• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Wait, lol, you're confusing me. O.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    (...)

    Lol, die heb ik, maar ik spaar ook in een spaarpot al het cash geld dat ik verdien. c:


    Als je toch niets doet met het geld zou ik het op je spaarrekening zetten, dan heb je en een beter overzicht op je geld en je krijgt er rente over.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I don't judge that fast but... dafuq is this .__.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Als je toch niets doet met het geld zou ik het op je spaarrekening zetten, dan heb je en een beter overzicht op je geld en je krijgt er rente over.


    Nee, dat doe ik bewust niet geen rooie cent in de wereld heeft nog een (tegen)waarde. Zodra ik mijn cash geld op de bank zet, wordt het van in feite waardeloos briefgeld nu nog waardelozere cijfers op een miljoenensysteem. Daar kies ik bewust voor. Ik heb een apart potje en mijn lopende rekening. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    I don't judge that fast but... dafuq is this .__.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Filettino schreef:
    (...)

    Nee, dat doe ik bewust niet geen rooie cent in de wereld heeft nog een (tegen)waarde. Zodra ik mijn cash geld op de bank zet, wordt het van in feite waardeloos briefgeld nu nog waardelozere cijfers op een miljoenensysteem. Daar kies ik bewust voor. Ik heb een apart potje en mijn lopende rekening. (:


    Stel dat je bij wijze van spreken wilt sparen voor wanneer je op kamer gaat stel -500 euro. Je wil op kamers als je twintig bent, met de houdige inflatie het je dan een verlies van 56 euro.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Stel dat je bij wijze van spreken wilt sparen voor wanneer je op kamer gaat stel -500 euro. Je wil op kamers als je twintig bent, met de houdige inflatie het je dan een verlies van 56 euro.


    Ik ga het niet doen. Ik zie er de lol van in om letterlijk mijn centjes te tellen - ik voel me zo rijk als ik tel wat d'r in ijn spaarpot zit. Het is dom m er geen rente over te vangen, maar ik ouderwets sparen en nog enigszins het gevoel hebben dat niet al het geld digitaal is, ga ik liever zo. Mijn lopende rekening is veel actiever en ik gebruik die ook veelvuldig, no doubt about that.

    OT: ik wil me kamer niet opruimen. Ik wil het nie, ik wil het nie, ik wil het nie! :S

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 14:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Koud, koud, koud, dat ijsje is koud! :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik verveel me en misschien ben ik niet de enige


    I'm a girl in the world

    Ieeewh, de nieuwe vloer van de sporthal is écht oerlelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ligt het aan mij of is Antonio Banderas' stem echt om in katzwijm te vallen?! :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Waar is die overige hamer? (cat)

    Limits schreef:



    Waar is die overige hamer? (cat)

    Kan je geen hint meer gebruiken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kan je geen hint meer gebruiken?


    Nee, dan gaat ie telkens naar een boek toe >>

    Limits schreef:
    (...)

    Nee, dan gaat ie telkens naar een boek toe >>


    What the Hell? Weird ass, shitty hint.
    Welk spel is het? Ik ga het voor je proberen op te zoeken, want ik kan die hamer ook niet goed vinden trolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.