• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bestaat er ooit een dag dat ik geen ruzie heb met mijn moeder.. En waarom lult ze altijd onzin.. Zucht..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 14:22 ]

    Cola + 43 = GODDELIJK.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Cola + 43 = GODDELIJK.

    Drankorgel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Q, je verpest mijn profielfoto's.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ABBA schreef:
    (...)
    Zutphen. Mag dan wel een goede zijn, maar ik heb liever van Vlijmen (daar zou ik kans op maken, omdat de andere Putten, Zutphen dus en iets met een B van de Nederlandse leraressen, en Putten zou al helemaal onmogelijk worden, Zutphen vond ik ook niet logisch en ik had het idee dat die Nederlands lerares voor Maatschappij zou zijn...). Maarja, Zwijsen zou het Zwijsen niet zijn als ze het helemaal verneuken.

    Klopt. Bregje heeft wel Putten, terwijl ze geen geschiedenis heeft. Zutphen is wel heel aardig hoor, maar je moet 'm nu nog helemaal leren kennen, wat langzaam gaat als je niet eens bij hem in de klas zit. Balen voor je. :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Drankorgel.

    Haha valt opzicht nog wel mee met de drank die ik gekregen heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Godverdomme die hoorde ik. Ruft hond.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    FML profiel, werk even mee man. :'D

    'The Englishman Who Went Up A Hill But Came Down A Mountain' komt vanavond op TV.

    YUSH!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    'The Englishman Who Went Up A Hill But Came Down A Mountain' komt vanavond op TV.

    YUSH!

    Dat is een lange titel Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zeg me alsjeblieft dat dat je zus is anders is mijn arme hartje gebroken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Fauxlivia schreef:
    'The Englishman Who Went Up A Hill But Came Down A Mountain' komt vanavond op TV.

    YUSH!


    Haha ken je hem of vond je het gewoon een boeiende titel (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Haha ken je hem of vond je het gewoon een boeiende titel (;

    Ik ken 'm. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee.. I need my niff screentime.. en Jeff Screentime. Het is geweldig dat de warblers er weer zijn. maar Niff en Jeff ):


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Fuck it, ik doe het wel een andere keer. -.-