• Dark Paradise.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Reservaties blijven maximaal 48 uur staan en dienen volledig ingevuld te worden.

    || Meedoen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bezigheid in Dark Paradise:
    Extra:

    || Rollen: VOL.

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maar je bent 's avonds toch online?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lol. Vanaf die tijd kan ik al bijna helemaal niet meer reageren. Ik heb op de zevenentwintigste weer school..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Lol. Vanaf die tijd kan ik al bijna helemaal niet meer reageren. Ik heb op de zevenentwintigste weer school..


    Psies. Zou t zonde vinden als een rpg begint en ik er amper in kan reageren. juist als ie zo leuk is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Faisean schreef:
    Lol. Vanaf die tijd kan ik al bijna helemaal niet meer reageren. Ik heb op de zevenentwintigste weer school..


    Yup ik ook. Ik heb dan natuurlijk nog wel tijd maar véél minder tijd.
    Maar als je nu online bent, dan kan het topic toch nu geopend worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe mijn best, echt waar. Waarschijnlijk gooi ik het topic gewoon open, als men maar beloofd rustig aan te doen. Zodat ik ook kan bijblijven als ik een dagje niet thuis ben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Yup ik ook. Ik heb dan natuurlijk nog wel tijd maar véél minder tijd.
    Maar als je nu online bent, dan kan het topic toch nu geopend worden?
    Ja dit precies maar ik zal minder online komen omdat ik dan vaker naar de stad ga en ik moet sowieso 25 minuten reizen met de bus en fietsend ook 25 minuten... En ik ben waarschijnlijk elke dag om half 4 uit (Soms half 5). Waarschijnlijk heb ik Donderdag de meeste tijd aangezien ik dan om 1 uur uit ben...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik herhaal nogmaals: ik doe mijn best. Maar ik wil er wel graag bij zijn. :') En nee: op het moment ben ik niet thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Faisean schreef:
    (...)Ja dit precies maar ik zal minder online komen omdat ik dan vaker naar de stad ga en ik moet sowieso 25 minuten reizen met de bus en fietsend ook 25 minuten... En ik ben waarschijnlijk elke dag om half 4 uit (Soms half 5). Waarschijnlijk heb ik Donderdag de meeste tijd aangezien ik dan om 1 uur uit ben...


    Ik heb nog geen idee wat mijn rooster is. Ik hoop echt dat ik een beetje vroeg vrij ben, want ik moet ook twee avonden in de week trainen en waarschijnlijk ook twee avonden in de week werken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb ook gewoon college tot 4/5 uur, waarna nog 1,5 met het OV naar huis reizen -
    maar that's life.
    Wanneer ik een dag vrij ben zit ik toch niet heel de dag te wachten totdat er wordt gepost in de RPG.
    Het is juist fijn dat het niet zo snel gaat. (:


    Dus, Gaby, doe alsjeblieft rustig aan en laat je niet opjagen.
    Die RPG komt er wel, en dan is hij net zo leuk als nu.


    nvm

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 22:00 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam:
    Rachelle Xavièra Montéro
    Bijnaam:
    Rae, deze bijnaam gebruikt ze tevens ook wanneer ze zich voorstelt.
    Geslacht:
    Vrouw
    Leeftijd:
    Tweeëntwintig
    Karakter:
    Levensgenieter, eigenwijs en hard. Dat zijn drie eigenschappen waarmee je een goed beeld van Rachelle krijgt.
    Ze probeert zo veel mogelijk uit het leven te halen, het is kort, oneerlijk en onvoorspelbaar. Zo ziet zij het, deze eigenschap wordt ondersteunt door haar eigenwijze, koppige en nieuwsgierige gedrag. Ze is altijd opzoek naar een uitdaging en is moeilijk over te halen als zij haar zinnen al op iets heeft gezet, waardoor dit soms geen goede gevolgen heeft. Ze vertrouwt enkel op zichzelf waardoor haar vriendenkring langzaam is uitgestorven, ze probeert zichzelf altijd over te halen om nieuwe mensen te ontmoeten, maar dit plan mislukt telkens. Ondanks dat ze vaak genoeg omringt is door talloze mensen, heeft ze aan vrienden misschien een handje vol. Dit komt tevens ook door Rachelle's gesloten persoonlijkheid.
    Ze is erg vastberaden en gefocust op wat nu haar zangcarrière is. Haar emoties spreken vaak genoeg niet uit haar mimiek, maar uit haar ogen. Haar groene ogen spreken boekdelen.
    Rae heeft een zwak voor dieren en dan vooral vogels en kittens, als zij met deze beestjes in contact raakt vervaagt haar 'volwassen' uiterlijk en komt haar kinderlijke naar boven.
    Behalve haar zwak voor dieren heeft ze ook een duidelijke zwak voor alcohol en drugs.

    Uiterlijk:
    Rachelle heeft een bleke, gave huid. Haar lichaam is vrij lang, 1.74 m en heeft een slank en sierlijk postuur. Ze heeft een heel vrouwelijk lichaam en dat kan je aan kleine dingen zien zoals haar slanke handen en lange vingers, brede heupen en volle borsten. Rachelle is erg slank en zelfs vind ze dat té slank. Ze heeft smalle schouders en een lange hals, haar gezicht is hartvormig en ze heeft een platte kin waar ook een kuiltje in zit. Haar volle lippen zijn lichtroze gekleurd en wanneer ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen. Rae heeft grote groene ogen. Rachelle heeft een bril, maar draagt vaak genoeg lenzen. haar wenkbrauwen zijn netjes geëpileerd en kleuren net als haar wimpers en lange haar raven zwart. Haar haar is van nature gekruld.




    Bezigheid in Dark Paradise:
    Rachelle werkt in de club, Moon als zangeres. Ze zingt van rock tot jazz, het hangt er eenmaal vanaf wat de manager in gedachte heeft. Dit doet ze nu al een kleine twee jaar. Wanneer zij niet hoeft te zingen in de club en het druk is helpt ze achter de bar als bartender, maar dit gebeurd soms.
    Extra:
    Felice thuis situatie is simpel, ze woont bij haar broer thuis, de twee hebben altijd een hele sterke band gehad tot Damien erachter kwam dat Rae aan drugs deed, sinds dien is hij minder vaak thuis. Rachelle heeft ook een klein alcohol probleem.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Welke club? Want er zijn meerdere clubs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jupp, ik was vergeten erbij te vermelden (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.