• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    After hours of long work: My flat is finally totally tidy!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Seriously?

    Ze maken een story over fanfictions, maar kunnen zelf niet eens fatsoenlijk een onderscheid maken tussen bekent en bekend? Leer eerst zelf je dingen goed te doen voordat je dan daarop anderen bekritiseert al zij het in de vorm van grapjes. Ik vind het niet erg dat ze zo'n story maken, maar jemig. Ken je grammatica en spelling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ahahaha. Dat zeg je alleen omdat je me niet mag? Maar maak je niet druk jouw mag ik ook niet. Ik moet wats app echt een keer verwijderen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Crave schreef:
    Seriously?

    Ze maken een story over fanfictions, maar kunnen zelf niet eens fatsoenlijk een onderscheid maken tussen bekent en bekend? Leer eerst zelf je dingen goed te doen voordat je dan daarop anderen bekritiseert al zij het in de vorm van grapjes. Ik vind het niet erg dat ze zo'n story maken, maar jemig. Ken je grammatica en spelling.
    Stupid fanfiction mistakes?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik lucht mijn hart aan mijn vriendin, aan zij aan mij.


    You make me smile, a lot..

    Lol, zo lang niet meer op Steam geweest, dat er staat dat ik nog maar 15 ben. :')

    Faisean schreef:
    (...)Stupid fanfiction mistakes?


    Yeah. Ik vind het ook grappig, want er zit een kern van waarheid in. Ze tonen dingen aan waar mensen niet goed over nadenken. En ze zeggen dat ze zelf ook fanfiction schrijven, maar ze nemen ineens allerlei fanfictions en scheren die over 1 kam met wat dan mis is ermee en wat niet kan. Maar wat ik erger vind dan al die dingen bij elkaar, is grammatica en spelling als dat niet in orde is XD maar ik wil geen ruzie veroorzaken, vandaar dat ik gewoon hier even de ergernis van me afzet (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh my god hahahaha. Ik had moeten weten dat jij het was, jouw gedrag is zo herkenbaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kind, ik begin echt een schijthekel aan je te krijgen. (cat)
    Blijf toch gewoon van mijn spullen af voordat je ze stuk maakt, anders mag jij vanavond als mijn avondmaal dienen....
    Pffff.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik haat het rooster voor volgend jaar D:

    Ohlol. Failure.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanneer is het beter om een vriendschap te beëindigen?


    Tijd voor koffie.

    Ik wil echt niet naar school gaan (huil)


    -

    Verwelken schreef:
    Ik wil echt niet naar school gaan (huil)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'