• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Na even zijn onze ijsjes op en keek ik Niall aan. . ' zal ik je vanavond dan om half zes bij jou staan. Dan moeten we wel even kijken o ik ga een straat verder staan en dan doe jij alsof je met iemand anders weg gaat' vroeg hij dan en ik knikte dan glimlachend. "Waar neem je me dan mee op date?"vroeg ik hem nieuwsgierig en ik glimlachte even. Hopelijk ging Louis mijn leugen wel geloven ,ik hield er niet van en zeker niet tegen mijn broer ,maar voor deze ene keer wilde ik het zo graag.


    (sorry kort :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.
    Avah legde haar hand op mijn voorhoofd en keek mij gespeeld bezorgd aan. 'Gaat het wel goed met je? Je vertoont symptomen van de Avah-koorts,'grinnikte ze en keek me daarna weer serieus aan. 'En ik denk dat ik ook van jou houd,' fluisterde ze en glimlachte.
    'Zolang jou naam erin zit, vind ik het niet eens zo erg die koorts te hebben,' antwoordde ik grinnikend en raapte de handdoek weer op. Ik pakte haar bij haar schouders beet en draaide haar weer om. Ik begon langzaam haar rug af te drogen, aangezien ze haar buik en schouders zelf al had gedaan. 'Dit had je nog te goed,' fluisterde ik zachtjes in haar oor. Ik drukte een kusje in haar nek en ging daarna weer verder met afdrogen.


    "Family don’t end in blood”

    l3R00l
    Ik voelde zijn lippen op die van mij, en ik vond hem verbazend rustig. Algauw werd hij ruwer en dwingender, terwijl mijn handen nog steeds boven mijn hoofd geklemd. Ik voelde zijn heupen verlangend tegen me aan gedrukt worden, waardoor ik nog meer aangespoord werd. Hij liet mijn handen los en zonder dat ik het door had begeleidde hij ons naar zijn bed, waardoor ik achterover viel en Harry meetrok. Met een grinnik keek ik hem aan, om hem daarna weer vol op de mond te nemen. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en mijn armen in zijn nek, terwijl ik met mijn nagels over zijn shirt kraste.

    ~Die van mij is ook weer kort. Sorry dat hij zo laat komt, maar mijn vader hield een heel verhaal -w- ~


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nial
    ' waar neem je me dan mee op date?' ik glimlach. ' we gaan eten bij een restaurant aan het water en daarna kunnen we een wandeling ip het strand maken als we willen. En uhm naja daarna kijken we we wel" glimlach ik

    Sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Zolang jou naam erin zit, vind ik het niet eens zo erg die koorts te hebben,' antwoordde Louis grinnikend en pakte de handdoek weer van de grond. Hij draaide mij om en begon mijn rug af te drogen. Ik bestudeerde de bewegingen van Louis in de spiegel. 'Dit had je nog te goed,' fluisterde hij zachtjes in mijn hoor, waardoor ik huiverde. Vervolgens plaatste hij nog snel een kusje en mijn nek, voor hij weer doorging. Een zachte "Hmmm" verliet mijn mond. Het viel mij op dat ik Niall niet meer had horen roepen. Blijkbaar had hij iets anders gevonden om te doen. Hij was immers daarvoor ook al de hele tijd bezig geweest met Emma -op een niet foute manier- en eigenlijk was ik toen degene die mij verveeld had. Naar mijn mening mocht hij dan ook niet zeuren dat ik niet meteen klaarstond, wanneer hij wilde vertrekken.
    Toen mijn rug helemaal droog voelde, draaide ik mij weer om en keek naar mijn bikini topje. 'Wel jammer dat ik geen idee heb waar ik mijn schone droge ondergoed heb gelaten,' zei ik bedenkelijk. 'Of mijn andere spullen. Dan had ik tenminste iets droogs aan kunnen trekken. Weet jij waar jouw spullen liggen?' vroeg ik Louis.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Hij glimlachte even super schattig. ' we gaan eten bij een restaurant aan het water en daarna kunnen we een wandeling op het strand maken als we willen. En uhm naja daarna kijken we wel' zei hij en ik glimlachte. Klonk echt leuk en romantisch. "Weet je ,dat ik nu eigenlijk wel blij ben dat ik met jou in de kast heb gezeten."vroeg ik hem met een grinnikje. "Nu weet ik zeker dat ik je echt leuk vind."glimlach ik en leg voorzichtig mijn hoofd op zijn schouder en staarde naar het meertje voor ons.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    Weet je ,dat ik nu eigenlijk wel blij ben dat ik met jou in de kast heb gezeyen' ik niffel even. Het klonk zo verkeerd.. "Nu weet ik zeker dat ik je echt leuk vind.' ik word rood. ' dus je vind mij ook...' vraag ik zacjt. Wauw nooit verwacht dir. Ik voel haar hoofd op mijn schouder en voorzichtig sla ik een arm om haar heen. ' zal ik vanavond voor de pizzeria gaan staan. Als Lou me ziet kan ik altijd zeggen dat ik een pizza ging halen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    ' dus je vind mij ook...' vroeg hij zacht ,zonder zijn zin af te maken. Ik glimlachte en knikte zacht. Niall sloeg voorzichtig een arm om me heen ,waardoor ik glimlachte en bloosde. ' zal ik vanavond voor de pizzeria gaan staan. Als Lou me ziet kan ik altijd zeggen dat ik een pizza ging halen' glimlachte hij en ik knikte even. "Dat is slim."zei ik gemeend. "En als hij mij opmerkt aan de pizzaria ,dan zeg ik wel dat ik pizza ga gaan halen ,voor mijn vriendin."zei ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson
    'Wel jammer dat ik geen idee heb waar ik mijn schone droge ondergoed heb gelaten,' zei Avah bedenkelijk toen haar rug volledig droog was. 'Of mijn andere spullen. Dan had ik tenminste iets droogs aan kunnen trekken. Weet jij waar jouw spullen liggen?'
    Ik schud langzaam mijn hoofd. 'Ik heb geen idee. Ik kan even kijken of mijn spullen in de kamer waar we hebben geslapen liggen? Desnoods trek je een shirt van mij aan,' stel ik voor. 'Anders vat je straks nog kou, en dat wil ik niet hebben.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Louis schudde zijn hoofd. 'Ik heb geen idee. Ik kan even kijken of mijn spullen in de kamer waar we hebben geslapen liggen? Desnoods trek je een shirt van mij aan. Anders vat je straks nog kou, en dat wil ik niet hebben.' Ik trok mijn wenkbrauwen op en begon vervolgens te lachen. Hij wilde niet hebben dat ik kou vatte, maar vond het wel hilarisch om mij in situaties te brengen die dit redelijk snel tot gevolg hadden.
    'Mag ik je eraan herinneren dat je mij zojuist in een veel te koud zwembad hebt gegooid, om vervolgens te bedenken dat het wel een leuk idee zou zijn, om mij onder een ijskoude douche te zetten? En jij wilt niet dat ik kou vat? Doe je dan wel goed,' zei ik lachend tegen hem en drukte vervolgens een klein kusje op zijn lippen. 'Maar het is wel lief van je, hoewel ik mij afvraag wat mensen gaan denken, wanneer ik jouw shirt draag...'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Avah trok een wenkbrauw op en begon toen te lachen. 'Mag ik je eraan herinneren dat je mij zojuist in een veel te koud zwembad hebt gegooid, om vervolgens te bedenken dat het wel een leuk idee zou zijn, om mij onder een ijskoude douche te zetten? En jij wilt niet dat ik kou vat? Doe je dan wel goed,' zei ze lachend en drukte een kusje op mijn lippen. 'Maar het is wel lief van je, hoewel ik mij afvraag wat mensen gaan denken, wanneer ik jouw shirt draag...'
    Ik dacht even na. 'Hmm, dan zeggen we toch gewoon dat jij in het zwembad gevallen bent en geen droge kleren had, en dat ik je tegenkwam en je een shirt gaf? Dan liegen we nog niet eens helemaal.'
    Ik hield mijn hoofd schuin en keek haar vragend aan.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Hij leek even na te denken. 'Hmm, dan zeggen we toch gewoon dat jij in het zwembad gevallen bent en geen droge kleren had, en dat ik je tegenkwam en je een shirt gaf? Dan liegen we nog niet eens helemaal.' Hij hield zijn hoofd schuin en keek mij vragend aan. Dit keer was het mijn beurt om na te denken, maar echt een betere oplossing had ik ook niet. Ik kon best klunzig zijn, dus in een zwembad vallen kon best en Louis was wel zo lief om zijn shirt uit te lenen aan één van de beste vriendinnen van zijn zusje.
    'Ja, dan gaan we op zoek naar onze spullen en als ik de mijnen niet kan vinden, dan doen we dat wel,' besloot ik. Mijn blik ging naar de badkamerdeur. Ik had Niall nog steeds niet nog een keer horen roepen. Ik verplaatste mij richting de deur, die ik open maakte. Ik stak mijn hoofd om de hoek en keek even om mij heen. 'Waar is iedereen in vredesnaam gebleven?' Verbaasd liep ik de gang op, richting Brooke's kamer. Niemand. Wel hoorde ik vaag ergens Liam zijn stem en nog iemand, maar het was te zacht om de vrouwelijke stem te herkennen. Niall en Emma waren ook nergens meer. Misschien waren ze buiten?
    Ik liep terug naar Louis. 'Brooke is ook weg,' zei ik met een bezorgde frons op mijn voorhoofd. 'En normaal zou je Niall wel ergens horen, wanneer hij aanwezig is... Zou hij weg zijn gegaan zonder mij? En waar heeft hij Emma dan gelaten?' vroeg ik mijzelf hardop af.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    Blozend en glimlachend leunt ze tgen me aan wat me laat lachen. . ze knikt dat mijn voorstel een goed idee was en. "Dat is slim."zegt ze en lachend kijk ik haar aan. ' pff ik bem gewoon de slimste van heel Ierland en Engeland' zg ik en begin te niffelen. "En als hij mij opmerkt aan de pizzaria ,dan zeg ik wel dat ik pizza ga gaan halen ,voor mijn vriendin." ik knik instemmend. ' zullen we terug gaan? Dan ga ik Avah zoeken en naar huis. Dan heb je twee uur se tijd. Uk hoop dat sat genoeg us?' ik sta ip en pak haar hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    'Ja, dan gaan we op zoek naar onze spullen en als ik de mijnen niet kan vinden, dan doen we dat wel,' besloot Avah. Haar blik ging naar de badkamerdeur. Ze verplaatste zich erheen, waarna ze hem openmaakte. Ze stak haar hoofd om de hoek en keek om zich heen. 'Waar is iedereen in vredesnaam gebleven?'
    Ze liep de gang op. Na een tijdje kwam ze weer terug. 'Brooke is ook weg,' zei ze bezorgd. 'En normaal zou je Niall wel ergens horen, wanneer hij aanwezig is... Zou hij weg zijn gegaan zonder mij? En waar heeft hij Emma dan gelaten?' vroeg ze zich af.
    Ik had zelf ook geen idee. 'Ik zou het niet weten, maar misschien is het op dit moment niet zo erg. Een aantal zullen misschien gewoon naar huis gegaan zijn. En zo kunnen wij rustig onze spullen zoeken. Daarna zien we wel verder,' stelde ik voor. 'En omdat ik zo lief ben, mag je op mijn rug.'
    Ik draaide mij om zodat ik met mijn rug naar haar toe stond en zakte iets door mijn knieën. 'Uw hoogstpersoonlijke vervoermiddel staat voor u klaar, mevrouw.'


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    ' pff ik ben gewoon de slimste van heel Ierland en Engeland' Gniffelde hij ,waardoor ik zachtjes moest grinniken."Ja dat is waar."grijns ik.
    Met mijn idee knikte hij instemmend. ' zullen we terug gaan? Dan ga ik Avah zoeken en naar huis. Dan heb je twee uur se tijd. Ik hoop dat ,dat genoeg is?' stelde hij dan voor en ik knikte ,waarna ik recht ga staan. Niall staat ook op en neemt mijn hand vast . Ik verstrengelde mijn vingers met die van hem en liep dan terug naar Brookelles en Liams huis. "Hopelijk hebben Louis en Avah niet door dat we even weg waren. "mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH