• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte en wachtte even tot hij zijn bestelling kon maken. " twee ijsjes, een limoen framboos en voor mij citroen met chocolade" zei hij zijn bestelling en de man maakte de ijshoorntjes klaar. Niall haf me mijn ijsje en betaalde de man ,dan. Ik glimlachte dankbaar naar hem en samen liepen we dan naar een bankje ,bij de vijver. Als we naast elkaar zitten lik ik genietend van mijn ijsje. Lachend nam Niall mijn arm vast en drukte mijn ijsje op mijn neus ,waardoor ik hem verbaasd met open mond aankijk . " ehm Emma er zit daar iets" zei hij met een grote glimlach en drukte dan een verlegen kusje op mijn neus en haalde het ijs weg. " hmm smaakt goed"zei hij en ik grinnik even ,waarna ik zijn ijscrème op zijn wang smeer en zachtjes lach ,waarna ik hem een kusje haf op zijn wang. "Hmm ,die van jou smaakt ook erg lekker."grijns ik en haal dan het ijs van zijn wang af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    Met open mond volgt Emma wat ik allemaal doe. Ik begin te gnuffelen als ik ijs op mijn wamg doe. ze lacht en geeft me een jusje waardoor ik knal em knalrood kleur.' mhhh die van jou smaakr ook erg lekker' zegt ze en haalt het ijs weg. ' Emma wil je ee keer met me uit eten als ehm. Een date?' vraag ik haar zachjes en ik kleur nog roder. Ik wou haar nog beter leren kennen en misschien wel een relatie. Maar voor dat zou ik eerst met Avah en met Louis praten. Maar daar over twijfelde ik. Ik was bang dat als uk het ging vragen dat hij dan zeker nee ging zeggen dus misshien was het beter als ik stiekem deed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Avah trok de handdoek uit mijn handen en draaide zich toen om, om zichzelf maar af te drogen. Toen haar blik even naar de spiegel schoot, zag ik onzekerheid in haar ogen. Waarom deed ze zo raar? Ze dacht toch niet echt dat... Het was maar als grapje bedoeld.
    'Hé, wat is er nou? Ik meende dat niet, het was maar een grapje, je kent me toch? Je bent heel lief. En mooi, schattig, slim. En je hebt nog veel meer goede eigenschappen, maar als ik al jou goede eigenschappen op moet noemen, ben ik nog wel een uurtje bezig. Ik hou van je.'
    Ik sloeg van achteren mijn armen om haar heen en legde mijn kin op haar schouder. 'Vergeef het mij?' vroeg ik en keek haar via de spiegel aan, terwijl ik mijn allergrootste puppy ogen opzette en de handdoek uit haar handen pakte en ergens achter mij neergooide.


    "Family don’t end in blood”

    Herrie.

    Het leek alsof ze niet wist wat ze moest zeggen. Ik draaide me richting de deur om er zeker van te zijn dat ik alleen was. "Harry, ik.." ik slikte even en wachtte haar af. Maar ze praatte niet verder. Om eerlijk te zijn verlangde ik naar haar. "Ik kom naar je toe." Haar hese stem drong mijn oren binnen en genietend luisterde ik. “Dat is goed..” Mijn ademhaling ging wat sneller, dit was zó fout. Ik ging snel met mijn hand door mijn krullen heen. “Tot zo,” zei ik nog snel voordat ik ophing. Ik likte over mijn lippen en liet mijn mobiel vallen. Snel rende ik naar boven om te douchen, maar wat nou als ze dan net kwam. Ik legde snel de sleutel onder de deurmat neer en stuurde een smsje. Sleutel ligt onder de deurmat, x H. Ik rende naar boven en ging onder de douche staan. Binnen een paar minuten was ik klaar. Ik sprintte naar mijn kamer, deed een boxer aan en zocht zo snel als ik kon naar kleding.

    Cailin Avalee Horan

    'Hém wat is er nou?' klonk Louis zijn stem door de badkamer. Ik rolde met mijn ogen. Goh, ik trok mijn shirt uit en meteen knapte hij erop af, was ik blijkbaar toch niet mooi genoeg. Wat zou er in vredesnaam zijn? 'Ik meende dat niet, het was maar een grapje, je kent me toch? Je bent heel lief. En mooi, schattig slim. En je hebt nog veel meer goede eigenschappen, maar als ik al jou goede eigenschappen op moet noemen, ben ik nog wel een uurtje bezig.' Ik wilde hem net onderbreken, toen hij zijn laatste zin uitsprak. 'Ik hou van je.' Wacht wat? Hij was dus niet afgeknapt? Het was serieus allemaal een grapje? En hij hield van mij? Van míj?
    Ik voelde Louis zijn armen om mij heen en merkte dat hij zijn kin op mijn schouder legde.Verbaasd staarde ik naar de spiegel en langzaam vormde er zich weer een glimlach om mijn lippen. 'Vergeef het mij?' vroeg hij en zette grote smeekogen op. Ik grinnikte zachtjes en liet hem de handdoek uit mijn handen pakken en weggooien. Ik draaide mij om in zijn armen en keek hem aan.
    'Ik dacht gewoon... nevermind. Ik vergeef je,' zei ik en legde mijn armen in zijn nek. 'Maar heb ik vreemde hallucinaties, of zei je net serieus dat je van me houd?' Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en keek hem vragend aan, benieuwd naar of ik het serieus goed had verstaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Broekie Payne.
    "Dat is goed." Ik hoorde zijn ademhaling wat versnellen, en ik haalde even diep adem. Het klonk zo verleidelijk, maar het was eigenlijk fout. "Tot zo." Er werd opgehangen, en ik moest mijn best doen om niet van de trap af te stormen en naar mijn auto te rennen. In plaats daar van deed ik het rustig en beheerst. Voor zo ver me dat lukte, ten minste. Ik startte mijn auto en reed naar zijn appartement. Onderweg kreeg ik een sms dat de sleutel onder de deurmat lag. Toen ik er was graaide ik de sleutel weg vanonder de deurmat en deed trillerig de deur open. Dit duurde wel eventjes, aangezien mijn handen zo erg trilden dat ik de sleutel amper stil kon houden. Doodstil liep ik het huis binnen. Toen ik zag dat hij niet in de woonkamer was, liep ik de trap op naar boven. Toen ik in Harry's kamer aankwam stokte mijn adem in mijn keel. Daar stond hij, in enkel zijn boxer. Ineens kolkte woede bij me op. "Hoe kon je dit laten gebeuren, Harry! Ik ben Liams zusje, verdomme!" Het was een van mijn woedebuien, waar ik echt zeldzaam last van had. "Je had ook nee kunnen zeggen, weet je dat? Gewoon nee, en er was helemaal niks gebeurd!"

    -Zo. Het is nogal vaag, maar zo lukt het wel :Y)-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall was knalrood geworden ,wat me deed giechelen ,hij was echt schattig en aardig. ' Emma wil je een keer met me uit eten als ehm. Een date?' vroeg hij me dan zachtjes en hij werd roder ,ikzelf werd ook een beetje rood en een oprechte glimlach vormde op mijn lippen. Ik weet dat ik vast problemen ging krijgen met Avah en Louis ,voor deze ene keer ,deed het me niets. "Heel graag Niall."zei ik vrolijk en lik dan verder van mijn ijsje ,in de hoop dat ik wat zou afkoelen en mijn roodheid zou weggaan. Ik leek net een ontplofte tomaat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Herri <3333 Shouldn’t do that lol.
    "Hoe kon je dit laten gebeuren, Harry! Ik ben Liams zusje, verdomme!" Het shirt dat ik in mijn handen had liet ik vallen door haar verschijning. Toch werd ik ook boos. “Ik ben de broer van je beste vriendin, jij zit net zo goed fout!” "Je had ook nee kunnen zeggen, weet je dat? Gewoon nee, en er was helemaal niks gebeurd!" Boos stapte ik wat naar voren. Ik liep naar haar toe en drukte haar wat ruwer dan ik had bedoeld tegen de muur aan. “Shut up!” woedend staarde ik haar aan en mijn blik vloog vliegensvlug over haar gelaat. Mijn gejaagde ademhaling was duidelijk te horen en mijn handen omklemde die van haar. Ik haar haar handen boven haar hoofd tegen de muur geplaatst met de mijne erover heen.

    Louis William Tomlinson
    Avah draaide zich om in mijn armen en keek me aan. 'Ik dacht gewoon... nevermind. Ik vergeef je,' zei ze en legde haar armen in mijn nek. 'Maar heb ik vreemde hallucinaties, of zei je net serieus dat je van me houd?' Ze hield haar hoofd een beetje schuin terwijl ze me vragend aankeek. Ik voelde hoe ik langzaam rood kleurde.
    'Ik, ehm...' Ik kon het moeilijk ontkennen, dan dacht ze dat ik niet van haar hield. En dat wilde ik ook niet, want het was wel degelijk zo. 'Nee, je hebt geen hallucinaties. Ja, ik zei dat ik van je hield,' zei ik zachtjes. 'Want dat is ook zo.'
    Ik staarde naar mijn voeten, wachtend op haar reactie. Ik keek na een tijdje voorzichtig op om haar reactie te peilen. 'Trouwens, ik kwam er niet aan toe het te zeggen, maar eh... wist je dat je een prachtig lichaam hebt?' zei ik en werd weer rood. Ik ergerde mij aan mezelf. Waarom kon ik niet gewoon normaal blijven, en kreeg ik steeds een kop als een tomaat?


    "Family don’t end in blood”

    Broekie Bitch.(joehoe)

    Hij stapte naar voren en drukte me ruw tegen de muur De woedende groene ogen staarden me aan, waarna ze vlug over mijn lichaam gleden. Zijn handen hadden die van mij boven me geklemd. "Shut up!" Het was zijn gejaagde ademhaling die me op een idee bracht. Ik verlangde naar hem, en dit was de ultieme test om te kijken of dat ook wederzijds was. Ik keek hem aan, mijn ogen vol lust. "Make me." zei ik hees. De adrenaline van de woedebui gierde nog door mijn lijf, en dat was dan ook een van de redenen dat ik het durfde. Harry, de broer van Alli. Oh Brooke.

    -Hij is wat kort, maar ik wist het niet veel langer te krijgen, sorry. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    Ik zag hoe zijn wangen langzaam rood kleurden, waardoor ik niks anders kon doen dan hem geamuseerd aankijken. Nu ik wist dat Louis mij helemaal afzichtelijk of zo vond, was ik weer helemaal mijn zorgeloze zelf. 'Ik, ehm...' kwam er uit zijn mond. Awh, wat was hij toch eigenlijk schattig, als hij verlegen deed. 'Nee, je hebt geen hallucinaties. Ja, ik zei dat ik van je hield. Want dat is ook zo,' verliet zachtjes zijn mond, waarna hij naar zijn voeten staarden. Nu weer was ik toch lichtelijk uit het veld geslagen. Hij had nu twee keer achter elkaar tegen mij gezegd dat hij van mij hield, terwijl vannacht eigenlijk de eerste keer was, dat we elkaar op een andere manier behandelden dan "de beste vriendin van zijn zus" en "de broer van mijn beste vriendin".
    'Trouwens, ik kwam er niet aan toe het te zeggen, maar eh... wist je dat je een prachtig lichaam hebt?' Ik kon een grinnik niet binnenhouden. Ik was echt een domme doos, maar ja, blond hè. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd en keek hem gespeeld bezorgd aan.
    'Gaat het wel goed met je? Je vertoont symptomen van de Avah-koorts,' zei ik grinnikend, waarna ik even ademhaalde en hem weer serieus aankeek. 'En ik denk dat ik ook van jou houd,' fluisterde ik, waarna er weer een glimlach op mijn gezicht verscheen en in zijn mooie blauwige ogen keek. Ondanks dat dit allemaal gezeur met Emma en Niall op zou leveren, wist ik dat ik het gelukkigste meisje op deze planneet was. Sterker nog, van dit universum. Wie zou er nou niet met mij willen ruilen op dit moment.


    Happy Birthday my Potter!

    Nialler

    Nogal rood kijkt ze me aan waardoor ik weer giehel. Ze word nogal rood en glimlacht naar me "Heel graag Niall."zegt ze heel vrolijk en blij glimlacht. ze eet haar ijsje op en ik eet hem ook snel verder. Als hij op is kijk ik haar aan. ' zal ik je vanavond dan om half zes bij jou staan. Dan moeten we wel even kijken o ik ga een straat verder staan en dan doe jij alsof je met iemand anders weh vaat' zeg ik bedenkelijk. Als we beide zeiden dat we naar een vriend gingen was het goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mag ik een samenvatting]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 20:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    |-|@RRY $$$$$$$$$

    “Make me” mijn ogen werden wat groter. Ze keek me lustig aan en ik voelde hoe mijn borstkas snel op en neer ging van opwinding. Haar laatste zin gaf me toestemming, vond ik dan. Ik plaatste mijn lippen op die van haar, eerst rustig, daarna wat dwingender. Ik hield nog steeds haar handen beet, die boven haar hoofd waren. Ik duwde mijn heupen verlangend tegen haar aan. Ik liet haar armen los. Ik liet mijn tong rondjes draaien om die van haar terwijl ik ons mee naar mijn bed trok.

    -Daw, ik kan zo pas weer schrijven + enorm kort stukje i am sorreh.-