• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zeg het nou gewoon. Kom online en zeg het.


    •*• Lululu •*•

    Ik wil vanalles kopen. D:

    This sweater for example..


    You are beautiful, you are love.

    Verdorie, vergeten om de soep naar de keuken te brengen.. Hmmpf, dat wordt gezeik van 't keukenpersoneel morgen.. Balen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Juniper schreef:
    Ik wil vanalles kopen. D:

    This sweater for example..


    Hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga lekker vroeg slapen, denk ik. Verveel me toch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RavensMoon schreef:
    (...)Ik heb het hem ook gevraagd... maar hij zei ik kom zo, hij is er nog niet.

    Dat meen je niet? Ugh. Anders moet je zeggen "Kom nu, of geen seks voor jou vanavond." Hehe, nee, oké. Misschien was dat niet het goede moment van mij om te zeggen, :x. Herinner hem eraan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik heb me altijd al afgevraagd of een schildpad zonder schild dakloos of naakt is...


    Ik hou van jullie. -Harry Styles, Amsterdam

    Veronicas schreef:
    (...)
    Dat meen je niet? Ugh. Anders moet je zeggen "Kom nu, of geen seks voor jou vanavond." Hehe, nee, oké. Misschien was dat niet het goede moment van mij om te zeggen, :x. Herinner hem eraan?
    ha daar heb ik hem helaas niet mee de gene van ons twee die seks wilt is ik. nah laat hem daar maar lekker zitten nu... heb al geen zin meer in die klojo.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    BananaCake schreef:
    ik heb me altijd al afgevraagd of een schildpad zonder schild dakloos of naakt is...


    Ik denk beide.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yay, morgenochtend naar de Primark in Rotterdam ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, why doesn't she understand for christ sake? Like everybody is behind me!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Van mijn Schotse vriendin mag ik mijn verloofde kat niet opeten. Ja, onze gesprekken zijn raar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben moe en ik heb nog zoveel te doen (huil)


    -

    Oh sp33dy, you bastard.. poor D4. :'D

    RavensMoon schreef:
    (...)ha daar heb ik hem helaas niet mee de gene van ons twee die seks wilt is ik. nah laat hem daar maar lekker zitten nu... heb al geen zin meer in die klojo.

    Aaahhw, niet chaggie worden door hem!
    Mag ik eigenlijk vragen waarom hij met een vriendin aan het Skypen is in plaats van bij jou te zitten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.