• Ik zag dit gisteren op een ander forum en eigenlijk vond ik het wel een heel goed topic.
    Wat is hetgeen dat jou onderscheidt van anderen? Eigenlijk iedereen heeft wel iets anders dan de rest. Meestal als je naar andere mensen kijkt is er altijd wel iets van je aan diegene opvalt. Iets wat diegene heeft dat een ander niet heeft. Zo kan de een bijvoorbeeld bijzonder positief zijn, de ander heeft weer een goed doorzettingsvermogen en weer een ander is stiller dan de rest, maar denkt ongelooflijk veel na. Het kan ook een of andere hobby zijn die een ander niet heeft, of dat je bijvoorbeeld enorm veel naar hele onbekende, vagere muziek luistert. Wat is dit bij jou?

    Note: je hoeft hier eens een keer niet bescheiden te zijn! Durf je positieve kanten te benadrukken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:23 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hah, mijn musical-'obsessie'. Buiten Jaimy ken ik hier niemand die die ook heeft :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik denk niet dat ik iets heb wat mij 'anders' maakt dan de rest..


    To infinity and beyond •

    Ik ben een jongen die weet wat hij wilt. :)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben zeer muzikaal en weet al precies hoe ik mijn toekomst wil hebben. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Demitria schreef:
    Ik denk niet dat ik iets heb wat mij 'anders' maakt dan de rest..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mijn tattoos? Ik vind niet meteen iemand die dezelfde heeft. Of mijn soort humor. Die heeft ook niemand anders. -wbw-


    Take me to wonderland

    Ik heb een fotografisch geheugen. :')
    Eh.. meer zou ik zo niet weten wat mij anders maakt. Mijn mening over bepaalde dingen misschien.

    Ik ben een beetje gek c: En ik doe graag creatieve dingen, wat niet altijd in de smaak valt bij mijn leeftijdsgenoten. En andere dingen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een selectief geheugen, ik onthoud willekeurige weetjes en gebeurtenissen voor altijd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Uh. Ik zou nog liever huiswerk maken dan dat ik uit zou gaan? Feestjes zijn echt niets voor mij. :'D

    Maar ik denk eigenlijk dat er wel meer dan één ding is dat mij (of anderen) anders maakt dan 'de rest'. Niet per se allemaal heel opvallende of goede dingen, maar oké.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh lol, mijn tattoos en obsessies.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn perversie en soms ziekelijke schaamteloosheid :D.
    Neh, ik denk dat 't meer het totaalplaatje is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, mijn fotografisch geheugen?
    Mijn tattoo's en dat ik heel erg ambitieus ben?
    (Dat ik lekker naar Londen ga verhuizen? Baaah, me is so happy!)
    Edit: Nee is denk geen van dit hierboven. De dingen die ik heb meegemaakt, gebeurtenissen uit mijn verleden hebben me gemaakt zoals ik nu ben. En dat is hetgene wat mij anders als iedereen maakt.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 12:57 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn kledingstijl valt vaak niet in de smaak bij mensen Kistjes, Legerjack, sieraden met kruizen, daarom draagt niemand het ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Leuke topic trouwens ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.