• Ik zag dit gisteren op een ander forum en eigenlijk vond ik het wel een heel goed topic.
    Wat is hetgeen dat jou onderscheidt van anderen? Eigenlijk iedereen heeft wel iets anders dan de rest. Meestal als je naar andere mensen kijkt is er altijd wel iets van je aan diegene opvalt. Iets wat diegene heeft dat een ander niet heeft. Zo kan de een bijvoorbeeld bijzonder positief zijn, de ander heeft weer een goed doorzettingsvermogen en weer een ander is stiller dan de rest, maar denkt ongelooflijk veel na. Het kan ook een of andere hobby zijn die een ander niet heeft, of dat je bijvoorbeeld enorm veel naar hele onbekende, vagere muziek luistert. Wat is dit bij jou?

    Note: je hoeft hier eens een keer niet bescheiden te zijn! Durf je positieve kanten te benadrukken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:23 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik weet niet waarom, maar hier moest ik even heel dom hardop om lachen. (cat)

    Het is gelukkig geen waterhoofd, dus het valt mee. :Y)
    Ik ben gewoon een kunstenaar in overdrijven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Euhm, ik ken geen ander meisje dat ook aan kickboksen doet. En daarnaast ben ik zeer ambiteus (?) en werk ik hard op school om mijn dromen later waar te kunnen maken. Dit valt niet altijd even goed in de smaak bij de rest van mijn klas, maar dat maakt me niet uit :3


    Never forget who you are

    WishYouLarry schreef:
    Mijn linkeroog is blauw groen en mijn rechter is bruin. ;s ;D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 17:24 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn haarkleur…


    I'm a girl in the world