• Heey,
    Laats zag ik een topic over iemand die baalde dat ze 1.85 werd.
    Nu ben ik aan de beurt om te balen, volgens de ggd zou ik maar 1.68 worden :-(
    Al mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik maar worden uiteindelijk toch langer dan mij.
    Maar wat me nou dwarszit, alle twee mijn broers zijn ongeveer rond de 2 meter, mijn vader 1.85 en alleen mijn moeder is 1.68.
    Waarom zijn mijn broers wel zo lang?
    Een van mijn vriendinnen zei dat ik het niet moest geloven, zij dacht dat de ggd het fout had.
    Nu aan jullie, zouden ze gelijk hebben of niet?

    Nu ik alle reacties heb gelezen van mensen die kleiner worden dan mij, voel ik me echt een zeikerd xD
    Ik wil echt niet klagen en/of zeuren, ik wil kijken of er meer mensen zijn waarvan de ggd het fout heeft voorspelt

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:44 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Lieve schat, ik ben 1,62 en ik ben er blij mee. 1.68 vind ik zelf een mooie lengte hoor.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou 1.76 worden en ik ben al eeuwig 1.70, dus trek je er niet veel van aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mullingford schreef:
    Lieve schat, ik ben 1,62 en ik ben er blij mee. 1.68 vind ik zelf een mooie lengte hoor.


    Thnx, maar zelf zou ik echt graag 1.75 worden ofzo :-)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ik ben maar 1.58 0_o en ik groei al anderhalf jaar niet meer. 1.68 is trouwens een prima lengte. en trouwens je vriendinnen hebben gelijk de ggd zit er idd best vaak naast

    Ik zie echt niet wat er mis is met een 1m68? Dat van je broers is genetisch bepaald. Zij hebben misschien dat gen gekregen van hun vader dat hen groot maakt en jij hebt net dat gen gekregen van je moeder waardoor je kleiner bent. Het zit allemaal ingewikkelder in elkaar dan dat, maar dat is het simpel voorgesteld.
    Het kan inderdaad dat ze fout zitten, je zult gewoon moeten afwachten.


    Take me to wonderland

    amyleelover schreef:
    ik ben maar 1.58 0_o en ik groei al anderhalf jaar niet meer. 1.68 is trouwens een prima lengte. en trouwens je vriendinnen hebben gelijk de ggd zit er idd best vaak naast


    Mmm, ik hoop het xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ze zeiden tegen mijn dat ik tussen de 1,73 en 1,75 zou worden. Maar ik ben maar 1,70 geworden. Ik vind het wel oké. :P

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:20 ]

    Ik snap ook niet waarom de GGD dat soort voorspellingen blijven doen, ze hebben geen idee hoe erg die kinderen erop rekenen en eigenlijk komen ze nooit uit en bijna nooit in de buurt.
    En daarbij vind ik het idioot dat mensen over hun lengte blijven zeuren. Je kan er niets aan veranderen. Ik ben ook de kleinste thuis, terwijl iedereen groter is. Mijn jongeren zusje is zelfs 8 cm groter dan ik ben, maar ik zeur niet. Ik ben gewoon klein en that's it. Als ik groter wil zijn, trek ik andere schoenen aan.
    Ik ben ook 1,68 en dat is zelfs groter dan de gemiddelde lengte van een volwassen Nederlandse vrouw.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:20 ]


    Your make-up is terrible

    Jezus, stel je niet zo aan zeg, 1.68m is een prima lengte - ik zelf ben 1.58m en mij hoor je ook niet klagen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waar je maar over kan klagen zeg.
    Tot op heden is het nieuwe Naruto hoofdstuk niet uit gekomen, dat is pas frustrerend!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel een voordeel dat ik alle hakken kan kopen die ik wil :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik had tussen de 1.80 en de 1.85 moeten worden, maar ik het heel vroeg mijn groei spurt gehad en ik ben blijven haken op de 1.74.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wil je ruilen? Ik ben 1m78, en ik vind het allesbehalve leuk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben 1.64 en groei ook niet meer, ik weet niet wat ze voorspeld hadden, maar met twee kleine omaatjes en een moeder van 1.68 wist ik ook wel dat ik niet groot ging worden.
    En 1.68 is een mooie lengte hoor, niet te groot en niet te klein ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ach, 1.68 is een prima lengte, ik zou daar erg blij mee zijn. Ben zelf 1.56 en ga waarschijnlijk niet veel meer groeien...
    Maar ja, de ggd kan er inderdaad naast zitten en anders is er niks mis mee :')

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:22 ]


    Stenenlikker