• Ik zag dit gisteren op een ander forum en eigenlijk vond ik het wel een heel goed topic.
    Wat is hetgeen dat jou onderscheidt van anderen? Eigenlijk iedereen heeft wel iets anders dan de rest. Meestal als je naar andere mensen kijkt is er altijd wel iets van je aan diegene opvalt. Iets wat diegene heeft dat een ander niet heeft. Zo kan de een bijvoorbeeld bijzonder positief zijn, de ander heeft weer een goed doorzettingsvermogen en weer een ander is stiller dan de rest, maar denkt ongelooflijk veel na. Het kan ook een of andere hobby zijn die een ander niet heeft, of dat je bijvoorbeeld enorm veel naar hele onbekende, vagere muziek luistert. Wat is dit bij jou?

    Note: je hoeft hier eens een keer niet bescheiden te zijn! Durf je positieve kanten te benadrukken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:23 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Veni schreef:
    (...)

    Precies dit. Beetje een hipster/kijk--mij-eens-zo-geweldig-anders-zijn-topic >.<

    Zeikuurtje is weer voorbij. Tijd om weer achter je geraniums te gaan zitten en je breiwerkje op te pakken. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goede vraag. Op het gebied van school onderscheid ik me omdat ik altijd hard leer, hoge punten haal, mijn huiswerk altijd af heb, het lievelingetje van de leraar ben dat niet zomaar ergens tegen in zal gaan en dus wel eens meer vrijheden krijg -ik ben dus 'het nerdy meisje'- , maar op het gebied van uiterlijk trekt mijn lengte van 1.85 de aandacht en vallen mijn wimpers op, op sociaal gebied val ik dan weer op omdat ik weinig vrienden heb, achterdochtig ben, niet wil roddelen en niemand pijn wil doen -gewoon omdat ik weet hoe het voelt- en dat vinden mensen vreemd.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn magische toverkunsten om alles uit te stellen en het op de 1 of ander manier toch te redden...
    Ook al hoop ik steeds op een moment waar dat niet lukt... Maar die komt er maar niet...
    Of mijn magische krachten dat mijn cijfers beter worden wanneer ik geen fck doe dan dat ik mijn best er voor doe..

    Maar volgens mij hebben meer mensen dat ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Zeikuurtje is weer voorbij. Tijd om weer achter je geraniums te gaan zitten en je breiwerkje op te pakken. :Y)


    Omdat gewoon een realistische kijk op de wereld hebben ook niet meer mag tegenwoordig. Je moet jezelf niet ophemelen met 'uniek' en 'anders' zijn en jezelf daarover goed voelen. Het is beter om gewoon te benoemen wat goed aan je is, zonder per se anders te wíllen zijn en daardoor al snel een soort verhevenheid te creeëren. Zo komt dat 'anders zijn' in ieder geval altijd op mij over.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:58 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    (...)

    Omdat gewoon een realistische kijk op de wereld hebben ook niet meer mag tegenwoordig.


    Oh god you're hilarious.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Oh god you're hilarious.


    Dus jij vind echt dat iedereen zichzelf moet definiëren door 'anders' te zijn? Want er zijn zo veel mensen die bepaalde eigenschappen/kenmerken hebben.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    (...)

    Omdat gewoon een realistische kijk op de wereld hebben ook niet meer mag tegenwoordig. Je moet jezelf niet ophemelen met 'uniek' en 'anders' zijn en jezelf daarover goed voelen. Het is beter om gewoon te benoemen wat goed aan je is, zonder per se anders te wíllen zijn en daardoor al snel een soort verhevenheid te creeëren. Zo komt dat 'anders zijn' in ieder geval altijd op mij over.


    Anders zijn hoeft niet perse positief te zijn.


    You were born original, don't die as a copy.

    Veni schreef:
    (...)

    Dus jij vind echt dat iedereen zichzelf moet definiëren door 'anders' te zijn? Want er zijn zo veel mensen die bepaalde eigenschappen/kenmerken hebben.

    Oh God, just let the people have some fun.


    Take me to wonderland

    Veni schreef:
    (...)

    Dus jij vind echt dat iedereen zichzelf moet definiëren door 'anders' te zijn? Want er zijn zo veel mensen die bepaalde eigenschappen/kenmerken hebben.


    Je bent hilarisch omdat je jezelf briljant vindt. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Veni schreef:
    (...)

    Omdat gewoon een realistische kijk op de wereld hebben ook niet meer mag tegenwoordig. Je moet jezelf niet ophemelen met 'uniek' en 'anders' zijn en jezelf daarover goed voelen. Het is beter om gewoon te benoemen wat goed aan je is, zonder per se anders te wíllen zijn en daardoor al snel een soort verhevenheid te creeëren. Zo komt dat 'anders zijn' in ieder geval altijd op mij over.

    Niemand voelt zich hier verheven boven anderen. Is dat niet wat jij doet, met ons hipsters te noemen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Je bent hilarisch omdat je jezelf briljant vindt. :Y)


    Ik heb gewoon een mening (: Ik had dit topic gewoon een mooier initiatief gevonden als het gewoon vroeg om goede dingen van jezelf op te noemen, dat is wat ik probeer te zeggen (: Probeer ik dan meteen 'briljant' te doen?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 14:04 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ooh Ja 1 ding vergeten: mijn rare gewoontes
    Plopsa en centerparcs.


    Queer zijn is gewoon alles

    iedereen is anders ten opzichte van de andere mensen, ik ben nog nooit een tweede mij tegen gekomen, wel mensen die in heel veel opzichten op mij lijken. kom op zeg ik vind het knap als er een precies dezelfde ik rondloopt. maar ik weet het goed gemaakt als jij die vind sta ik achter je uniek is onzin theorie...

    dit topic gaat niet om jezelf zonodig anders neer zetten, nee dit staat achter de theorie dat iedereen anders is en vraagt waarom jij denkt dat je ander bent...

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 14:06 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Niemand voelt zich hier verheven boven anderen. Is dat niet wat jij doet, met ons hipsters te noemen?


    Omdat hipsters graag anders willen zijn, ja. Maar nee, ik wil me niet verheven voordoen, ik vind het gewoon niet zo mooi met het 'anders' zijn. Maar misschien neem ik dat op een slechte manier op.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    (...)
    Precies dit. Beetje een hipster/kijk--mij-eens-zo-geweldig-anders-zijn-topic >.<


    Och, zo naïef ben ik nou ook weer niet. Maar ik bedoel meer van als je bijvoorbeeld op school rond kijkt dat je altijd ziet dat iedereen toch net weer anders van mekaar is en dat eigenlijk ieder persoon wel weer wat anders heeft. De een heeft een interesse daarvoor en de ander weer daarvoor. Er is altijd wel iets waarvan jij je onderscheidt van je nabije omgeving. Daarbij bedoel ik niet te zeggen dat er niemand zo goed in iets is als jou.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.