• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik mis je.. Kom eens vaker thuis om me te verlossen van onze moeder..

    Dat kauwgum potje bij mijn laptop was geen fantastisch idee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Laat ik nu toch maar echt naar de supermarkt gaan...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Flauw.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oke wtf, kutwijf. Val dood. Ik haat je. .... Ik. Haat. Je.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beunhaas

    Natuurlijk laat je kinderen met een step op de galerij spelen zodat de wielen van de step contant verschrikkelijke herrie maken. hallo ouders dit is een pand uit 69 en gehorig! kom op zeg beneden is er een speeltuin >.< gosh


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is zo irritant als mensen te lui zijn om een BMI-meter te gebruiken waardoor je gevalletjes krijgt van 1.86 meter, 56 kilo en toch rondingen hebben.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Het is zo irritant als mensen te lui zijn om een BMI-meter te gebruiken waardoor je gevalletjes krijgt van 1.86 meter, 56 kilo en toch rondingen hebben.

    BMI is geen goede meetwaarde hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sydrian schreef:
    Het is zo irritant als mensen te lui zijn om een BMI-meter te gebruiken waardoor je gevalletjes krijgt van 1.86 meter, 56 kilo en toch rondingen hebben.
    ?? komt dat voor dan? Zo lang en zo licht?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RavensMoon schreef:
    Natuurlijk laat je kinderen met een step op de galerij spelen zodat de wielen van de step contant verschrikkelijke herrie maken. hallo ouders dit is een pand uit 69 en gehorig! kom op zeg beneden is er een speeltuin >.< gosh


    69


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I love me. I'm awesome. Your argument is invalid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Father schreef:
    (...)
    BMI is geen goede meetwaarde hé?


    Nou, beter dan dat je dat gebruikt, dan dat je krijgt wat ik net zei (cat)

    Faisean schreef:
    (...)?? komt dat voor dan? Zo lang en zo licht?


    Voor sommige mensen wel blijkbaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sinistre schreef:
    (...)

    69

    damn you xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.