• Ik zag dit gisteren op een ander forum en eigenlijk vond ik het wel een heel goed topic.
    Wat is hetgeen dat jou onderscheidt van anderen? Eigenlijk iedereen heeft wel iets anders dan de rest. Meestal als je naar andere mensen kijkt is er altijd wel iets van je aan diegene opvalt. Iets wat diegene heeft dat een ander niet heeft. Zo kan de een bijvoorbeeld bijzonder positief zijn, de ander heeft weer een goed doorzettingsvermogen en weer een ander is stiller dan de rest, maar denkt ongelooflijk veel na. Het kan ook een of andere hobby zijn die een ander niet heeft, of dat je bijvoorbeeld enorm veel naar hele onbekende, vagere muziek luistert. Wat is dit bij jou?

    Note: je hoeft hier eens een keer niet bescheiden te zijn! Durf je positieve kanten te benadrukken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:23 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn kleding, make-up, karakter en Britney Spears obsessie.:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik schaam me niet zo snel en ik heb rare obsessies.
    + blijkbaar ben ik nog het enige meisje in mijn klas dat pokémon speelt, lol.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:19 ]

    ik ben nogal enorm schaamteloos ..... ik houd van ketlische muziek en ik ben gothic XD

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:11 ]

    LuposCorde schreef:
    Mijn kledingstijl valt vaak niet in de smaak bij mensen Kistjes, Legerjack, sieraden met kruizen, daarom draagt niemand het ^^


    No offence maar dit dragen heel veel mensen op het moment.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn wil om Japans te leren, denk ik. (:


    Let the Night embrace you

    Niets, want er zijn genoeg mensen, minstens duizenden die hetzelfde hebben. Niemand is écht uniek. (behalve als je een IQ hoger dan Einstein hebt of kan leven zonder eten)


    Your make-up is terrible

    Sinistre schreef:
    Ik heb een selectief geheugen, ik onthoud willekeurige weetjes en gebeurtenissen voor altijd.

    Wauw. Héél erg herkenbaar. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oeh ik pas voor de ggz moeten doen dus goed over na gedacht.

    Ik ben een standvastige meid die haar negatieve ervaringen omzet in kracht en leermomenten. ik kan goed naar iemand luisteren en ben behulpzaam en zorgzaam. Ik houd er niet van om roekeloos met de menigte mee te lopen, ik kies mijn eigen pad, mijn eigen geluk maar ook mijn eigen leermomenten. Ik trek me niet teveel aan van anderen en weet vaak wel wat ik waart ben, ik spiegel veel terug op mijzelf zodat ik mijn foutjes kan vinden. Bovenal laat ik anderen mensen in hun waarde omdat ik vind dat als ik recht op leven heb de anderen dit ook hebben.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hm, ik denk jong van geest zijn en daarbij een hele grote verbeeldingskracht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Wauw. Héél erg herkenbaar. :'D


    #Twins


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn schuldgevoel


    ©1998

    Ik heb echt een hele grote fantasie en droom de hele dag door, wat soms best vervelend is, maar voor verhalen is het best handig (:


    Real bands save fans, real fans save bands.

    Ik ben optimistisch, ik ben stiller dan de rest, ik luister naar Koreaanse muziek. Men vind het raar dat een meisje zoveel van voetbal weet en in mijn regio dat ik voor PSV ben :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sinistre schreef:
    (...)

    #Twins

    Oh no you didn't...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hatsumomo schreef:
    Niets, want er zijn genoeg mensen, minstens duizenden die hetzelfde hebben. Niemand is écht uniek. (behalve als je een IQ hoger dan Einstein hebt of kan leven zonder eten)


    Precies dit. Beetje een hipster/kijk--mij-eens-zo-geweldig-anders-zijn-topic >.<


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom