• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    It's time to relax


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sinistre schreef:
    (...)


    Jij heb ook school?


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Jij heb ook school?


    .. Volgende week ja.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    .. Volgende week ja.


    Oooh, oke. Ik over twee uurtjes :(


    -

    Zo blij met mezelf als ik bij V&D de ,,volle mep" schoolartikelen links laat liggen en in de uitverkoopbak bijna alles voor een prikkie kan verzamelen. 20 artikelen voor €32,82 - tja, het is en blijft veel geld, maar het is ten minste voor zo weiig mogelijk en nog ateeds best leuk. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Zo blij met mezelf als ik bij V&D de ,,volle mep" schoolartikelen links laat liggen en in de uitverkoopbak bijna alles voor een prikkie kan verzamelen. 20 artikelen voor €32,82 - tja, het is en blijft veel geld, maar het is ten minste voor zo weinig mogelijk en nog steeds best leuk. c:

    Ik doe mijn inkopen meestal bij de Action, krijg je alles voor minder dan een tientje. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Forge of Empires :Y)

    Misschien moet je een keer nadenken over de gevolgen voor je zoiets flikt.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Onweer op minecraft yeey :')

    Jij. Faalt. Ga weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    is het in Australië Serieus winter nu? dafuq...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Failures everywhere.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    een kaart tekenen voor de larp ˆˆ nog best moeilijk


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Op naar de bieb


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb zo’n zin in vanavond, al ga ik wel alleen.

    Gaan er vaker mensen alleen naar de bioscoop?