• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Over een uur moet ik oppassen en nog steeds niet gegeten.. Wanneer is het eten klaar?:X

    Javier schreef:
    is het in Australië Serieus winter nu? dafuq...


    You did not... know?


    i put the fun in funeral

    So excited! Ik ga weer schilderen na een hele lange tijd. (: Schets al opgezet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn beugel doet zoveel pijn, maar hij mag er bijna uit :3

    I love Code Geass :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Need this-one for my face.

    Thysia schreef:
    Ik heb zo’n zin in vanavond, al ga ik wel alleen.

    Gaan er vaker mensen alleen naar de bioscoop?
    me


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    En nu nog werken. Hiep hoi!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Die man aan de deur was eng. Hebben nog meer mensen dat ze het niet prettig vinden om open te doen als de deurbel gaat en ze niemand verwachten en je alleen thuis bent?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verdorie. Je laat me gewoon janken alleen door dit:

    K: te echo de menos
    Ik: En nu in het Nederlands?
    K: Ik mis je


    Is dat nou hoe onbeantwoorde liefde voelt waarvan hij niet eens weet dat ik het doe en hij verliefd is op iemand anders?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb honger. D:


    •*• Lululu •*•

    PAAAAAAH


    i put the fun in funeral

    Sorry voor mijn gespam

    Oh mijn god! Dat is gewoon zo lief. Je hebt heel mijn verhaal in orde gebracht in een Word document en zelfs een hele inhoudsopgave gemaakt en een foto bewerkt vanuit jezelf. Ik dacht dat ik het je gisteren alleen gegeven had om te lezen.

    Ik ben echt zo dankbaar voor dit soort lieve mensen in het leven en hem ken ik pas sinds deze vakantie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fauxlivia schreef:
    So excited! Ik ga weer schilderen na een hele lange tijd. (: Schets al opgezet.

    En wat wordt het? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ooooh. No no no. You didn't just do that.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen