• Heey,
    Laats zag ik een topic over iemand die baalde dat ze 1.85 werd.
    Nu ben ik aan de beurt om te balen, volgens de ggd zou ik maar 1.68 worden :-(
    Al mijn vriendinnen zijn kleiner dan ik maar worden uiteindelijk toch langer dan mij.
    Maar wat me nou dwarszit, alle twee mijn broers zijn ongeveer rond de 2 meter, mijn vader 1.85 en alleen mijn moeder is 1.68.
    Waarom zijn mijn broers wel zo lang?
    Een van mijn vriendinnen zei dat ik het niet moest geloven, zij dacht dat de ggd het fout had.
    Nu aan jullie, zouden ze gelijk hebben of niet?

    Nu ik alle reacties heb gelezen van mensen die kleiner worden dan mij, voel ik me echt een zeikerd xD
    Ik wil echt niet klagen en/of zeuren, ik wil kijken of er meer mensen zijn waarvan de ggd het fout heeft voorspelt

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:44 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    De ggd heeft nooit gelijk...


    ©1998

    Hatsumomo schreef:
    Ik snap ook niet waarom de GGD dat soort voorspellingen blijven doen, ze hebben geen idee hoe erg die kinderen erop rekenen en eigenlijk komen ze nooit uit en bijna nooit in de buurt.
    En daarbij vind ik het idioot dat mensen over hun lengte blijven zeuren. Je kan er niets aan veranderen. Ik ben ook de kleinste thuis, terwijl iedereen groter is. Mijn jongeren zusje is zelfs 8 cm groter dan ik ben, maar ik zeur niet. Ik ben gewoon klein en that's it. Als ik groter wil zijn, trek ik andere schoenen aan.
    Ik ben ook 1,68 en dat is zelfs groter dan de gemiddelde lengte van een volwassen Nederlandse vrouw.


    echt? ik trek me volgens mij echt teveel van mijn vriendinnen aan :-(


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik voel me met 1.71 echt al een reus... Met 1.68 is echt niet veel mis, gewoon een normale lengte.


    I am an idiot, I move.

    Prinsloo schreef:
    Jezus, stel je niet zo aan zeg, 1.68m is een prima lengte - ik zelf ben 1.58m en mij hoor je ook niet klagen.
    Ja precies Eemie, pak haar aan!
    Haha, de ggd zei dat ik 1,85 werd en ik ben 1,84 waar ik opzich wel blij mee ben


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    1,68 Is gewoon een gemiddelde lengte,
    dus ik snap het probleem niet helemaal.


    Maar 1.68? Ik ben al sinds m'n 15e 1.58 :')


    To infinity and beyond •

    Infano schreef:
    1,68 Is gewoon een gemiddelde lengte,
    dus ik snap het probleem niet helemaal.


    Het probleem is, dat ik waarschijnelijk teveel naar mijn vriendinnen luister.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Prinsloo schreef:
    Jezus, stel je niet zo aan zeg, 1.68m is een prima lengte - ik zelf ben 1.58m en mij hoor je ook niet klagen.


    Dat klinkt best bot..


    OT: Ik ben 1.69half (ik zeg altijd dus maar 1.70m :p ) en persoonlijk vind ik ook dat ik best klein ben, vooral omdat ik eigenlijk zo'n 1.78m zou moeten worden, wat dus echt niet gebeuren gaat. Maar je kunt er niets aan doen, en misschien groei je heus nog wat joh! ;)
    En als je toch groter wilt zijn, ga hakken dragen! hahah :p
    Maar opzich is 1.68 een prima lengte. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Dat klinkt best bot..


    OT: Ik ben 1.69half (ik zeg altijd dus maar 1.70m :p ) en persoonlijk vind ik ook dat ik best klein ben, vooral omdat ik eigenlijk zo'n 1.78m zou moeten worden, wat dus echt niet gebeuren gaat. Maar je kunt er niets aan doen, en misschien groei je heus nog wat joh! ;)
    En als je toch groter wilt zijn, ga hakken dragen! hahah :p
    Maar opzich is 1.68 een prima lengte. (:


    goed punt XD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Beter dan 1.60.. Mijn broertje van 14 heeft me al ingehaald en mijn zusje van 9 is er hard mee bezig...
    Zelfs mijn pa denkt dat ik een groeistoornis heb of zo xd.

    Mja ik zeg altijd; Ik ben niet klein ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou jongens hebben tussen hun 14de en 17de een sprintgroei, meisjes daarentegen groeien nauwelijks of stoppen met groeien zodra hun menstruatie voor het eerst komt, daarnaast zou je zomaar de gene van je moeder kunnen hebben gekregen en valt er dus weinig aan te doen. Voor therapie om groter te worden word je al te lang dus er zit niks anders op dan hopen en het accepteren.


    You were born original, don't die as a copy.

    1.68 m is écht niet klein hoor, dat is een prima lengte. Ik ben maar 1.53 m en ze zeiden tegen mij dat ik in de 1.60 zou worden. Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden.


    Take risks and conquer your fears.

    Jullie hebben gelijk, Dan wordt het maar hakken dragen
    en sorry, ik dacht echt dat bijna iedereen hier wel boven de 1.70 was ofzo :$
    Goed excuus om hakken te kopen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 13:49 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ach, die voorspellingen vertrouw ik toch nooit. :'D
    Ben zelf rond de 1.80 en ik werd uitgerekend op 1.70/75 ofzo.

    ik ben 1.70 en dat hadden ze zo ook ongeveer voorspeld al had ik een paar centimeter meer niet erg gevonden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO