• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lol. Toen ik elf was weegde ik al 50 kilo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Lol. Toen ik elf was weegde ik al 50 kilo.


    Same, ik heb altijd wat aan de zware kant gewogen, maar gelukkig geen overgewicht.

    Morgen in mijn eentje naar Percy Jackson and the sea of monster in de bioscoop, geweldig. Maar oke, het is het waard.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Making me jealous and shit.

    Weinig om jaloers op te zijn. ^.^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thysia schreef:
    Morgen in mijn eentje naar Percy Jackson and the sea of monster in de bioscoop, geweldig. Maar oke, het is het waard.

    Ik wil wel mee :"D
    Ik ben juist nu net met een vriendin aan het plannen om te gaan ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    zo moe... zo'n slaap maar als ik nu ga liggen slaap ik vanavond niet meer


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik wil wel mee :"D
    Ik ben juist nu net met een vriendin aan het plannen om te gaan ^^


    Haha, gelukkig draait hij morgen meteen in de bioscoop. Normaal als hij bij ons uit is op een maandag komt ‘ie woensdag pas in de bioscoop.. :'D

    Ik vraag me nu al de hele dag of ik hier nu wel of geen Topic van moet maken, hmm, dilemma..


    'Darling, just hold on'

    Oh, en nu gaan we negeren?

    N'aww. Jazzie, je bent zo schattig hoe je ligt te slapen. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lekker knabbelen op Nibb-its.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thysia schreef:
    (...)

    Haha, gelukkig draait hij morgen meteen in de bioscoop. Normaal als hij bij ons uit is op een maandag komt ‘ie woensdag pas in de bioscoop.. :'D

    Dat is inderdaad wel lekker ja ^^
    Wij hebben twee bioscopen en sommige films komen gewoon helemaal niet (natuurlijk net degene die ik wil zien) en sommige draaien in beide bioscopen (natuurlijk degene die ik niet wil zien)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Waarom lig je er uit? D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Macabre schreef:
    (...)
    Er zijn genoeg mensen die daar 'last van hebben' zonder eetstoornis, net als dat sommigen van nature overgewicht hebben of zo. :3 Ik ben ongeveer 1.71 en weeg 52.5 kg, maar dat is gewoon gezond, geloof ik.


    Indeed, ik ben dan wel maar 1.56, maar ik kom nog amper bij de 46 kilo.

    --
    OT. Wachten.. Wachten.. Wil niet meer wachten. ):

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 16:23 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hahahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.