• Ik zoek een game want ik verveel me achter de computer en om er nou achterweg te komen lijkt me nou ook wel weer een beetje te veel gevraagd.
    Dus weet iemand nog een leuk spelletje of game het maakt niet uit wat het is maar liever geen download,
    En dit zijn de spellen die ik al wel eens gespeeld heb en niet nog een keer wil spelen,
    -Habbo
    -Wolf Quest
    -Sherwood Dungeon
    -Everybody edits
    -Farmerama
    -Risingcities
    -TribalWars
    -Banditwar
    -Een een heleboel kleine spelletje...

    Dus weet je een leuke game laat hem hier achter...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ©1998

    Waarom geen download? Dan is er niks, alleen maar kut browsergames.


    I live for the applause, you will die for it.

    Runescape?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rivaille schreef:
    Waarom geen download? Dan is er niks, alleen maar kut browsergames.


    ik vind het niet zo fijn om te downloaden je weet maar nooit


    ©1998

    Forge of Empires?
    FoE.tv

    Habbo wauw, dat is lang geleden haha
    Maar ik download meestal spelletjes, maar wel van een hele betrouwbare site waarvan ik weet dat ik geen rommel op mn computer krijg.
    Maar daar heb je een account voor nodig en je kan maar een uur gratis spelen (cat)

    Tomlinsonz schreef:
    Runescape?


    Yep. En dan raad ik aan de client te downloaden. Dan loopt het spel vloeiender dan via de internet browser. (;


    26 - 02 - '16

    Runescape is het enige spel dat nog in me opkomt dat een browsergame is.
    Als je echt wilt gamen, dan raad ik je aan om eens naar deze spelletjes te kijken die ik speel:
    - Guild Wars 2 > betalen
    - League Of Legends > free
    - Minecraft > betalen
    - Aion > free
    - Dragon Nest > free

    Maar dat zijn wel allemaal downloads. Aion is zelfs over 50 GB om te downloaden. :Y)
    (Dat is echt uitzonderlijk zwaar hoor ;) )


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Runescape is het enige spel dat nog in me opkomt dat een browsergame is.
    Als je echt wilt gamen, dan raad ik je aan om eens naar deze spelletjes te kijken die ik speel:
    - Guild Wars 2 > betalen
    - League Of Legends > free
    - Minecraft > betalen
    - Aion > free
    - Dragon Nest > free

    Maar dat zijn wel allemaal downloads. Aion is zelfs over 50 GB om te downloaden. :Y)
    (Dat is echt uitzonderlijk zwaar hoor ;) )

    Aion is great. Maar saai geworden na al die jaren. Ik wacht op de nieuwe patch met de Gunner. Ik was eerst een level 55 Assassin maar toen werd de server gewiped >> Nu heb ik een level 34 assassin ofzo, maar ik speel niet meer.

    League speel ik elke dag sinds 2 jaar ofzo. En Guild wars ben ik ook gestopt na m'n level 80 hunter. Wordt ook saai. En m'n laatste quest is een dungeon waar bijna niemand komt en ik moet 't met een party doen >>

    Maarja ik recommend ook deze games, maar sinds je niet wilt downloaden/kopen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    oehhhh ik weet een leuke je moet bij speeleiland bij zoeken pac intypen dan krijg je een spel het is geen packman maar ik ben dus de naamkwijt. je bent dan een smiley en dan moet je 100 procent aan blokjes krijgen terwijl vage dingen je af kunnen tikken en je gebeten kunt worden. klinkt dom maar het is leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bioshock.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Terraria! Skyrim! MOTHERFUCKING ROME TOTAL WAR TWEE IEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Mkay. Als je niks wilt downloaden is het aanbod erg beperkt. Als je wel (veilig en legaal) wilt downloaden, zou ik je steam aanraden. Genoeg geweldige indie spellen die je voor een laag prijsje op kunt pikken. Zoals terraria!


    quidquid excusatio prandium pro

    ^ Ooh, niet verwacht dat hier nog mensen Aion speelden. :p
    Ik speel het nog maar sinds kort, dus ik ben nog niet verder geraakt dan een lvl 20 Spiritmaster.
    LOL speel ik ook nog dagelijks en Guild Wars 2 af en toe. Ik heb ook een lvl 80 hunter, maar ik heb gelukkig m'n eindquest nog kunnen doen.


    Let the Night embrace you

    Ow en Guns of Icarus - wel online maar onder betaling.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sagitta schreef:
    ^ Ooh, niet verwacht dat hier nog mensen Aion speelden. :p
    Ik speel het nog maar sinds kort, dus ik ben nog niet verder geraakt dan een lvl 20 Spiritmaster.
    LOL speel ik ook nog dagelijks en Guild Wars 2 af en toe. Ik heb ook een lvl 80 hunter, maar ik heb gelukkig m'n eindquest nog kunnen doen.



    Waarom zijn MMORPG's zo populair op quizlet? Ze zijn zoooooooo saaaaaaai D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sagitta schreef:
    ^ Ooh, niet verwacht dat hier nog mensen Aion speelden. :p
    Ik speel het nog maar sinds kort, dus ik ben nog niet verder geraakt dan een lvl 20 Spiritmaster.
    LOL speel ik ook nog dagelijks en Guild Wars 2 af en toe. Ik heb ook een lvl 80 hunter, maar ik heb gelukkig m'n eindquest nog kunnen doen.
    Had je ook een dungeon als eindquest? Idk of het mijn eindquest is tho, ik denk van wel.
    Maar kan ofc ook liggen aan de race en alles wat ik heb beslist in de game dat ik deze eindquest heb. WHICH IS POOP.


    I live for the applause, you will die for it.