• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    I'd ship that
    Oh bae wordt genegeerd
    Anyways, telefoonstukjs:/

    Damon Salvatore
    Denise grinnikt zacht en glimlacht dan naar me, "Dat ik het beste en het meest luxe gewend ben betekent niet sat ik dat nodig heb" glimlacht ze, "maar als je me dat wilt geven dan laat ik je" vervolgd ze grinnikend. Ze kijkt even rond en loopt naar mijn kledingkast, "kan ik van jou een shirt lenen om in te slapen?" Vraagt ze dan, en ik knik lachend "brutaal genoeg om mijn huis binnencte lopen, op de tafel te gaan zitten, en de deur open te doen alsof het jouw huis is, maar te verlegen om een shirt te pakken?" Ik grinnik en doe een kastdeur open, waarna ik een zwart T-shirt pak, mijn kast bestaat uit veel zwarte, grijze en witte shirt's, leren jasjes en donkere broeken. Ik heb ook een aantal pakken maar die hangen achter de andeew deur. Ik draag vooral donkere kleuren omdat dit beter bij me past, en ik geef het toe, ik zie er graag goes uit. Ik geef haar het shirt, en kijk dan even naar het bed. "Vind je het erg als ik eerst even ga douchen? Ik heb de hele dag in het bos gelopen en ik benogal vies geworden.. als jij wil douchen kan dat ook, maar als je te moe bent kan je gewoon lekker het bed induiken" glimlach ik dan, ik ben niet zo goed in dit soort dingen dus ik hoop maar dat het een beetje logisch klinkt allemaal.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    ''Hi'' zeg ik tegen Bae. Gefrustreerd haal ik een hand door mijn bruine haar die strak gebonde is met een bandana. ;''Shit'' mompel ik hardap waarna ik het metteen weer wegwuifte. Merkte deze jongen nou echt niks van mijn pogeningen? Ik ken niet zoveel jongens die flirtpogeningen van meisjes niet door hebben. Voorzichtig pak ik zijn hand vast en nam weer een slok van mijn energy. Hij was gewoon anders dan anders. hij is een Marokaan en flirt zelf maar andermans flirtpogingen heb je niet door? Waarschijnlijk deed hij maar alsof hij ervaring had en wou hij gewoon stoer doen. ''Kunnen we even praten?'' vragend kijk ik hem aan. ''Onder 4 ogen'' zeg ik doordringend.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Just let's use her second name: Deredith x'D
    Denise Meredith Jones || Student
    "brutaal genoeg om mijn huis binnencte lopen, op de tafel te gaan zitten, en de deur open te doen alsof het jouw huis is, maar te verlegen om een shirt te pakken?" zegt hij grinnikend waarna hij de kast deur open doet en er een zwart shirt uit haalt. Ondertussen ga ik op het bed zitten en wacht tot hij het shirt me geeft.
    "Ja, blijkbaar" zeg ik grinnikend tegen hem als hij het shirt aan me geeft.
    "Vind je het erg als ik eerst even ga douchen? Ik heb de hele dag in het bos gelopen en ik benogal vies geworden.. als jij wil douchen kan dat ook, maar als je te moe bent kan je gewoon lekker het bed induiken" vraagt hij me dan.
    "Oh, douchen lijkt me wel fijn.. nu weet ik ook waar ik heen moet als ik vieze haren krijg en gewoon echt even moet douchen" zeg ik lachend tegen hem. Zonder blikken of blozen doe ik mijn broek uit en al snel volgt mijn shirt waarna ik het shirt van Damon aan doe en eronder mijn Bh uit doe, nee zo veel ga ik hem niet laten 'genieten'. Ik laat me achterover op het bed vallen en kijk Damon aan "Ga jij maar douchen, ik ben te moe om onder de douche te gaan staan.." mompel ik half-slapend en met mijn ogen dicht.


    Little do you know

    DEREDITH 5EVAH
    Damon Salvatore
    "Oh, douchen lijkt me wel fijn.. nu weet ik ook waar ik hwwn moet als ik vieze haren krijg en geaoon echt even moet douchen" zegt ze lachend, en ik grinnik. "Jij altijd." Zeg ik vrolijk, waarna ze zich uit begon te kleden, ik glimlach even naar haar, ze heeft een mooi lichaam; dat is zeker. Als ze mijn shirt aan heeft en haar bh uit heeft gedaan laat ze zich achterover vallen. "Ga jij maar douchen, ik ben te moe om onder de douche te gaan staan.." mompelt ze met haar ogen dicht. Ik glimlach en knik even, "Ik ben zo terug," zeg ik dan zachtjes, waarna ik de kamer uit loop, naar de badkamer. Als ik daar ben kleed ik me snel uit en stap onder de douche. Wanneer ik me weer een beetje schoon voel stap ik eronder vandaan en pak mijn handdoek. Ik hou van zachte handdoeken en ik heb ze dus ook besteld. Dat is natuurlijk niet heel mannelijk, maar Denise zal het vast op prijs stellen.. wacht, wat. Ik bedoel dat de dames het vaak wel op prijs stellen, ja, dat bedoel ik. Ik zucht even en kijk in de spiegel terwijl ik met mijn handen op de wasbak steun, de handdoek om mijn middel geslagen. Snel poets ik mijn tanden en trek mijn pyjamabroek aan. Ik doe niet aan shirts, s nachts niet. Als ik terug loop hang ik de handdoek op en loop de kamer binnen, waarna ik naast Denise ga liggen. "Slaap lekker" glimlach ik dan zachtjes, en kijk naar haar.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mohammed Omar Idrissi

    ''Shit'' hoor ik Avahlynn zeggen en ik kijk haar even aan. 'Wat?' lach ik. Normaal zou ik dat dichterbij schuiven beschouwen als flirten, maarja. Ze heeft al duidelijk gemaakt dat ze me niet moet dus... Opeens pakt ze voorzichtig mijn hand vast en mijn wenkbrauw gaat een beetje omhoog. ''Kunnen we even praten? Onder 4 ogen'' zegt ze doordringend terwijl ze me vragend aan kijkt. 'Uhm, ja tuurlijk.' glimlach ik en sta op.

    [Me inspi is echt een beetje op aan het raken...]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Oké, door dat '5EVAH' deed je me denken aan Dit liedje, en nu heb ik het in m'n hoofd :')

    Denise Meredith Jones || Student
    Hij zegt dat hij zo terug is en dan loopt hij de kamer uit, waarschijnlijk richting de badkamer..
    Als hij na een half uurtje weer terug de kamer binnen loopt open ik stiekem één oog om te zien hoe hij zonder shirt loopt. Een glimlach siert mijn lippen bij het aanzicht en snel sluit ik mijn oog weer.
    Hij komt naast me liggen en zegt zachtjes een 'Slaap lekker' en ik hum wat instemmend terwijl ik me op mijn zij draai en mijn handen onder mijn hoofd steun zonder op het kussen te liggen. Ik mag dan wel luxe gewend zijn, maar kussens vind ik echt vreselijk liggen.. Terwijl ik nogaltijd op de dekens lig, te lui om eronder te gaan liggen, val ik langzaam in een diepe slaap..


    Little do you know

    I'm off to bed people c:
    Ik wilde eigenlijk 11uur me bed in :'D
    Maar ik kan me nooit aan me eigen afspraken houden x'D
    Dusja,
    BayBay(doeg)
    Goodnight c:


    Little do you know

    You are very welcoke :)
    Well, kunnen we dan niet skippen naar morgenochtend? Idk
    Ik ben ook kapot, ik schrijf morgen wel verder


    And right from that moment, you took my breath away.

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik zag zijn wenkbrauwen omhoog schieten toen ik zijn hand vast pakte. Hij stond er waarschijnlijk versteld van. Na mijn vraag die hij antwoorde met ja stond hij op waarna ik liep naar een andere boomstam en daar op ging zitten. Ik draaide een paar lokken om mijn vinger en ging daar gezellig mee spelen. Dat deed ik altijd als ik zenuwachtig was. 'Zo'' fluister ik. Fluisteren deed ik omdat het niemand aangaat wat ik zeggen. ''Ik denk dat ik je leuk vind'' floep ik er dan toch maar uit. Het was te verwachten als hij mij niet leuk vond aangezien ik hem niet zo goed behandelde in het bos en eigenlijk ook op school en hier. Ik liet mijn gezicht even hangen voor het dramatische effect en voorzichtig ging mijn hoofd weer omhoog om zijn reactie te pijlen. ''Laat maar. Dit was dom'' mompel ik. ''Nee het is dom''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iedereen word verzocht zijn personage langzaam richting bed te sturen zodat we over kunnen naar de volgende ochtend.
    Hartelijk dank namens rowena en nathalie :)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 9:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Yay Natje c:
    Je doewt weer meej c:
    Love ya c:

    xLastkiss.. dankzij jou heb ik dat liedje nogsteeds in me kop :'D


    Little do you know

    everybody loves me
    duhhh


    xDen mijn mensjes slapen ik ben het wachten zat xD


    ik heb gedroomd dat mijn hamburger niet gaar werd??! wtf??


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ik merk een ongemakkelijke situatie tussen Avahlynn en Mohammed, waardoor een zachte meelijwekkende grinnik over mijn lippen rolt.
    Nog even kijkend naar het langzaam uitgaande vuur gooi ik er toch maar gewoon wat water overheen waardoor het uitgaat. Mijn zaklamp pak ik uit mijn hand, ondanks dat de maan wel genoeg licht geeft, en zet deze aan.
    "Oké, jongens, laten we maar naar bed gaan. Het word al laat" zeg ik tegen iedereen die bij het kampvuur zat en kijk ze één voor één aan "Op een kamp met andere leraren hadden jullie om tien uur al in bed moeten liggen en aangezien het nu bijna half drie is mogen jullie wel tevreden zijn met deze tijd" vervolg ik grinnikend. Ik sta op "Dus, ga nu maar naar je tent. Jullie hoeven niet meteen te slapen, en het maakt me ook niet uit als een meisje bij een jongen in de tent kruipt of zo, dat deed ik ook toen ik zo oud was als jullie dus ja" zeg ik dan met een lach "Ik ga alvast mijn tent in, en ik vertrouw er op dat jullie niet nog een uur blijven zitten. Probeer dat vertrouwen niet te schenden wil je?" met een glimlach die mijn lippen siert loop ik naar mijn tent, die is eigenlijk best dichtbij het kampvuur.
    "Weltrusten allemaal!" roep ik uiteindelijk nog even het kamp rond.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Als Michaelson zegt dat we moeten gaan slapen sta ik verveeld op van het kampvuur. Alleen in een tent is echt niks aan.. en dan heb ik nog wel een tent voor max. vier personen. Maar ja, wie wil er nu bij een nerd in de tent? Helemaal niemand. Precies.
    Als ik bij mijn tent ben rits ik hem open en stap ik naar binnen. Zonder me om te kleden ga ik op mijn luchtbed liggen. Het is wel fijn, zoveel ruimte, maar het laat me alleen maar eenzaam en vriendloos voelen..


    Zo (:


    Little do you know

    Wel.. Rowena hier heeft gedroomd van.. een.. ehm.. ja.. laat ik zeggen 'een wilde nacht' met Damon :'D
    Alleen Stefan stoorde ons en verpestte de hele sfeer -.-
    Klootzak.. Daarom haat ik Stefan x'D


    Oké, back to the Topic x'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 10:48 ]


    Little do you know

    Hahahaaa

    Arme rowena xd
    ga je afreageren op matty want ik wil rpgen xd


    back to the topic :"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign