• Ken je Bloody Mary niet? Lees dan de spoiler.
    Bloody Mary:
    Veel mensen geloven dat Bloody Mary Mary Worth is. Ze had vele identiteiten. Er gaan verhalen dat ze omgekomen is in een auto ongeluk, haar gezicht verminkt. Of iemand van hoge bloede, die jonge maagden gevangen liet nemen om ze vervolgens te vermoorden om in hun bloed te badderen. Ook zou ze een oma kunnen zijn, een oma die zorgde voor haar kleinkinderen. Of zou ze haar kind hebben vermoord, als een teken van geboorte.
    Mensen die Bloody Mary hebben opgeroepen zeggen dat ze in de spiegel verscheen, 1600-1700 style, verminkt gezicht, haar dode baby in haar armen. Haar ogen naar achter gerold. Of zelfs helemaal wit.

    Het verhaal van Mary Wroth:
    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.
    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.


    Het is het jaar 2013. Nashwood College bestaat al enkele jaren. Het oude schoolgebouw kan elk moment uit elkaar vallen, dus besluit de directeur dat het tijd is voor een nieuwe vestiging. Op de veiling weet hij een groot gebouw uit het bos te bemachtigen. Het gebouw koste bijna niks, maar was alleen zeer ouderwets. Ondanks dat begrijpt de directeur niet waarom het gebouw zo weinig kost.

    Ondanks dat de vestiging zich in het bos bevind, zijn de kinderen er niet zo weg van. Ze vinden het maar niks. Ook moet er nog een hoop worden opgeknapt, omdat het meubilair hopeloos verouderd is. Het behang bladdert af en alles moet opnieuw in de verf. Maar ondanks dat het gebouw is opgeknapt, voelen de kinderen zich niet fijn in de nieuwe vestiging. De directeur vindt dit maar raar, want volgens hem vonden de kinderen dit de enige reden waarom ze het gebouw niks vonden.

    Al snel worden de twijfelachtige gevoelens van de kinderen bevestigd. Er worden mysterieuze boeken in de slaapkamers gevonden. Overal in het gebouw verschijnen spiegels en kinderen maken tekeningen van een mysterieuze vrouw gekleed in het rood bij een spiegel.

    Als de directeur een van de boeken leest, blijkt het dat dit gebouw al jarenlang behekst is door Bloody Mary. Kinderen worden rusteloos en beginnen overal op de muren te tekenen. Langzaamaan wordt het een gekkenhuis in de eerst zo rustige school. De kinderen spelen ook niet meer buiten en blijven het liefst in de schaduw. Sommige kinderen beweren monsters te zien.

    Zal de vloek van Bloody Mary uiteindelijk verbroken worden, of zal de school in de greep van Bloody Mary blijven en dus de kinderen veranderen in slaven van het duister?

    De regels:
    - Geen one-liners, minimaal zes regels. [Probeer omgeving te gebruiken, gedachten en dat soort dingen]
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, niemand is perfect.
    - Geen onnodig gespam. Daar zal ik een praattopic voor maken. [Ook de praattopics niet te vol spammen met dingen die niet met de rpg te maken hebben]
    - Houd het gezellig, dus geen geruzie.
    - Houd je aan de algemene regels van Quizlet.nl
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders dat vraag.
    - Meld het even als je een tijdje weg bent of om wat voor reden dan ook even niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven maximaal twee dagen staan.
    - Vertoon je gedrag dat niet volgens de Quizlet huisregels is toegestaan, of volg je simpelweg niet de regels van deze RPG op? Dan zal ik je moeten schrappen van de lijst.


    Regels van de school:
    - Na tienen gaat het licht uit, dan moet iedereen gaan slapen.
    - Je bent verplicht elke les te volgen, spijbelen is niet toegestaan.
    - De zolder is verboden terrein voor iedereen.
    - Men mag niet pesten, elkaar buitensluiten of op wat voor manier dan ook gemeen zijn.
    - Er mogen geen jongens op de meisjeskamer komen na tienen.
    - Je mag niet stelen van een ander of spullen van diegene verstoppen.
    - Je moet respect hebben voor de docenten. Als zij iets belangrijks te melden hebben, wordt dat in een andere kleur vermeld. Zorg dat je deze posts leest, anders mis je echt iets!
    - Niet in je eentje het bos in gaan, het is gevaarlijk daar.
    - Niet te lang in de spiegel kijken of tegen je spiegelbeeld praten.

    De rollen:

    Kinderen [16/16 VOL)
    Duke Marris - Taormina
    Jase Matt Underwood - ZaynNiall
    Jeremy 'Jer' Johnson- Roww
    Tyler 'Ty' Johnson- Roww
    Spencer "Spence " Jonathan Holmes - Chilaw
    Mick Daimon - Shion
    Eli Jayden Sanders - Adamo
    Jace Munro Leader - Gimlas
    Fae Lilith McAllister - Beaton
    Jane Doe / Raven - Ailurophilia
    Emily Ann Sarfati - Bonafonte
    Marylinn Aesan Holmes - Chilaw
    Eres Slowayk - Chilaw
    Elise Reid - Quatorze
    Demi Meredith Fell - Roww
    Abbigail "Abby" Lara Maydorn - ZaynNiall

    Leerkrachten [2/2]
    Joel Max Caldwell - Bonafonte
    Alayna Ciara Beckett - Beaton

    Schoolhoofd [1/1]
    Willow Grace Fields - Ailurophilia

    Invullijst over je personage:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Maximaal 18 voor de kinderen, probeer te variëren]
    Geslacht: [Gelieve het aantal jongens en meiden gelijk te houden]
    Karakter: [Het liefst zo uitgebreid mogelijk en dus geen steekwoorden]
    Uiterlijk: [Foto én beschrijving]
    Extra's [Denk aan hobby's, familie, verleden etc.]
    '

    Wat dingen over het huis/de school:
    De klaslokalen
    De hal
    De kamers (Voor zowel jongens en meiden is dit hetzelfde. Er staan in totaal vijf bedden in één kamer. Er is dus één grote kamer voor jongens en één grote kamer voor meiden)
    De badkamers
    De keuken
    De eetzaal (Er staan ongeveer vier tafels in de zaal)
    Het schoolplein

    De story
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ook, maar een paar mensen moeten hun rol nog maken en van Vexy heb ik niks gehoord. Die is nog niet eens aan d'r rol begonnen.. Terwijl ik wel heel veel berichtjes heb gestuurd.


    26 - 02 - '16

    Vexy is wel meerdere malen online geweest had ik gezien :l


    Little do you know

    Ik ook, maar ze reageert niet op de berichten dus ik schrap haar rol.


    26 - 02 - '16

    Bovendien hadden we nog een meisje nodig, als ik een meisje en een jongen schrap hebben we geen rollen meer nodig.

    Dit klopt niet. We zoeken nu nog 1 meisje.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Moeten we per se een meisje voor we beginnen, of niet? Anders wil ik me er wel aan wagen, al twijfel ik een beetje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Moeten we per se een meisje voor we beginnen, of niet? Anders wil ik me er wel aan wagen, al twijfel ik een beetje.


    Bij twijfel niet doen zeg ik altijd en drie rollen is wel veel. Is er nog iemand die maar 1 rol heeft en een tweede wil?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:24 ]


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Bij twijfel niet doen zeg ik altijd en drie rollen is wel veel. Is er nog iemand die maar 1 rol heeft en een tweede wil?


    Ik zou er wel aan willen maken. Maar ik kan haar nu dan niet helemaal afmaken omdat ik straks weg ga en nog wat spullen in moet pakken. Ik kan er al wel aan beginnen. Dus als niemand anders wil, zou ik wel willen.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    Ik zou er wel aan willen maken. Maar ik kan haar nu dan niet helemaal afmaken omdat ik straks weg ga en nog wat spullen in moet pakken. Ik kan er al wel aan beginnen. Dus als niemand anders wil, zou ik wel willen.:Y)


    Dat is geen probleem, dan beginnen we gewoon morgen. (;


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Dat is geen probleem, dan beginnen we gewoon morgen. (;


    Okii, is goed.^^ Ik zal er nu aan beginnen.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Rol: Kind
    Naam: Abbigail "Abby" Lara Maydorn
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Abby is over het algemeen een vrolijk meisje die van het leven geniet. Maar ze heeft stemmingswisselingen en kan daardoor van het ene moment op het andere moment heel verdrietig of blij worden. Met de kleinste dingen kan ze al blij zijn.
    Als je iets verkeerds tegen haar zegt, al bedoel je het eigenlijk niet zo kan haar stemming gelijk omslaan naar verdrietig.
    In een verdrietige bui is ze meestal afgesloten. Ze is ook erg verlegen en zal niet zo snel zelf iemand aanspreken.
    Abby is ook al helemaal niet gewelddadig, en het zal al helemaal niet vaak voorkomen dat ze kwaad doet tegen iemand of diegene uitscheld. Het kan wel voorkomen, maar dan heb je ook wel iets echt verkeerd gedaan.
    Abby houdt van dieren, maar van de inrichting waar ze in zit/zat mag ze geen huisdier. Ze woonde in een inrichting, niet omdat ze denken dat Abby gek is, maar vanwege haar stemmingswisselingen en een trauma.
    Uiterlijk:


    Abby heeft zwarte haren die in laagjes is geknipt. Vaak heeft ze het loshangen of zoals op de foto hierboven. Soms draagt ze ook een mutsje, maar dat is niet vaak. Ze heeft blauw grijze ogen die mooi bij haar haar past. Haar wimpers zijn mooi lang en donker. Haar ogen staan mooi in contrast met haar mond die mooi vol en rond is. Ze draagt bijna nooit make-up, en als ze dat doet is het mascara, of nagellak. Nooit echt hele extreme make-up.
    De kleding die ze draagt is eigenlijk nooit echt een lichte kleur, maar het is niet zo dat ze alleen maar donkere kleuren draagt. Ze zal niet zo snel in een korte broek rondlopen, maar soms doet ze dat wel.
    Abby draagt eigenlijk nooit hakken want die vindt ze niet lekker zitten. Meestal draagt ze gewoon zwarte vans. Ze heeft altijd hetzelfde kettinkje om haar nek met een speciale betekenis.
    Voor de rest heeft ze ook nog een tattoo bij haar sleutelbeen in de vorm van twee vlinders die om elkaar heen vliegen.
    Extra's:


    De rest maak ik morgen af. Ik moet nu weg.^^

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:26 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Quatorze schreef:
    Rol: Leerling
    Naam: Elise Reid
    Leeftijd: Veertien
    Geslacht: Meisje
    Karakter:
    Elise is, net als haar vlammend rode haar, een felle 'madam'. Ze heeft een grote mond, een dapper hart en moeite met het maken van vrienden. Ze is koppig en zal je alleen gelijk geven als je je gelijk verdient. Elise is niet naïef en zal alles wat je zegt natrekken, tot op het maniakale af. Zoals eerder gezegd is ze dapper, maar eenmaal ze haar grens overschreden heeft, zal ze panisch en hysterisch reageren. Die reactie op gebeurtenissen die onbekend zijn, is te wijten aan de brand die enkele jaren geleden haar huis vernielde, haar moeder doodde en haar ziel in de vlammen verbrandde. Sindsdien loopt het contact met haar vader extra moeilijk. Door een ziekte die waanbeelden veroorzaakt, is haar vader er zeker van dat Elise de brand aangestoken heeft. Hij beweert dat in haar haren de duivel huist en dat zijn bloedeigendochter daardoor bezeten is. Hoe vaak ze ook geprobeerd heeft hulp te zoeken, het heeft allemaal niet mogen baten. Elise is nu een gesloten meid, die snakt naar liefde en huiselijkheid.
    Uiterlijk:
    Het eerste wat opvalt aan de leerlinge is haar haardos. De kleur van woedend vuur, fel en beweeglijk. Dat Elise haar haar verafschuwt is een iets, maar ze kan het niet over haar hart krijgen er iets aan te doen, aangezien ze de kleur van haar moeders genen erfde. Elise is met haar veertien jaar een meter zesenzestig groot en noch mager, noch dik. Ze heeft mooie, eerder tengere benen en maatje 39, qua voet. Haar handen zijn elegant, mede door de lengte van haar vingers. Uitstekend voor het bespelen van piano, zegt men.
    Extra's; –



    Kan ermee door?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    (...)

    Kan ermee door?


    Wat mij betreft wel. Ik vind 'r erg goed (:


    26 - 02 - '16

    De rollen zijn nu volgens mij allemaal ingevuld. Ik zal vanavond het speeltopic activeren, moet nu eerst naar de kerk. Blargh :c


    26 - 02 - '16

    Yay! And good luck. :'D Ik wist niet dat je gelovig was ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Yay! And good luck. :'D Ik wist niet dat je gelovig was ^^


    Ben niet gelovig, maar ik moet van m'n ouders


    26 - 02 - '16