• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    'Jij wilt echt dat de hele wereld kou vat, of niet?' zei Avah nadat ik Emma een knuffel had gegeven. 'Nee hoor, tenslotte ben jij zelf in het zwembad gevallen. En ik pest mijn beste vriend en mijn zusje gewoon erg graag.'
    Opeens springt Niall op mij af en begint me te kietelen. 'Zeg sorry allerliefste knappe Niall,' zegt hij. 'Zeg het!'
    Hij heeft ondertussen zijn natte shirt uitgetrokken.
    Ik lach. 'Probeer je nu je charmes in de strijd te gooien, Niall? Ik moet toegeven dat je een goed lichaam hebt, maar helaas. Ik val niet op jongens,' plaag ik hem.
    'Hee, Niall, ik wil jullie tortelduifjes niet onderbreken, maar was het nou nog de bedoeling dat er meer mensen mee kwamen naar ons huis, of zijn de plannen gewijzigd?' merkt Avah op.
    Niall gniffelt en ik zie hem kort nadenken. 'Ik denk dat iedereen lekker thuis wilt chillen, we verschuiven het naar morgen.' Hij stopt gelukkig met kietelen. Lachend pakt hij zijn shirt en knijpt hem uit boven Avah's hoofd. 'Kom sister, we gaan kleding pakken, ik heb hier nog kleding, je kunt wel een sweater en een trainingsbroek aan,' stelt hij voor.
    'Emmie, misschien moeten wij ook maar eens naar huis gaan. Of we kunnen ons verstoppen onder Liam's bed, dat is ook leuk. Dan laten we hem vannacht schrikken. Maar dan moeten we er wel nog een tijdje liggen. Aan jou de keus. In ieder geval, voor welke keuze je ook kiest, wil ik wel eerst droge kleren aantrekken,' zeg ik tegen mijn kleine zusje.


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    Nadat ik mijn shirt gedroogd had ,kwam ik de badkamer uit en ging ik weer bij de anderen staan 'Kom sister, we gaan kleding pakken, ik heb hier nog kleding, je kunt wel een sweater en een trainingsbroek aan,' hoorde ik Nial zeggen tegen Avah ,waardoor ik wist dat ze zo weg zouden gaan.
    'Emmie, misschien moeten wij ook maar eens naar huis gaan. Of we kunnen ons verstoppen onder Liam's bed, dat is ook leuk. Dan laten we hem vannacht schrikken. Maar dan moeten we er wel nog een tijdje liggen. Aan jou de keus. In ieder geval, voor welke keuze je ook kiest, wil ik wel eerst droge kleren aantrekken,' zei Louis dan tegen mij en ik grinnikte even. "Nou ik ga toch liever naar huis ,straks bezorgen we die arme Liam nog een hartaanval."grinnik ik en kijk Louis dan aan. "Kom we gaan je kleren halen."grijns ik naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.
    Emma grinnikte even. 'Nou ik ga toch liever naar huis, straks bezorgen we die arme Liam nog een hartaanval,' grinnikt ze en kijkt me dan aan. 'Kom, we gaan je kleren halen.'
    Ik knikte. 'Hmm, ja, daar heb je wel gelijk in.'
    Ik trok haar mee naar de kamer waar ik vannacht had geslapen, waar inderdaad mijn spullen lagen. Vlug trok ik wat droogs aan.
    'Zo, zullen we dan maar gaan?' vroeg ik haar. Ik raapte mijn spullen bij elkaar en liep naar de deur van de kamer, terwijl ik Emma afwachtend aankeek.


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    Louis knikte 'Hmm, ja, daar heb je wel gelijk in.' zei hij instemmend en ,daarna trok hij me mee naar een kamer ,waar ik hem vanochtend had zien liggen snurken. Ik zette me op het bed en keek even naar mijn mobiel ,terwijl Louis zich omkleedde. 'Zo, zullen we dan maar gaan?' Vroeg hij me en ik knikte waarna ik mijn mobiel in mijn tas stak en opstond. Lou stond bij de deur op me te wachten en ik liep naar hem toe om dan zo naar beneden te gaan. Ergens was ik best nieuwsgierig of hij nog iets van gisteren wist ,maar ik hield wijselijk mijn mond. "Lekker geslapen? Je lag echt uren in dat bed."vroeg ik hem dan grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    . 'Probeer je nu je charmes in de strijd te gooien, Niall? Ik moet toegeven dat je een goed lichaam hebt, maar helaas. Ik val niet op jongens,'  ik gniffel even maar was wel dankbaar voor het compliment omdat ik erg onzeker was. Ik ren naar de kamer waar wat spullen liggen en kleed me om. Vrolijk ren ik terug met een zak chips in mijn rode polo en beige broek ' hooooooooi Niall is bacj' roep ik hyper


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (nvm, ik ga weer film kijken en heb geen tijd om een nieuwe reactie te typen)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 21:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Emma knikte en stopte haar mobiel in haar tas, waarna ze opstond. Ze liep naar mij toe, waarna we samen naar beneden gingen. 'Lekker geslapen? Je lag echt uren in dat bed?' vroeg ze grinnikend. 'Oh, ik wel hoor. Jij?'
    Ik was nog altijd benieuwd of ze iets wist van gisteravond, en met wie ze in de kast gezeten had. Maar ik vroeg er niet naar. Ik was bang dat het de goede sfeer zou verpesten. Nu gingen we gewoon naar huis. Gewoon even tijd doorbrengen met mijn kleine zusje, zonder te denken aan gisteren. Al wist ik zeker dat het mij niet ging lukken om lang niet aan Avah te denken. Ik hield de voordeur voor haar open en stapte zelf ook naar buiten, waarna ik de auto opende en achter het stuur stapte.


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    'Oh, ik wel hoor. Jij?' vroeg hij en ik trok een bedenkelijk gezicht. "Ik slaap toch liever in mijn eigen bed dan een zetel."grinnik ik. Louis en ik liepen de trap af ,als we beneden waren hield hij de deur voor me open . Ik glimlachte even en liep dan naar buiten ,waarna hij volgde. Hij opende de auto en ik ging erin gaan zitten en mijn broer naast me aan het steur. "Hoe lang ben je eigenlijk al wakker?" vroeg ik hem dan. Voordat Niall en ik het huis even uitgingen ,had ik hem nog niet gezien. Het zou heus kunnen dat hij al langer wakker was dan ik dacht. Ik keek Louis even aan. "Oh ja ,ik ga later op de avond weg met een vriendin."zeg ik met een glimlachje ,liegen was nooit leuk ,maar ik was er wel erg goed in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cailin Avalee Horan

    'Ik denk dat iedereen lekker thuis wilt chillen we verschuiven het naar morgen,' zei Niall na even nagedacht te hebben. Ik knikte en deed even alsof mijn nagels opeens heel interessant waren geworden. Wat nu? We zouden allemaal naar huis gaan en ik zou Louis vast amper meer zien. Veel tijd om te piekeren had ik echter niet, want opeens had Niall besloten zijn shirt boven mij uit te knijpen. Ik slaakte een gilletje en gaf hem lachend een duw.
    'Ik zou maar oppassen. Het zou mij niet verbazen, als jij de komende tijd geen oreokoekje gaat kunnen vinden thuis,' zei ik met een sluwe grijns op mijn gezicht.
    'Kom sister we gaan kleding pakken, ik heb hier nog kleding je kunt wel een sweater en trainingsbroek aan,' stelde Niall voor. Ik keek even hoe Louis zich weer bezighield met zijn zusje en zuchtte diep. Niall was zich ondertussen gaan omkleden, waarop ik snel verder zocht naar mijn ondergoed, waar ik vreemd genoeg niet heel lang over deed. Hopelijk lag mijn tas inderdaad gewoon in de gang en anders zou Brooke wel bellen, als ze mijn spullen had gevonden, niet? Ik besloot de badkamer even in te gaan en in ieder geval droog ondergoed aan te doen. Ik liep in mijn ondergoed de gang weer op, aangezien er toch verder niemand meer leek te zijn. Ik hoorde de deur open en dicht gaan, als teken dat Louis en Emma nu ook weg waren.
    Mijn broer was overduidelijk hyper en hij had een zak chips... 'Niall, hoe kom je aan die chips?' vroeg ik hem verbaasd, terwijl ik even naar mijn doorweekte shirt keek en de kamer waar we geslapen hadden inliep op daar even rond te kijken en tot de conclusie te komen, dat daar vreemd genoeg een broekje en topje netjes opgevouwen lagen. Normaal sliep ik erin, maar blijkbaar had ik het nu alleen maar neergelegd. Ach, het kon best als gewone kleding. Snel trok ik het aan en liep weer terug naar Niall.
    'Wat mij betreft kunnen we gaan.'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 22:17 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    'Ik zou maar oppassen. Het zou mij niet verbazen, als jij de komende tijd geen oreokoekje gaat kunnen vinden thuis' ik steek mijn tonf eben naar haar uit. ze wist heus wel dat ik dan naar de winkel ginf. .. 'Niall, hoe kom je aan die chips?' ze kijkt me verbaasd aan. Ik haal mijn schouder op. ' ehm gewoon gevonden ergens'zeg ik. Ze gaag weg en komt omgekleed terug. ' wat mij betreft kunnen we gaan. ' Liam wwij gaan weg' rowp ik en trek etend Avah mee. Ik pkof achter het stuur en leg de zak neer. ' ik ben vanavond weg met n vriend"nompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Ehm gewoon gevonden ergens,' was zijn antwoord. Ik schudde mijn hoofd. Hij had vast heel het huis van Brooke en Liam geplunderd. Misschien moest ik ze binnenkort maar een paar zakken chips gaan brengen. Dat was waarschijnlijk wel zo aardig en netjes. Mijn broer kon echt niet van eten afblijven. Het leek wel alsof eten meer effect op hem had dan alcohol ooit zou hebben. Wel beter, hij zou waarschijnlijk nooit aan de drugs raken of alcoholist worden, want hij was al verslaafd aan eten.
    Toen ik opgekleed was, riep Niall dat we weg gingen en trok mij al etend mee naar de auto. Hij liet zichzelf achter het stuur ploffen en ik ging op de bijrijders stoel zitten. Ik reed eigenlijk liever zelf, maar meestal protesteerde ik niet. Mijn broer was immers ouder. 'Ik ben vanavond weg met een vriend,' mompelde hij plots en ik keek hem even verbaasd aan.
    'Oh.' Daar ging mijn afleiding van gedachtes aan Louis. 'Nou, dan ga ik denk maar een film kijken, of zo. Misschien Pitch Perfect,' zei ik bedenkelijk. 'Of er moeten mensen op het veldje bij het park zijn om te voetballen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    'Nou, dan ga ik denk maar een film kijken, of zo. Misschien Pitch Perfect,' zei ik bedenkelijk. 'Of er moeten mensen op het veldje bij het park zijn om te voetballen.' ik glimlach ten teken dat het goed is. Bij het stoplicht neem ik snel een grote hap chips. " waarneer zien we pap en mam eigenlijk weer?' al snel waren we er en zer ik dr auto netjes. Ik draai heem opsmot en thuis draai ik de deur open. ' Oreo koekjes' roepbik blij ujt als een klein kind en ren naar de keuken en open een pakje
    Al veelste snel is ie leeg en ik ga verder met de chips terwijl ik op de bank plof


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    Ik staarde uit het raam en probeerde mij te focussen op goede herinneringen van mijn afgelopen wedstrijden in Australië, hoewel mijn gedachten telkens weer afdwaalden naar vannacht in de kast en net, met Louis... Ik moest er echt mee stoppen, mocht er niet meer aan denken, maar dat leek haast onmogelijk. Waarom moest dit mij nou weer overkomen? Volgens mij had ik niet eens zijn nummer in mijn mobiel staan, al was ik daar niet honderd procent zeker van.
    'Wanneer zien we pap en man eigenlijk weer?' haalde Niall mij uit mijn gedachten. Ik keek hem even bedenkelijk aan. Ik was natuurlijk pas weer een paar weken terug van Australië en had mij nog niet helemaal bezig gehouden met de roosters van mama en papa. Vroeger kende ik die helemaal uit mijn hoofd. Maar papa was ook op zakenreis, dus dat maakte het ook een stuk onregelmatiger.
    'Uhm, volgens mij komt papa over vier dagen weer thuis en mama had geloof ik late dienst, dus die zal ergens tussen twaalven en enen vannacht wel weer verschijnen,' antwoordde ik uiteindelijk. Ondertussen waren we alweer thuis en stapte ik de auto uit en volgde Niall naar binnen. Ik sloot de deur achter mij en liep op mijn gemak ook naar de keuken, om daar iets te drinken in te schenken en de koelkast te inspecteren om te beslissen wat we vanavond het best konden eten.
    'Heee, Niall, wat zullen we vanavond eten? We hebben vrij weinig in huis, maar als ik gehakt haal, zouden we bijvoorbeeld pasta kunnen eten?' riep ik richting de woonkamer.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    Uhm, volgens mij komt papa over vier dagen weer thuis en mama had geloof ik late dienst, dus die zal ergens tussen twaalven en enen vannacht wel weer verschijnen,'  ik knik. Ik had soms meer het gevoel dat we samen woonde want onze ouders waren er amper. Maar ik vond het niet erg. Ik had de laatste tijd met papa alleen maar ruzie als ik gitaar aan het spelen was en zong. Heee, Niall, wat zullen we vanavond eten? We hebben vrij weinig in huis, maar als ik gehakt haal, zouden we bijvoorbeeld pasta kunnen eten?' riep Avah. ' ik eet vanavond bij mijn vriend sorry' roep ik terug. Ik wist dat ze namelij een hekel aan alleen eten had. ' maar als je al vroeg eet kan ik wel mee eten' zeg ik als ik bij haar in de keuken sta


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Ik eet vanavond bij mijn vriend, sorry,' hoorde ik Niall roepen. Right, hij ging naar die vriend. Ik zuchtte even en dacht na. Snel viste ik mijn mobiel uit mijn zak en ging op facebook. Ik had het nooit zo op twitter. Nog maar een paar weekjes terug uit Australië en wordt nu al alleen gelaten :c Wie wil mij vergezellen bij het avond eten en daarna nog iets leuks doen?, postte ik. Niall was ook de weer in de keuken verschenen.
    'Maar als je al vroeg eet, kan ik wel mee eten,' zei hij, waarop ik grinnikte en mijn hoofd schudde. 'Niall, als je zoveel blijft eten, ben je straks over dertig jaar moddervet. Maar ik heb al een bericht geplaatst op facebook of iemand mij wil vergezellen vanavond, dus ik hoef vast niet alleen te eten. En anders ga ik wel leuke werknemer bij de McDonalds lastig vallen of zo,' antwoordde ik lachend. 'Dat is altijd vermakelijk.'


    Happy Birthday my Potter!