• Ken je Bloody Mary niet? Lees dan de spoiler.
    Bloody Mary:
    Veel mensen geloven dat Bloody Mary Mary Worth is. Ze had vele identiteiten. Er gaan verhalen dat ze omgekomen is in een auto ongeluk, haar gezicht verminkt. Of iemand van hoge bloede, die jonge maagden gevangen liet nemen om ze vervolgens te vermoorden om in hun bloed te badderen. Ook zou ze een oma kunnen zijn, een oma die zorgde voor haar kleinkinderen. Of zou ze haar kind hebben vermoord, als een teken van geboorte.
    Mensen die Bloody Mary hebben opgeroepen zeggen dat ze in de spiegel verscheen, 1600-1700 style, verminkt gezicht, haar dode baby in haar armen. Haar ogen naar achter gerold. Of zelfs helemaal wit.

    Het verhaal van Mary Wroth:
    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.
    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.


    Het is het jaar 2013. Nashwood College bestaat al enkele jaren. Het oude schoolgebouw kan elk moment uit elkaar vallen, dus besluit de directeur dat het tijd is voor een nieuwe vestiging. Op de veiling weet hij een groot gebouw uit het bos te bemachtigen. Het gebouw koste bijna niks, maar was alleen zeer ouderwets. Ondanks dat begrijpt de directeur niet waarom het gebouw zo weinig kost.

    Ondanks dat de vestiging zich in het bos bevind, zijn de kinderen er niet zo weg van. Ze vinden het maar niks. Ook moet er nog een hoop worden opgeknapt, omdat het meubilair hopeloos verouderd is. Het behang bladdert af en alles moet opnieuw in de verf. Maar ondanks dat het gebouw is opgeknapt, voelen de kinderen zich niet fijn in de nieuwe vestiging. De directeur vindt dit maar raar, want volgens hem vonden de kinderen dit de enige reden waarom ze het gebouw niks vonden.

    Al snel worden de twijfelachtige gevoelens van de kinderen bevestigd. Er worden mysterieuze boeken in de slaapkamers gevonden. Overal in het gebouw verschijnen spiegels en kinderen maken tekeningen van een mysterieuze vrouw gekleed in het rood bij een spiegel.

    Als de directeur een van de boeken leest, blijkt het dat dit gebouw al jarenlang behekst is door Bloody Mary. Kinderen worden rusteloos en beginnen overal op de muren te tekenen. Langzaamaan wordt het een gekkenhuis in de eerst zo rustige school. De kinderen spelen ook niet meer buiten en blijven het liefst in de schaduw. Sommige kinderen beweren monsters te zien.

    Zal de vloek van Bloody Mary uiteindelijk verbroken worden, of zal de school in de greep van Bloody Mary blijven en dus de kinderen veranderen in slaven van het duister?

    De regels:
    - Geen one-liners, minimaal zes regels. [Probeer omgeving te gebruiken, gedachten en dat soort dingen]
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, niemand is perfect.
    - Geen onnodig gespam. Daar zal ik een praattopic voor maken. [Ook de praattopics niet te vol spammen met dingen die niet met de rpg te maken hebben]
    - Houd het gezellig, dus geen geruzie.
    - Houd je aan de algemene regels van Quizlet.nl
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders dat vraag.
    - Meld het even als je een tijdje weg bent of om wat voor reden dan ook even niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven maximaal twee dagen staan.
    - Vertoon je gedrag dat niet volgens de Quizlet huisregels is toegestaan, of volg je simpelweg niet de regels van deze RPG op? Dan zal ik je moeten schrappen van de lijst.


    Regels van de school:
    - Na tienen gaat het licht uit, dan moet iedereen gaan slapen.
    - Je bent verplicht elke les te volgen, spijbelen is niet toegestaan.
    - De zolder is verboden terrein voor iedereen.
    - Men mag niet pesten, elkaar buitensluiten of op wat voor manier dan ook gemeen zijn.
    - Er mogen geen jongens op de meisjeskamer komen na tienen.
    - Je mag niet stelen van een ander of spullen van diegene verstoppen.
    - Je moet respect hebben voor de docenten. Als zij iets belangrijks te melden hebben, wordt dat in een andere kleur vermeld. Zorg dat je deze posts leest, anders mis je echt iets!
    - Niet in je eentje het bos in gaan, het is gevaarlijk daar.
    - Niet te lang in de spiegel kijken of tegen je spiegelbeeld praten.

    De rollen:

    Kinderen [16/16 VOL)
    Duke Marris - Taormina
    Jase Matt Underwood - ZaynNiall
    Jeremy 'Jer' Johnson- Roww
    Tyler 'Ty' Johnson- Roww
    Spencer "Spence " Jonathan Holmes - Chilaw
    Mick Daimon - Shion
    Eli Jayden Sanders - Adamo
    Jace Munro Leader - Gimlas
    Fae Lilith McAllister - Beaton
    Jane Doe / Raven - Ailurophilia
    Emily Ann Sarfati - Bonafonte
    Marylinn Aesan Holmes - Chilaw
    Eres Slowayk - Chilaw
    Elise Reid - Quatorze
    Demi Meredith Fell - Roww
    Abbigail "Abby" Lara Maydorn - ZaynNiall

    Leerkrachten [2/2]
    Joel Max Caldwell - Bonafonte
    Alayna Ciara Beckett - Beaton

    Schoolhoofd [1/1]
    Willow Grace Fields - Ailurophilia

    Invullijst over je personage:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Maximaal 18 voor de kinderen, probeer te variëren]
    Geslacht: [Gelieve het aantal jongens en meiden gelijk te houden]
    Karakter: [Het liefst zo uitgebreid mogelijk en dus geen steekwoorden]
    Uiterlijk: [Foto én beschrijving]
    Extra's [Denk aan hobby's, familie, verleden etc.]
    '

    Wat dingen over het huis/de school:
    De klaslokalen
    De hal
    De kamers (Voor zowel jongens en meiden is dit hetzelfde. Er staan in totaal vijf bedden in één kamer. Er is dus één grote kamer voor jongens en één grote kamer voor meiden)
    De badkamers
    De keuken
    De eetzaal (Er staan ongeveer vier tafels in de zaal)
    Het schoolplein

    De story
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    geld hetzelfde voor xd


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    geld hetzelfde voor xd


    Oke (;


    26 - 02 - '16

    Misschien dat dat wel wilt.. Maar heb al een hele tijd niet met 2 personen gespeeld XD
    Dus ik pas nog even ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ailurophilia schreef:
    Rol: Schoolhoofd
    Naam: Willow Grace Fields
    Leeftijd: 30
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Willow is een vrouw die altijd al wel ietwat vreemd was. Als kind maakte ze vaak tekeningen van kraaien, volle maan en weerwolven. Al vrij snel werd door een kinderpsycholoog vastgesteld dat er iets met haar aan de hand was. Ook op school werd vrij snel opgemerkt dat ze niet functioneerde als een normaal kind. Willow deed haar werk in een vaste volgorde en als dat niet kon werd ze gek. Ze ging onder andere vloeken, schelden, met voorwerpen gooien en mensen bedreigen.
    Nu ze 30 jaar oud is heeft ze dit gelukkig allemaal achter zich kunnen laten. Maar nog steeds is ze altijd wel de vreemde vogel van elk gezelschap. Ze trekt zich vaak terug in haar kamer, waar eigenlijk niemand van weet wat ze daar doet, en heeft een erg bleke huid. Ze vermijdt het zonlicht, want daar heeft ze een grote hekel aan. Mensen denken daardoor dat ze een vampier is en daardoor is ze vaak met de dood bedreigd. Mensen wilden geen vampier in hun dorp. Daardoor duurde het ook erg lang voor ze ergens gesetteld was.
    Willow is ooit getrouwd geweest, maar haar man hield het niet lang uit met haar. Hij merkte aan haar op dat ze erg obsessief claimerig was en nogal paranoia. Als hij ook maar met één andere vrouw praatte, dacht Willow al dat hij overspel pleegde. Hier waren dan ook diverse ruzies over en toen hield haar man het niet meer uit. Hij ging weg en Willow bleef met een gebroken hart achter. Doordat Willow inderdaad paranoia was ging ze gelijk van het meest negatieve uit. Ze zocht de fout bij zichzelf, maar kon die niet vinden.
    Tijdenlang was Willow depressief en was zelfs een tijdje aan de drugs. Daardoor ziet haar gezicht er nog bleker uit en meer ingevallen. Ze rookte ook als een ketter en was een echt drankorgel. Toen dit bijna haar dood werd besloot ze ermee op te houden en haar leven weer op te pakken. Ze probeerde optimistisch te worden en toen ze op een dag kinderen zag spelen in een speeltuin, wist ze wat ze moest doen. Ze besloot een eigen school op te richten, speciaal voor kinderen die altijd het buitenbeentje waren of bang om er een te worden.
    Willow kan op zich ook wel lief en vriendelijk zijn, maar vaak gaat dit geforceerd. Ze geeft moeilijk haar eigen fout toe en is erg perfectionistisch. Willow kan een goed luisterend oor zijn, maar wordt niet zo snel in vertrouwen genomen omdat ze er zo apart uit ziet volgens mensen.
    Uiterlijk:



    Willow heeft donker haar en een vrij bleke huid. Dit komt deels doordat ze weinig buitenkomt en haar haren toch donker blijven. Willow kleedt zich altijd zwart of gewoon ontzettend donker. Ze heeft geen piercings of tatoeages, want dat vind ze niet mooi. Ze draagt heel soms een zwarte bril, voornamelijk bij lezen of het schrijven van brieven. Haar uiterlijk past totaal niet bij haar persoonlijkheid. Ze ziet er netjes uit, maar is eigenlijk helemaal niet zo netjes. Ze houdt zich immers bezig met dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
    Extra's: Willow is al járen vrijgezel en is eigenlijk niet van plan om opnieuw in een relatie te stappen.


    She's ready


    26 - 02 - '16

    Iemand die de laatste rol wil? (Het kind)


    26 - 02 - '16

    Wanneer zal ik 't speeltopic openen?


    26 - 02 - '16

    Ik zou het laatste kind wel willen nemen, zodat we kunnen beginnen ;D


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik heb besloten er nog wat rollen van kinderen bij te doen.


    26 - 02 - '16

    Als we meer rollen hebben, loopt de rpg misschien minder snel dood of is daar minder kans op (;


    26 - 02 - '16

    Chilaw schreef:
    Ik zou het laatste kind wel willen nemen, zodat we kunnen beginnen ;D


    Je kan nu weer kiezen uit een meisje of jongen, welke van de twee?


    26 - 02 - '16


    Ailurophilia schreef :

    Je kan nu weer kiezen uit een meisje of jongen, welke van de twee?


    It's girltime :]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zou het echt geweldig vinden om mee te doen c:


    Little do you know

    Mag ik het meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Roww schreef:
    Ik zou het echt geweldig vinden om mee te doen c:


    Nice, ik heb nog drie rollen. Daar mag je als je wilt wel een tweeling of zelfs een drieling van maken, aangezien we die nog niet hebben (;
    Maar je mag ook gewoon een van de twee nemen als je dat liever hebt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 19:56 ]


    26 - 02 - '16

    Loian schreef:
    Mag ik het meisje?


    Of course, dan verleng ik de boel met nog een paar rollen


    26 - 02 - '16