• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Ik ben wederom weer de enige spammer die online is. :c

    Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik trouwdagen haat. :')


    Take me to wonderland

    Regeeeeeeeen!
    Al mijn ramen openzetten. :Y)

    Niet kunnen slapen om kwart voor drie s'nachts en dood vervelen…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik ben de hele dag inspiratieloos, krijg ik inspiratie als ik in bed lig ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Father schreef:
    (...)
    Lekker. Mijn moeder verdient net iets te veel, waardoor ik hem niet krijg T_T


    Iedereen krijgt tot sowieso de basisfinanciering?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Great. Is het lekker koeltjes in me kamer kan ik niet in slaap vallen. (no_chears)


    -

    Dat moment dat je ziet dat iemand heel vaak achter elkaar in een korte tijdsduur op je profiel kijkt en je geen idee hebt van wat diegene heeft gedaan, omdat diegene niet een berichtje heeft achtergelaten in je gastenboek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aaaauw. Ga weg.


    •*• Lululu •*•

    En al mijn vriendinnen zitten nu in Griekenland, Spanje, Frankrijk, Zuid-Afrika, en New York. Jealous as fuck.
    Maarja ik ga vanmiddag een taart bakken :W

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 10:20 ]

    Ik heb naar gedroomd en slecht geslapen. Ik heb jeuk aan mijn teen door een stomme kut mug. Iedereen loopt aan mijn kop te zeiken. FML.


    26 - 02 - '16

    Sydrian schreef:
    (...)

    Iedereen krijgt tot sowieso de basisfinanciering?

    Het ging over de aanvullende beurs ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Proberen voor 11 uur uit me bed te komen.....


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Crave schreef:
    Dat moment dat je ziet dat iemand heel vaak achter elkaar in een korte tijdsduur op je profiel kijkt en je geen idee hebt van wat diegene heeft gedaan, omdat diegene niet een berichtje heeft achtergelaten in je gastenboek.

    Stalkers, stalkers everywhere.

    Ik vraag me serieus af of klanten wel eerst naar een product zoeken voordat ze er na vragen ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered