• Ken je Bloody Mary niet? Lees dan de spoiler.
    Bloody Mary:
    Veel mensen geloven dat Bloody Mary Mary Worth is. Ze had vele identiteiten. Er gaan verhalen dat ze omgekomen is in een auto ongeluk, haar gezicht verminkt. Of iemand van hoge bloede, die jonge maagden gevangen liet nemen om ze vervolgens te vermoorden om in hun bloed te badderen. Ook zou ze een oma kunnen zijn, een oma die zorgde voor haar kleinkinderen. Of zou ze haar kind hebben vermoord, als een teken van geboorte.
    Mensen die Bloody Mary hebben opgeroepen zeggen dat ze in de spiegel verscheen, 1600-1700 style, verminkt gezicht, haar dode baby in haar armen. Haar ogen naar achter gerold. Of zelfs helemaal wit.

    Het verhaal van Mary Wroth:
    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.
    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.


    Het is het jaar 2013. Nashwood College bestaat al enkele jaren. Het oude schoolgebouw kan elk moment uit elkaar vallen, dus besluit de directeur dat het tijd is voor een nieuwe vestiging. Op de veiling weet hij een groot gebouw uit het bos te bemachtigen. Het gebouw koste bijna niks, maar was alleen zeer ouderwets. Ondanks dat begrijpt de directeur niet waarom het gebouw zo weinig kost.

    Ondanks dat de vestiging zich in het bos bevind, zijn de kinderen er niet zo weg van. Ze vinden het maar niks. Ook moet er nog een hoop worden opgeknapt, omdat het meubilair hopeloos verouderd is. Het behang bladdert af en alles moet opnieuw in de verf. Maar ondanks dat het gebouw is opgeknapt, voelen de kinderen zich niet fijn in de nieuwe vestiging. De directeur vindt dit maar raar, want volgens hem vonden de kinderen dit de enige reden waarom ze het gebouw niks vonden.

    Al snel worden de twijfelachtige gevoelens van de kinderen bevestigd. Er worden mysterieuze boeken in de slaapkamers gevonden. Overal in het gebouw verschijnen spiegels en kinderen maken tekeningen van een mysterieuze vrouw gekleed in het rood bij een spiegel.

    Als de directeur een van de boeken leest, blijkt het dat dit gebouw al jarenlang behekst is door Bloody Mary. Kinderen worden rusteloos en beginnen overal op de muren te tekenen. Langzaamaan wordt het een gekkenhuis in de eerst zo rustige school. De kinderen spelen ook niet meer buiten en blijven het liefst in de schaduw. Sommige kinderen beweren monsters te zien.

    Zal de vloek van Bloody Mary uiteindelijk verbroken worden, of zal de school in de greep van Bloody Mary blijven en dus de kinderen veranderen in slaven van het duister?

    De regels:
    - Geen one-liners, minimaal zes regels. [Probeer omgeving te gebruiken, gedachten en dat soort dingen]
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, niemand is perfect.
    - Geen onnodig gespam. Daar zal ik een praattopic voor maken. [Ook de praattopics niet te vol spammen met dingen die niet met de rpg te maken hebben]
    - Houd het gezellig, dus geen geruzie.
    - Houd je aan de algemene regels van Quizlet.nl
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders dat vraag.
    - Meld het even als je een tijdje weg bent of om wat voor reden dan ook even niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven maximaal twee dagen staan.
    - Vertoon je gedrag dat niet volgens de Quizlet huisregels is toegestaan, of volg je simpelweg niet de regels van deze RPG op? Dan zal ik je moeten schrappen van de lijst.


    Regels van de school:
    - Na tienen gaat het licht uit, dan moet iedereen gaan slapen.
    - Je bent verplicht elke les te volgen, spijbelen is niet toegestaan.
    - De zolder is verboden terrein voor iedereen.
    - Men mag niet pesten, elkaar buitensluiten of op wat voor manier dan ook gemeen zijn.
    - Er mogen geen jongens op de meisjeskamer komen na tienen.
    - Je mag niet stelen van een ander of spullen van diegene verstoppen.
    - Je moet respect hebben voor de docenten. Als zij iets belangrijks te melden hebben, wordt dat in een andere kleur vermeld. Zorg dat je deze posts leest, anders mis je echt iets!
    - Niet in je eentje het bos in gaan, het is gevaarlijk daar.
    - Niet te lang in de spiegel kijken of tegen je spiegelbeeld praten.

    De rollen:

    Kinderen [16/16 VOL)
    Duke Marris - Taormina
    Jase Matt Underwood - ZaynNiall
    Jeremy 'Jer' Johnson- Roww
    Tyler 'Ty' Johnson- Roww
    Spencer "Spence " Jonathan Holmes - Chilaw
    Mick Daimon - Shion
    Eli Jayden Sanders - Adamo
    Jace Munro Leader - Gimlas
    Fae Lilith McAllister - Beaton
    Jane Doe / Raven - Ailurophilia
    Emily Ann Sarfati - Bonafonte
    Marylinn Aesan Holmes - Chilaw
    Eres Slowayk - Chilaw
    Elise Reid - Quatorze
    Demi Meredith Fell - Roww
    Abbigail "Abby" Lara Maydorn - ZaynNiall

    Leerkrachten [2/2]
    Joel Max Caldwell - Bonafonte
    Alayna Ciara Beckett - Beaton

    Schoolhoofd [1/1]
    Willow Grace Fields - Ailurophilia

    Invullijst over je personage:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Maximaal 18 voor de kinderen, probeer te variëren]
    Geslacht: [Gelieve het aantal jongens en meiden gelijk te houden]
    Karakter: [Het liefst zo uitgebreid mogelijk en dus geen steekwoorden]
    Uiterlijk: [Foto én beschrijving]
    Extra's [Denk aan hobby's, familie, verleden etc.]
    '

    Wat dingen over het huis/de school:
    De klaslokalen
    De hal
    De kamers (Voor zowel jongens en meiden is dit hetzelfde. Er staan in totaal vijf bedden in één kamer. Er is dus één grote kamer voor jongens en één grote kamer voor meiden)
    De badkamers
    De keuken
    De eetzaal (Er staan ongeveer vier tafels in de zaal)
    Het schoolplein

    De story
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    Kak, vergeten. Ik ga even wat te drinken pakken en dan ga ik brainstormen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Kak, vergeten. Ik ga even wat te drinken pakken en dan ga ik brainstormen!


    No problemo (;
    Ik vind het wel zo eerlijk even te melden voordat ik reserveringen laat vallen.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Rol: kind
    Naam: Fae Lilith McAllister
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Fae is een zwijgzame, slimme jongedame. Als ze iets zegt heeft ze er over nagedacht en roekeloos is ze absoluut niet. In tegendeel, zelfs. Over het algemeen is Fae een goed georganiseerd persoon en kan ze er niet tegen als iets niet gaat zoals zíj het wilt. Een slechte, maar ook goede eigenschap van haar is dus overduidelijk dat ze perfectionistisch is.
    Fae heeft nooit gelooft in die oude legenden, zoals bloody Mary. Geesten en alles wat daar mee te maken heeft, heeft ze altijd al onzin gevonden. Ze is een nuchter meisje en weet duidelijk wat ze wilt. Ook, als ze een doel voor ogen heeft, rust Fae niet voordat ze die heeft gehaald.
    Mensen vertrouwt ze absoluut niet snel. Op het gebied van vertrouwen en relaties, zowel vriendschappelijk als in liefde, is ze heel achterbaks. Ze weet dat mensen dingen snel faken en daarom duurt het ook wel even voordat je dat speciale plekje in haar hart veroverd hebt. Een ander persoon zal ze echter niet echt zijn. Ze zal nog steeds niet veel praten maar wel komt haar vrolijke kant naar boven, die de buitenwereld nooit echt ziet; Fae is meer van de sarcastische, spottende of juist wijze opmerkingen. Haar echte emoties laat ze nooit zien; een zwakte, vindt ze het. Huilen doet ze allang niet meer en de enige stemming die men ziet, is woede. Ze is over het algemeen kalm, maar ook Fae is maar een mens en soms heeft ze zo haar uitbarstingen, die ze dan ook niet onder controle kan houden. Als ze boos is, is ze verblindt door haar eigen woede en heeft ze niet echt besef van wat ze aan het doen is.
    Uiterlijk:



    Fae heeft een uiterlijk dat je niet vaak ziet.
    Haar bleke huid valt op dankzij haar donkere haren, die er sterk mee in contrast staan. Haar geverfde, zwarte lokken vallen golvend langs haar smalle gezicht, en rijken zo ongeveer tot halverwege haar rug.
    Het eerste wat je opvalt zijn haar grote, donkere ogen; meestal staan deze óf bedenkelijk, óf leeg. Als ze dat zou willen, kan ze een hoop doen met één blik; onschuldig er uit zien, of juist de bitch uithangen. Fae voelt er echter niet zo veel voor, al wil dat laatste nog wel eens voorkomen.
    Verder heeft ze redelijk volle lippen, die van nature een zachtroze kleur hebben. Echt ijdel is Fae niet, al gebruikt ze wel wat mascara of eyeliner. Ze vindt dat haar huid egaal genoeg is, dus van foundation wilt ze niks weten.
    Extra's: Haar moeder heeft haar vader en Fae achtergelaten toen Fae veertien jaar jong was. Haar vader is er altijd voor haar geweest, maar moest extra diensten draaien nu ze een kleiner inkomen hadden. Fae had geen zusjes of broertjes dus vaak alleen thuis; hier begon ze een teruggetrokken persoonlijkheid te creëren. Erg sociaal was ze niet dus veel had ze buiten huis niet te doen. Ze maakte dus voornamelijk huiswerk; hier komt haar wijsheid vandaan, gewoonweg omdat ze niks anders te doen had.
    Verder heeft ze een slechte gewoonte om te roken en regelmatig te drinken, maar zelf vindt ze dat dit gewoonweg bij haar jeugd hoort.

    Misschien breid ik haar later nog uit :3 Is ze goed?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Misschien breid ik haar later nog uit :3 Is ze goed?


    Ik vind 'r heel goed. Haar karakter past erg goed bij de foto (;


    26 - 02 - '16

    Ehm, de helft heb ik wel van een vorige rol gepakt, anders kreeg ik et niet voor elkaar..

    Rol: Kind.
    Naam: Mick Daimon. -ai net als aai en saai-
    Leeftijd: 17.
    Geslacht: Man.
    Karakter: Mick is een onschuldige jongen dat met een wat wazige blik de wereld in kijkt. De meeste dingen gaan langs hem heen en soms heeft hij helemaal niet door wat er gebeurd. Voor hem lijkt het meestal een vage droog met een vleugje realiteit. Mick is vrijwel altijd rustig, maar soms knap er iets in hem en dan is hij niet terug te herkennen. Dan heeft hij zijn 'flip' momentje.
    Mick kan op zich wel goed opschieten met de meeste mensen, maar verkiest er liever toch voor -als hij de keuze daarvoor heeft- om alleen te zitten. Gewoon omdat hij dat fijner vind en dan geen rekening hoeft te houden met de mensen om hem heen.

    Uiterlijk:


    Mick is zo ongeveer 1.80m. De haren van Mick zijn licht blond, bijna wit en zitten bijna nooit in model. Mick kan het helemaal niks schelen hoe zijn haren zit. Heel soms doet hij er nog wel eens iets aan, maar daar zie je na een tijdje al helemaal niets meer van. De oorbel in zijn oor heeft hij laten zetten vanwege zijn overleden broertje. 'Mama mooie oorbellen. Ik wil ook!' zei hij altijd, maar hij heeft ze nooit laten kunnen zetten. De ogen van Mick zijn blauw gekleurd en zijn lichaam is normaal.. Niet dun niet dik.. Lichtjes gespierd. Een normaal postuur.
    Extra: De vader van Mick is overleden toen Mick en zijn tweeling broer nog maar 6 warenoeh didn't see that coming huh?. Hun moeder was slecht in opvoeding, eigenlijk wilde zij ze helemaal niet opvoeden. Ze wilde helemaal geen kinderen. Zij vergat ze vaak eten te geven en bleef soms hele dagen weg. Zij had ze verteld om niet weg te gaan en daarom bleven Mick en zijn tweeling broer altijd binnen. Op een gegeven moment raakten ze ondervoed en vroegen ze zich af waarom hun moeder vader bleef.. Het duurde een tijd, maar ze werden uit eindelijk dan toch gered door mensen, maar voor de tweeling broer van Mick was het te laat. Hij was minder sterk dan Mick en overleed. Door de jaren heen miste hij nog steeds zijn kleine broertje en het gevoel van iemand die hem hoorde te verzorgen. Ook al had hij pleeggezinnen, toch was dat anders.
    Om zijn verleden en zijn broertje niet helemaal kwijt te raken heeft hij een knuffel verstopt in zijn rugtas.


    Dit beetje goed? of moet hij uitgebreider?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 21:12 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik vind 'r heel goed. Haar karakter past erg goed bij de foto (;

    Aaawh, thanks. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shion schreef:
    Ehm, de helft heb ik wel van een vorige rol gepakt, anders kreeg ik et niet voor elkaar..

    Rol: Kind.
    Naam: Mick Daimon. -ai net als aai en saai-
    Leeftijd: 17.
    Geslacht: Man.
    Karakter: Mick is een onschuldige jongen dat met een wat wazige blik de wereld in kijkt. De meeste dingen gaan langs hem heen en soms heeft hij helemaal niet door wat er gebeurd. Voor hem lijkt het meestal een vage droog met een vleugje realiteit. Mick is vrijwel altijd rustig, maar soms knap er iets in hem en dan is hij niet terug te herkennen. Dan heeft hij zijn 'flip' momentje.
    Mick kan op zich wel goed opschieten met de meeste mensen, maar verkiest er liever toch voor -als hij de keuze daarvoor heeft- om alleen te zitten. Gewoon omdat hij dat fijner vind en dan geen rekening hoeft te houden met de mensen om hem heen.

    Uiterlijk:


    Mick is zo ongeveer 1.80m. De haren van Mick zijn licht blond, bijna wit en zitten bijna nooit in model. Mick kan het helemaal niks schelen hoe zijn haren zit. Heel soms doet hij er nog wel eens iets aan, maar daar zie je na een tijdje al helemaal niets meer van. De oorbel in zijn oor heeft hij laten zetten vanwege zijn overleden broertje. 'Mama mooie oorbellen. Ik wil ook!' zei hij altijd, maar hij heeft ze nooit laten kunnen zetten. De ogen van Mick zijn blauw gekleurd en zijn lichaam is normaal.. Niet dun niet dik.. Lichtjes gespierd. Een normaal postuur.
    Extra: De vader van Mick is overleden toen Mick en zijn tweeling broer nog maar 6 warenoeh didn't see that coming huh?. Hun moeder was slecht in opvoeding, eigenlijk wilde zij ze helemaal niet opvoeden. Ze wilde helemaal geen kinderen. Zij vergat ze vaak eten te geven en bleef soms hele dagen weg. Zij had ze verteld om niet weg te gaan en daarom bleven Mick en zijn tweeling broer altijd binnen. Op een gegeven moment raakten ze ondervoed en vroegen ze zich af waarom hun moeder vader bleef.. Het duurde een tijd, maar ze werden uit eindelijk dan toch gered door mensen, maar voor de tweeling broer van Mick was het te laat. Hij was minder sterk dan Mick en overleed. Door de jaren heen miste hij nog steeds zijn kleine broertje en het gevoel van iemand die hem hoorde te verzorgen. Ook al had hij pleeggezinnen, toch was dat anders.
    Om zijn verleden en zijn broertje niet helemaal kwijt te raken heeft hij een knuffel verstopt in zijn rugtas.


    Dit beetje goed? of moet hij uitgebreider?


    It's awesome c;


    26 - 02 - '16

    Mick is cuteeeeee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zouden mensen alsjeblieft hun rol willen invullen, als ze dat nog niet gedaan hebben, de twee dagen zijn al verstreken en ik vind het zonde om reservaties te moeten laten vallen.


    26 - 02 - '16

    Stuur ze anders een gb. ^-^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb ze berichtjes gestuurd ^^


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Mick is cuteeeeee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oké, het spijt me echt, ik ga nu aan mijn rol werken.

    Adamo schreef:
    Oké, het spijt me echt, ik ga nu aan mijn rol werken.


    No problemo (;
    Ik ga je reservering niet weghalen wegens de reden die je had genoemd.


    26 - 02 - '16

    Adamo schreef:

    Rol: 1 van de kinderen.
    Naam: Eli Jayden Sanders. -Eli is op z'n Engels uitgesproken, dus het is iets als Ielai.-
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Karakter: Door Eli's verleden -staat uitgelegd bij extra- is hij heel wat veranderd de laatste jaren. De ooit gevoelige, romantische jongen waar elk meisje van weg zwijmelde heeft plaatsgemaakt voor een harde, ongevoelige jongen die bekent staat om een kort lontje te hebben. Eli keek vroeger niet zo naar hoe sterk hij was in vergelijking met anderen, maar sinds hij doorkreeg dat hij mensen beter kon slaan als hij sterker was heeft hij heel wat uurtjes in de fitness doorgebracht. Eli is dan ook zeker niet het soort persoon dat je kwaad wil krijgen. Het is het beste als je gewoon oppast met wat je zegt en beginnen over zijn verleden, familie of vrienden is zeker iets wat je uit je hoofd moet halen tenzij je in het ziekenhuis wilt belanden. Hij mag dan misschien wel ongevoelig zijn, maar zijn vrienden en familie beschermt hij nog altijd met zijn leven. Het is niet dat hij woede-aanvallen heeft of dergelijke, Eli kan er gewoon echt niet tegen als mensen iets verkeerd zeggen over mensen die hem nauw bij het hart liggen. Een vriend als Eli heeft dus zowel zijn voor- als nadelen. Voordelen zijn dat je altijd perfect beschermt zal worden door een vriend die zo goed als elk gevecht wint waar hij zichzelf inwerkt. Een nadeel is dat je hem eerst echt moet leren kennen voordat je een kans krijgt om 1 van de vrienden te worden die Eli beschermt met zijn leven en om hem echt te leren kennen moet je natuurlijk een tijdje met hem praten en het zien voor elkaar te krijgen om de juiste dingen tegen hem te zeggen.
    Eli is absoluut geen slechte jongen. Op het korte lontje en de losse handjes na, weet hij nog altijd hoe hij iemand met respect moet behandelen. Hij houdt de deur voor mensen open, stapt altijd netjes langs de kant als iemand moet passeren, lacht naar de mensen die naar hem lachen en zal ook altijd een vriendelijk glimlachje sturen in de richting van kennissen of mensen die hij al iets beter kent of beter wil leren kennen. Hij weet ook nog altijd hoe hij een meisje op de juiste manier moet behandelen. Hij zal nooit een meisje dwingen om naar bed te gaan met hem en als ze nee zegt, dan weet hij ook dat het een nee is en blijft tot zij het wel wilt. Hij gaat er niet op aandringen, want hij weet zelf dat ze dat niet leuk vinden. Eli weet ook precies hoe hij een gentleman moet spelen. Hij mag dan niet zo gevoelig en romantisch meer zijn als vroeger, bij het juiste meisje komen zijn karaktereigenschappen van vroeger terug naar boven. Het is al heel wat om bevriend te kunnen worden met Eli, maar als je ook nog eens echt een plekje in zijn hart kan veroveren, dan weet je dat je een beschermengel hebt voor het leven, als je dat zelf wilt. Eli ziet er misschien uit als een player, maar dat is hij totaal niet. Het aantal relaties, en bedpartners, kan hij nog altijd op 1 hand tellen en bij elke ex die hij heeft, is hij nog altijd bereid om zijn leven te riskeren om haar te redden. Ze zijn dan misschien niet meer samen, Eli vergeet niet wat ze samen hebben meegemaakt en welke problemen ze samen hebben doorstaan.
    1 ding dat je zeker nooit mag doen, naast het spreken over zijn vrienden, familie of verleden als je hem nog niet kent, is liegen tegen hem. Eli heeft al meer dan genoeg leugenaars gehad in zijn leven en sindsdien kan hij ze van ver ruiken, om het zou uit te drukken. Het wil gewoon zeggen dat Eli direct aan iemand kan zien of de persoon liegt of niet, hoe een goede leugenaar je ook bent, Eli heeft je altijd door.
    Uiterlijk:




    Extra's: Eli was vroeger de 1e helft van een identieke tweeling. Hij en zijn broertje deden alles samen en konden niet zonder elkaar. Hun inside jokes waren niet bij te houden en hun humor was, zacht uitgedrukt, speciaal. Niemand verstond waarom de 2 jongens altijd zo hard lachten, maar ze wisten wel 1 ding: met hen 2 in de klas was het altijd dikke pret. Ze waren altijd de eerste kandidaten om grappen met de leerkrachten uit te halen. Van kalkpoeder dat ze van het krijt haalde op de stoel leggen tot invalleerkrachten gek maken met de namen die steeds verwisselden.
    Tot zijn broer, Jayden, op een dag een vriendin kreeg. Jayden had geen tijd meer voor Eli en Eli wist dat er iets niet klopte aan de vriendin van Jayden. Zijn vermoedens werden bevestigd toen Jayden verdween op een dag. Jayden is verdwenen op 15 oktober 2010 en is sindsdien nooit meer teruggevonden. Eli zit nog elke dag met dezelfde schuldgevoelens opgescheept en zit nog elke dag met dezelfde vragen in zijn hoofd. Hij gelooft niet dat hij ooit nog zo'n goede vriend als Jayden gaat vinden, waardoor hij het ook moeilijk heeft met mensen binnenlaten en vertrouwen. Zeker meisjes. Het was allemaal de schuld van Jayden's vriendin en hij vertrouwt daarom geen enkel meisje. Hij weet dat het oneerlijk is tegenover elk meisje die hij tegenkomt, maar hij kan er niet aandoen. Hij wil gewoon zijn broertje terug.


    Misschien dat ik er nog een uiterlijk aan schrijf ... Hm, ik denk dat ik dat ga doen, maar ik moet eerst eten x