• Ik ben bij mijn opa en oma in almere op bezoek. En morgen zouden we wat willen doen.
    Maar ik ben hier niet zo bekend. En mijn opa komt alleen maar met oudbollige dingen aan. Dus raden jullie iets aan?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    We hebben alleen: De Kemphaan. Maar dat is dan ook het enige wat een beetje te doen is met familie. Meestal gaan families in Almere ook geen dingen samen doen in Almere, maar juist naar andere steden. :') Almere is niet zo'n stad waar je gezellig met familie heen kan.
    Maar wat wordt Almere bekend ineens xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hatsumomo schreef:
    Hé, mijn broer is net verhuisd naar Almere-haven. De Haven ziet er erg mooi uit als het mooi weer is en ze hebben een pannenkoekenboot.

    Ik zit nu ook in Almere-Haven (krul)

    Maar het wordt waarschijnlijk Apenheul. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    (...)
    Ik zit nu ook in Almere-Haven (krul)

    Maar het wordt waarschijnlijk Apenheul. :'D
    Apenheul zit volgensmij niet in Almere? Ik ben 24/7 in Almere Haven :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik woon daar dichtbij:] Ik woon niet zo ver weg van de albert heijn daarzo :]


    Mijn broer ook. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Mijn broer ook. (cat)
    Lol. Woont hij in het centrum? Of in de hoven?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...) Apenheul zit volgensmij niet in Almere? Ik ben 24/7 in Almere Haven :]

    Ik had het ook over in de buurt. Apenheul zit dan wel drie kwartier verderop, maar dat vind ik nog redelijk in de buurt. Had i keven beter moeten uitleggen. Gomen


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik woonde gewoon in stad, ben eigenlijk niet zo bekend met Haven. Parkwijk yeah <3
    Het voelt nu zo vreemd om in het Buitenland te wonen. .__.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Woont hij in het centrum? Of in de hoven?


    Groenhof, geloof ik. 8D


    Your make-up is terrible

    Bij de titel dacht ik aan uien uit Almere... (cat)

    Maar ik heb geen flauw idee, want ik ben nog nooit in Almere geweest, sorry! :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Groenhof, geloof ik. 8D
    Ik woon in de binnenhof. Groenhof is dicht bij mijn oude bassischool.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik woon in de binnenhof. Groenhof is dicht bij mijn oude bassischool.


    Ach, ik kan al die hoven niet echt onthouden. 8D Ik weet alleen dat je 5 minuten loopt naar de AH haha. Blijkbaar woont in één van die hoven ook nog familie van me, maar ik weet ook al niet meer hoe die heet.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ach, ik kan al die hoven niet echt onthouden. 8D Ik weet alleen dat je 5 minuten loopt naar de AH haha. Blijkbaar woont in één van die hoven ook nog familie van me, maar ik weet ook al niet meer hoe die heet.
    Ik loop z'on 2 minuten naar de AH.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...) Ik loop z'on 2 minuten naar de AH.


    Dat is dan wel heel dicht bij elkaar, haha.
    Ik herinner me ineens dat er een basisschool achter zijn huis ligt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ackerman schreef:
    (...)
    Ik had het ook over in de buurt. Apenheul zit dan wel drie kwartier verderop, maar dat vind ik nog redelijk in de buurt. Had i keven beter moeten uitleggen. Gomen


    Apenheul ligt toch in Apeldoorn? Van Almere naar Apeldoorn met de auto is een uur. Als je dan ook zulke dingen zoekt in de buurt heb je nog de Eemhof en Walibi of course. Verder zijn er een aantal meertjes en stranden..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat is dan wel heel dicht bij elkaar, haha.
    Ik herinner me ineens dat er een basisschool achter zijn huis ligt.
    2 toch? 1 ligt achter en als je z'on 25 meter verderop kijkt zie je de bassischool waar ik 3 jaar op heb gezeten. Slechte bassischool.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,