• Dark Paradise.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Reservaties blijven maximaal 48 uur staan en dienen volledig ingevuld te worden.

    || Meedoen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bezigheid in Dark Paradise:
    Extra:

    || Rollen: VOL.

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hoeveel moeten er nog ingevuld of aangevuld worden eigenlijk? Ben de tel kwijt lol.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleen Vernorexia rol moet nog helemaal, maar ze heeft dit topic nog niet eens tussen haar topics staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh. O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ze is bij een vriendin en heeft nog niet de tijd gehad om op q. te komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heb je misschien een idee wanneer ze op Q komt? Want volgens mij willen de meeste best wel graag beginnen, en ze heeft soms dat ze ineens dagen niet online komt, dat zou nu niet echt handig zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke ik ben net thuis en ik hoorde al van praesidium dat er wat was. Naja ehmm ik zal mijn rol zo snel mogelijk maken enneh waarschijnlijk zal hij vanavond af zijn. Maar ik ben echt net een 15 minuten thuis dus ik kom zo als t goed is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Um, ik wil even vragen ;
    dit gaat toch geen sneltrein RPG worden hè?

    Ik merk dat iedereen ontzettend veel zin heeft om te beginnen,
    en dat heb ik ook,
    maar niet dat ik dadelijk een middag niet kijk en er meteen 10 bladen volgetypt zijn.


    Ik denk dat er een aantal zijn die gewoon werk/school/ andere dingen hebben. De komende 2 weken werk ik nog overdag denk ik. En daarna heb ik weer school dus ik kan niet altijd even snel reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik moet over 2 weken weer na school dus verwacht de 27e tot en met de 15e niet echt veel van mij.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb wel me laptop op school haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga naar bed want moet morgen werken. Ik weet niet of het topic al start morgen, maar ik ben rond 5/6 uur thuis. Kan dan pas reageren. Zo niet. Dan kan ik reageren wanneer t topic gestart word :p truste


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vernorexia schreef:
    Oke ik ben net thuis en ik hoorde al van praesidium dat er wat was. Naja ehmm ik zal mijn rol zo snel mogelijk maken enneh waarschijnlijk zal hij vanavond af zijn. Maar ik ben echt net een 15 minuten thuis dus ik kom zo als t goed is.


    Ik geloof het niet echt. :x


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik geloof het niet echt. :x
    Ik dacht eerst dat het - het zelfde acount was maar dat kan niet aangezien ze niet dezelfde schrijfstijl hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik dacht eerst dat het - het zelfde acount was maar dat kan niet aangezien ze niet dezelfde schrijfstijl hebben.


    Ja, eerst dacht ik het ook haha. Maar ze komt vaak ineens niet meer online of reageert niet meer op dingen en ik heb geen zin om daarop te wachten eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    -.- ben bijna klaar met m'n rol, maar als ik dit zo lees hoeft 't volgens mij niet eens -.-"


    The duty of youth, is to challenge corruption.