• Ik zoek een game want ik verveel me achter de computer en om er nou achterweg te komen lijkt me nou ook wel weer een beetje te veel gevraagd.
    Dus weet iemand nog een leuk spelletje of game het maakt niet uit wat het is maar liever geen download,
    En dit zijn de spellen die ik al wel eens gespeeld heb en niet nog een keer wil spelen,
    -Habbo
    -Wolf Quest
    -Sherwood Dungeon
    -Everybody edits
    -Farmerama
    -Risingcities
    -TribalWars
    -Banditwar
    -Een een heleboel kleine spelletje...

    Dus weet je een leuke game laat hem hier achter...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ©1998

    Okammy schreef:
    (...)


    Waarom zijn MMORPG's zo populair op quizlet? Ze zijn zoooooooo saaaaaaai D:
    Je moet ook een goeie MMO hebben. Aion, Guild Wars, WoW..


    I live for the applause, you will die for it.

    En ja inderdaad, als je niet durft te downloaden: Download wel gewoon Steam. Dat is helemaal veilig en gratis.
    En daar zijn ook veel gratis games die je ook veilig kunt downloaden. (Of kopen)


    I live for the applause, you will die for it.

    IrishNialler schreef:
    oehhhh ik weet een leuke je moet bij speeleiland bij zoeken pac intypen dan krijg je een spel het is geen packman maar ik ben dus de naamkwijt. je bent dan een smiley en dan moet je 100 procent aan blokjes krijgen terwijl vage dingen je af kunnen tikken en je gebeten kunt worden. klinkt dom maar het is leuk

    Haha die ken ik, heb ik ook wel eens gespeeld
    Het heet Pac-xon dacht ik.

    Rivaille schreef:
    (...)Je moet ook een goeie MMO hebben. Aion, Guild Wars, WoW..


    Wow en Guild Wars geprobeerd, beiden saai. Saaie wereld, saai verhaal, en combat bestaat alleen uit klikken maar mist het tempo plus lewt van een ARPG.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:57 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    ^ Hmm, dan zou je Dragon Nest eens moeten proberen. De manier van vechten daarop is een enorm verschil. Ik vond het wat raar in het begin, omdat ik Guild Wars 2 zo gewoon ben, maar op zich voelt het, eens je het gewoon bent, heel vernieuwend en fijn aan.
    Je moet echt zelf richten met je muis, en zo.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:34 ]


    Let the Night embrace you

    Moet je je eens aanmelden op Kongregate.com. Dan kun je door spelletjes te spelen allemaal punten verdienen en ga je levels omhoog, echt leuk om te doen.


    Your make-up is terrible

    Pokémon!
    Dat staat tenminste op mijn computer. Ik heb GBA/Gameboy/Gameboy Color op de pc staan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."