• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh, buikpijn. ;c


    •*• Lululu •*•

    Brutale hamster. :')

    Het was zowel awkward als fucking cute hoe je me optilde gister. ^^.


    i put the fun in funeral

    Ah. Ik was altijd te lui om de pb's met 'nieuw hoofdstuk geschreven door...' te verwijderen, en vroeger had ik altijd abo's op topics, dus daar had ik ook veel pb's van. Wat betekent dat ik net nop het punt kwam waar ik 199 ongelezen berichten had. :'D
    Dus ik besloot alles op te zoeken en te verwijderen, kwam ik er achter bij 140 of zo dat er ook een 'ongelezen berichten' tabje is. --' Ik ben zo dom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb een Fringe Division patch besteld. (cat) Blij, blij, blij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Godver. :'D Ik kan geen trema's en shizz op mijn letters doen, ik krijg dan bijvoorbeeld dit: 'e
    Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Godver. :'D Ik kan geen trema's en shizz op mijn letters doen, ik krijg dan bijvoorbeeld dit: 'e
    Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? :/


    Ja 8D
    Op mijn vorige laptop. Er is vast een simpele oplossing voor, maar ik heb nooit moeite gedaan om die te vinden :Y).


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    (...)

    Ja 8D
    Op mijn vorige laptop. Er is vast een simpele oplossing voor, maar ik heb nooit moeite gedaan om die te vinden :Y).

    Haha, het is echt zo irritant. En nu heb ik Windows 8 en kan ik niet naar mijn toetsenbord instellingen, like, dafuq? o.o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Haha, het is echt zo irritant. En nu heb ik Windows 8 en kan ik niet naar mijn toetsenbord instellingen, like, dafuq? o.o
    ctrl en shift tegelijkertijd. Ik had precies hetzelfde had er toen een topic over gemaakt. Oow lol nee dit gaat over iets anders.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 13:20 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)ctrl en shift tegelijkertijd. Ik had precies hetzelfde had er toen een topic over gemaakt.

    Al geprobeerd. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Godver. :'D Ik kan geen trema's en shizz op mijn letters doen, ik krijg dan bijvoorbeeld dit: 'e
    Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? :/

    Wat als je naar pc-instellingen gaat > Algemeen > toetsenboordinstellingen (ik weet niet hoe het heet bij W8) en dan instelt op Nederlands?

    Draculea schreef:
    (...)
    Wat als je naar pc-instellingen gaat > Algemeen > toetsenboordinstellingen (ik weet niet hoe het heet bij W8) en dan instelt op Nederlands?

    Ik had het net even opgezocht en moest gewoon naar talen gaan. :'D Hij stond op UK, maar ik moest Nederlands er bij toevoegen.
    Yeah.
    Thanks!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    I will sell my sorry soul, if I could have it all.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fauxlivia schreef:
    Ik heb een Fringe Division patch besteld. (cat) Blij, blij, blij.



    Awesome!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    FUCKING HELLLLL.
    Deviantart, y u so extremely slow?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''