• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Er komt serieus binnenkort een dag dat ik je op je bek ram en je de huid vol scheld. Je moet echt leren wanneer je moet stoppen want iedereen hier word gék van je.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Geiten hebben echt een probleem met hun stembanden zeg.


    Your make-up is terrible


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:



    Die plaatje maakt me duizellig xp


    -

    Ik mag hopen dat je er blij mee bent, het heeft de drie uur gekost om die dertien liedjes op een cd te zetten. Hoef je ook geen kinderen voor kinderen te luisteren. Alsjeblieft. Up all night


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scimmia schreef:
    (...)

    Haha xD Nu vraag ik best wel af over wie je het hebt (clown)
    Eigenlijk voel ik mij nu best aangesproken. Maar dat kan niet aangezien ik op Busy al een vooraadje heb xD


    Hahaha, het was niet jij. Iemand anders xD


    -

    Tayniss schreef:
    (...)

    Hahaha, het was niet jij. Iemand anders xD


    Haha dat is een pak van mijn hart :'D

    OT: Koffie en Schotse appelbananen taart. Kan mijn dag nog stuk :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Meh


    26 - 02 - '16

    Just shut up, hoe moeilijk kan dat zijn?


    -

    Ik haat het als mensen denken te weten hoe zelfmoord in elkaar zit en alles wat eraan vooraf gaat. Want dat weten ze niet. De meeste mensen weten dat niet.


    26 - 02 - '16

    Ugh, honger D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ailurophilia schreef:
    Ik haat het als mensen denken te weten hoe zelfmoord in elkaar zit en alles wat eraan vooraf gaat. Want dat weten ze niet. De meeste mensen weten dat niet.


    Dat zat ik dus net te denken.


    -

    Wheuw dit boek is goedd!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Wheuw dit boek is goedd!!


    Welke??


    -

    Fucking honger, waar blijft dat eten. -.-


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt