• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn vader heeft blauwe bessen, framboze, aardbeien en rode bessen van de markt gehaald!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CHOLERAWIJF. Tieft lekker een eind op. Het kan me geen ene flikker schelen als jij onder een auto terecht komt. Jij bent echt alleen maar slecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Theodora schreef:
    En hier komt mijn nieuwsgierigheid boven...
    Wat staat er in?

    Hahaha. Nieuwsgierigheid wint het altijd hé ^^
    Ik keek in de agenda van mijn zusje en toen kwam ik opeens dit tegen:
    "Funfact: Gemiddeld is een piemel 14,3 cm lang als een jongen een erectie heeft."

    I lol'd when I read that shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bloedarmoede, jij mag ook lekker naar de hel gaan. Ik ben het zat om bleek te zijn, een vermoeid lichaam te hebben en vaak duizelig te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahaha. Nieuwsgierigheid wint het altijd hé ^^
    Ik keek in de agenda van mijn zusje en toen kwam ik opeens dit tegen:
    "Funfact: Gemiddeld is een piemel 14,3 cm lang als een jongen een erectie heeft."

    I lol'd when I read that shit.


    Hahah. So did I. Het feit alleen al dat er "piemel" staat in plaats van "penis". Who wrote that? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hier thuis is het weer zó gezellig zeg!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahaha. Nieuwsgierigheid wint het altijd hé ^^
    Ik keek in de agenda van mijn zusje en toen kwam ik opeens dit tegen:
    "Funfact: Gemiddeld is een piemel 14,3 cm lang als een jongen een erectie heeft."

    I lol'd when I read that shit.

    _O_ :'DDDDD Genius.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vanavond oppassen.. Zo geen zin in.. En dan ook nog tot 1-2 uur -.-'

    The fck waar kwamen al die verlepte clowns vandaan o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zuuuuuucht. Stop met dat altijd eeuwige gestress van je joh en denk eens aan je bloeddruk.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ben nu al verslaafd. ;D


    •*• Lululu •*•

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahaha. Nieuwsgierigheid wint het altijd hé ^^
    Ik keek in de agenda van mijn zusje en toen kwam ik opeens dit tegen:
    "Funfact: Gemiddeld is een piemel 14,3 cm lang als een jongen een erectie heeft."

    I lol'd when I read that shit.

    Lol, lekkere agenda dan :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol. Ik stuurde 1 bubbel in bubblewitch tegen een andere bubbel en het hele level viel naar beneden D:
    I was like:



    and then like:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 17:49 ]


    26 - 02 - '16

    Hmmm, chocoladecakejes. :Y)