• Hallo iedereen!!

    Ja, dat klopt! Ik heb voor een lange tijd weer een lijstje gemaakt. ^^ Dit wilde ik met jullie delen. Ik heb al een aantal maanden ideeën over de Griekse Mythologie. (Duh, komt zij weer met haar Griekse Mythologie. Puh het is leuk, ja) Heel wat mensen vragen aan mij, hoe ik aan zulke usernames kom of waarom ik zoveel godinnen/goden vindt. Dus ik dacht, waarom maak ik er geen lijstje van. Dan kunnen jullie het zelf zien. Dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. (:










    Here are the exceptional goddesses.


    Dit lijstje wilde ik al een hele lange tijd maken. Dit is een lijstje waarbij er uitzonderlijke godinnen voorkomen met uitleg + foto. Er zijn genoeg godinnen waarbij wij nog niet veel over weten, maar hierin laat ik ze zien dat ze bestaan. Godinnen die uit de schaduw stappen en naar voren komen in dit lijstje. Sommige heb ik al als username gehad, dus misschien dat jullie er eentje uit kunnen herkennen. Hopelijk vinden jullie mijn lijstje leuk en interessant. Ik hoop het steeds aan te vullen met nog meer godinnen. Veel plezier! ^^




    Mogelijk gemaakt door: Filiz/Melaina

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 19:37 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Hier zit vast veel tijd en moeite in, wauw!

    Griekse mythologie! Hoe meer hoe beter, ik ga kijken


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Dankje jullie wel! En ja ik heb er heel veel tijd en moeite ingestoken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw echt heel leuk gedaan!


    Spinning around, I'm weightless.

    Love it!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo mooi gemaakt. o.o


    Ik wil een tuin vol egels

    Dank jullie wel. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Echt een leuke lijst! (:

    Dank je wel! Ook hele leuke reacties op mijn lijstje!
    Ik zal hem nog wel aanvullen met andere godinnen! ^^


    One Who Travels A Higher Path.