• Ik ben bij mijn opa en oma in almere op bezoek. En morgen zouden we wat willen doen.
    Maar ik ben hier niet zo bekend. En mijn opa komt alleen maar met oudbollige dingen aan. Dus raden jullie iets aan?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Requille schreef:
    (...)

    Apenheul ligt toch in Apeldoorn? Van Almere naar Apeldoorn met de auto is een uur. Als je dan ook zulke dingen zoekt in de buurt heb je nog de Eemhof en Walibi of course. Verder zijn er een aantal meertjes en stranden..

    Ja, Apeldoorn. ^^ Mijn opa zei drie kwartier, verschilt niet zoveel met een uur.
    Walibi lijkt me ook leuk, maar ik zie mezelf nou niet echt met hen in een pretpark lopen. Saar zijn ze toch iets te oud voor. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Faisean schreef:
    (...) 2 toch? 1 ligt achter en als je z'on 25 meter verderop kijkt zie je de bassischool waar ik 3 jaar op heb gezeten. Slechte bassischool.


    Geen idee, ik heb er één gezien met allemaal houten klimdingen op het plein en dat was het. Zo ver ben ik dan ook niet geweest daar.


    Your make-up is terrible

    Ackerman schreef:
    Shoppen kan ik ook thuis.
    En Primark? Daar ga ik van ze lang zal ze leven niet heen, wat een klerewinkel. :'D

    Ik woon in Almere en ik geef je gelijk. Wat een horrible shop.

    Verder kan je gaan fietsen door de bossen. Je kan ook naar Oostvaardersplassen. Je kan ook de stad door en daar gaan winkelen. Of in Almere-Buiten (waar ik woon) of -Haven.
    Ik kan je zelfs aanbieden of je een keer de Handboogschutterij wil bezoeken, maar het is vakantie, dus er zijn waarschijnlijk geen mensen aanwezig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Requille schreef:
    Ik woonde gewoon in stad, ben eigenlijk niet zo bekend met Haven. Parkwijk yeah <3
    Het voelt nu zo vreemd om in het Buitenland te wonen. .__.

    Dan woonde jij aardig in de buurt van mij. Ik ken mensen die in Parkwijk wonen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Dan woonde jij aardig in de buurt van mij. Ik ken mensen die in Parkwijk wonen.


    Haha, op welke middelbare school zit/zat je? (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik zit op Arte College in Almere - Poort :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Requille schreef:
    (...)

    Haha, op welke middelbare school zit/zat je? (:

    Ik zat op het Baken Park Lyceum. En nu ga ik naar het ROC in Muziekwijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik zat op het Baken Park Lyceum. En nu ga ik naar het ROC in Muziekwijk.


    Hee, een vriendin van mij zit geloof ik op het Baken Park Lyceum.


    Stenenlikker

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik zat op het Baken Park Lyceum. En nu ga ik naar het ROC in Muziekwijk.


    Hm, dan ken ik je waarschijnlijk niet nee. xd Maar ik wens je veel succes op ROC Muziekwijk, ik kom daar net vandaan. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Hm, dan ken ik je waarschijnlijk niet nee. xd Maar ik wens je veel succes op ROC Muziekwijk, ik kom daar net vandaan. :'D

    Dank je wel!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Requille schreef:
    (...)

    Hm, dan ken ik je waarschijnlijk niet nee. xd Maar ik wens je veel succes op ROC Muziekwijk, ik kom daar net vandaan. :'D
    Welke school zat je? (Middelbaar)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Welke school zat je? (Middelbaar)


    Ik zat op Helen Parkhurst, E afdeling. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik zat op Helen Parkhurst, E afdeling. (:
    Ik zat te twijfelen tussen Helen Parkhurst en Arte Colege.. Heb uiteindelijk Arte gekozen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik zat te twijfelen tussen Helen Parkhurst en Arte Colege.. Heb uiteindelijk Arte gekozen.


    Dan heb je een goede keuze gemaakt. ;D De enige reden waarom ik daar zat was omdat het een goede school zou zijn en het 8 minuutjes lopen was.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik zat op Helen Parkhurst, E afdeling. (:

    Mijn vriend zit op het HP. Hij gaat 4 VWO doen, N&T.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."