• Ik zag dit gisteren op een ander forum en eigenlijk vond ik het wel een heel goed topic.
    Wat is hetgeen dat jou onderscheidt van anderen? Eigenlijk iedereen heeft wel iets anders dan de rest. Meestal als je naar andere mensen kijkt is er altijd wel iets van je aan diegene opvalt. Iets wat diegene heeft dat een ander niet heeft. Zo kan de een bijvoorbeeld bijzonder positief zijn, de ander heeft weer een goed doorzettingsvermogen en weer een ander is stiller dan de rest, maar denkt ongelooflijk veel na. Het kan ook een of andere hobby zijn die een ander niet heeft, of dat je bijvoorbeeld enorm veel naar hele onbekende, vagere muziek luistert. Wat is dit bij jou?

    Note: je hoeft hier eens een keer niet bescheiden te zijn! Durf je positieve kanten te benadrukken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:23 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Veni schreef:
    (...)

    Omdat hipsters graag anders willen zijn, ja. Maar nee, ik wil me niet verheven voordoen, ik vind het gewoon niet zo mooi met het 'anders' zijn. Maar misschien neem ik dat op een slechte manier op.

    Is dat niet de bedoeling van elke subcultuur?


    Take me to wonderland

    Veni schreef:
    (...)

    Omdat hipsters graag anders willen zijn, ja. Maar nee, ik wil me niet verheven voordoen, ik vind het gewoon niet zo mooi met het 'anders' zijn. Maar misschien neem ik dat op een slechte manier op.

    Dat hele hipster gebeuren vind ik dikke onzin, maar goed. Ik zie niet in wat er mis is met het benoemen van datgene wat jou onderscheidt van een ander. Ik vind het een goed iets als je je daar bewust van bent, dat je ook het gevoel hebt dat je een mens opzich bent. En of je nou wel/niet uniek bent, daar kan je uren over discussiëren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bonafonte schreef:
    Hah, mijn musical-'obsessie'. Buiten Jaimy ken ik hier niemand die die ook heeft :'D


    That's me! *O*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Martenvilijn schreef:
    Ik ben een jongen die weet wat hij wilt. :)
    Lol. Daar ken ik er wel meer van. Je was trouwens 1 van je eigenschapen vergeten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Imber schreef:
    (...)
    Is dat niet de bedoeling van elke subcultuur?
    true maar dit gezeik is er al jaren... alleen wat het voor de 'hipsters' gericht op gothics, alto's, skaters enz xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben heel erg leergierig en verdiep me graag in geschiedenis boeken ipv normale leesboeken


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Demitria schreef:
    Ik denk niet dat ik iets heb wat mij 'anders' maakt dan de rest..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Daar ken ik er wel meer van. Je was trouwens 1 van je eigenschapen vergeten.


    Wat heb jij ?


    Queer zijn is gewoon alles

    Crave schreef:
    (...)

    That's me! *O*


    I know it's you :3
    *aait*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Wat heb jij ?
    Veel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Veel.


    Laat mij gewoon met rust! Denk je dat ik die ene reactie niet gelezen had?
    LAAT ME MET RUST


    Queer zijn is gewoon alles

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Dat hele hipster gebeuren vind ik dikke onzin, maar goed. Ik zie niet in wat er mis is met het benoemen van datgene wat jou onderscheidt van een ander. Ik vind het een goed iets als je je daar bewust van bent, dat je ook het gevoel hebt dat je een mens opzich bent. En of je nou wel/niet uniek bent, daar kan je uren over discussiëren.


    Er is in mijn ogen ook niets mis mee om goede dingen aan jezelf te zien en zo ook te voelen dat je eens mens bent (: Maar tsja, het 'anders' zijn... Laten we zo zeggen, ik hou er niet van als mensen zich vergelijken met andere mensen, en als je stelt dat je anders bent, is dat wel een principe van vergelijken. En zo kun je ook krijgen dat je bijvoorbeeld dingen ziet die jij juist weer níet hebt, of wat juist de ander níet heeft, waardoor je je dus goed zou voelen. Maar ik snap jullie punt ook wel (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Laat mij gewoon met rust! Denk je dat ik die ene reactie niet gelezen had?
    LAAT ME MET RUST
    Lol? Welke reactie? Ik hou er niet van als mensen me dingen opdragen en dat ook nog schreeuwen. Dus nee


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    En nu weer on-topic, mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    I know it's you :3
    *aait*


    *smile*

    Hetgeen waarmee ik mij onderscheid van mensen in mijn omgeving...haha, heel veel boekentitels + schrijver uit mijn hoofd kan opnoemen van die ik gelezen heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.