• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    haha ;p
    dit van mij zijn ook vaak kort :$ anders weet ik niet meer hoe ik ze af moet sluiten x'D

    Lily Stone student
    De ochtend lucht voelde goed, het bos was stil op geluid van sommige vogels na.
    "hey. Ben je ,je groep kwijt?" Ik draai me om waar een jongen staat met een vragen gezicht.
    Hij heeft blond haar, een kop groter dan ik, en ik ken hem niet.. Dat moet een van die vreemdelingen zijn waar meneer Michaelson het over had.
    "Eeh,, nee ik was eerder wakker dan de rest dus besloot het bos in te gaan..."
    Mijn ogen gleden nogmaals langs de jongen heen, erg gevaarlijk zag hij er niet uit, maar je wist maar nooit.
    "Ik wist niet dat hier meer mensen waren?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    David Marc Michaelson || Leraar
    Als ik de volgende ochtend wakker word rek ik me kort uit, al is dat wat moeilijk in een tent als deze. Snel hijs ik mezelf in een spijkerbroek en een zwart T-shirt waarna ik mijn tent uit loop. Eenmaal uit de tent rek ik me nog eens uit, dit keer helemaal. Een gaap onstnapt mijn mond en ik sla mijn hand ervoor.
    Op mijn gemakje loop ik naar de auto waar al het eten nog in staat en leg twee broden, bruin en wit, op een tafel en til de tafel richting het hoekje waar het kampvuur nog is, maar dan als een hoop verkoolde stukken hout, en zet de Tafel er neer. Ik haal een stapel borden uit de auto en zet die ook neer op de tafel met een stapel plastic bekertjes en een hoop verschillende soorten drinken.
    "Iedereen die wakker is en honger heeft kom maar naar het kampvuur-hoekje! Ik heb voor iedereen genoeg eten" roep ik over het kamp terwijl ik ook wat beschuit en crackers neer zet. Als laatste leg ik van alle soorten beleg op de tafel en ga dan zitten op één van de boomstammen die ik uit het bos gehaald had gister.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "God, doe het licht uit" mompel ik geïrriteerd als ik een lichtstraal in mijn gezicht voel. Met mijn handen voor mijn ogen kijk ik naar waar het licht van afkomstig is..
    "Oh, fijn. Het is al ochtend" mompel ik geërgerd. Ik laat me uit bed zakken en doe mijn gordijnen weer goed dicht om vervolgens weer achterover te vallen in bed. Ik ga echt nu nog me bed niet uit. Ik ben niet menselijk, ik heb meer slaap nodig dan dit!
    Als ik mijn ogen weer gesloten heb en mijn deken over me heen heb geslagen probeer ik weer wat te slapen, niet dat het heel erg goed lukt..

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Ik hoor Michaelson roepen dat er eten klaar staat en direct trek ik een Jogging broek aan, een spijkerbroek heb ik geen zin in nu, en dan doe ik een simpele hoody er boven aan.
    Rustig loop ik op mijn afgetrapte sneakers naar de tafel, als ik zie dat er verder al een paar anderen zijn pak ik een beker met wat sinnasappelsap. Zuchtend ga ik op een stronk zitten en kijk even wie hier allemaal is. Niet veel mensen, maar ach.. Laat ik er maar het beste van maken? Ik sta op en ga naast Jennifer zitten.
    "En, heb jij het al naar je zin hier?" vraag ik haar met een glimlachje.. Hopende dat ze me wel zou mogen aangezien ik niet zoveel vrienden heb, ik zie dit kamp maar gewoon als een manier om vrienden te maken en mijn Nerdy reputatie in de prullenbak te doen.

    Denise Meredith Jones || Student
    Langzaam open ik mijn ogen om te zien dat ik dicht tegen een jongen aan lig met mijn hoofd op zijn borst en een arm over zijn buik heen..
    "Huh..?" met een vragende blik ga ik wat overeind zitten om het slapende gezicht van Damon te zien, meteen schiet alles van gisteravond me weer te binnen. ik grinnik zacht en ga weer gewoon liggen, het lag overigens wel lekker namelijk..
    "Goodmorning sunshine! Had mam jou niet geleerd niet niet te spelen met je voer?" hoor ik plots van achter me. Geschrokken draai ik me om-om eem jongen in de deurpost te zien staan.
    "Huh..? Wat?" vraag ik, slaapdronken, met een frons op mijn voorhoofd kijk ik de jongen aan "Wie ben jij dan wel?" vraag ik dan droog. Een beetje nijdig kijk ik hem aan, aangezien hij zojuist mijn momentje verpest heeft..


    [ik hoop dat het nog klopt zo? x'D
    Heb ongeveer een half uur gedaan om dit te typen dus ik hoop dat het nog klopt :'D]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 13:07 ]


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    "Eeh,, nee ik was eerder wakker dan de rest dus besloot het bos in te gaan..." zei ze en ik knikte even ,waarna ik wat dichterbij kom."Ik wist niet dat hier meer mensen waren?" zei het meisje dan en ik glimlachte. "Wist ik ook niet van jullie."zei ik met een grinnik ,maar goed dat ik best goed was in liegen.
    "Ik ben hier met een groep vrienden van me,maar ik ben ze kwijt."zei ik schouder ophalend. "Ik vind ze zo wel."vervolgde ik met een glimlachje.Ik had nog steeds zin in bloed ,maar ik wist niet of zij dat spul gisteren ook had ingeademd en ik had geen enkel idee hoe ik erachter zou moeten komen.

    Jennifer Amanda Oakley||Studente

    Toen ik bij het kampvuur hoekje kwam zag ik dat Mn.Michaelson al het eten al uitgestald had ,ik nam een bekertje fruitsap en een cracker en ging daarna op een boomstam zitten.Niet veel later kwam Jeremy bij me zitten."En, heb jij het al naar je zin hier?" vroeg hij met een glimlachje en ik knikte even. "Ja het is wel leuk."zei ik met een zwak glimlachje en nam dan een slokje van mijn drankje. Ik had besloten ,niet meer na te denken over wat er gisteren in het bos was gebeurd en ik wilde er nu het beste van maken. "Jij?"vroeg ik hem dan terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    gewoon bijten en dan weet je het x'D

    lils heeft gisteravond niet gegeten, die was gaan slapen omdat ze moe was van de lange reis.

    Lily Stone
    "Wist ik ook niet van jullie." zegt de jongen en hij grinnikt,
    "Ik ben hier met een groep vrienden van me,maar ik ben ze kwijt. Ik vind ze zo wel." ik glimlach.
    "Loop je mee? Misschien kom je ze tegen? Ik ben Lily btw, Lily Stone."
    Ik wacht niet op zijn antwoord maar draai me om en loop het bos verder in, ik zou vanzelf wel zien of hij meeging of niet.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nathalietje c:
    de rook kwam wel bij haar naar binnen, dus ze heeft Vervain in zich c:
    En daarbij, Finn kan gewoon proberen haar te dwingen, zij schiet in de lach en hij weet 'fuk ik kan niks doen' x'D
    LOL

    En nu ben ik weer voor 40 minuten weg :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 13:51 ]


    Little do you know

    ik denk dat ik hier weg ben...


    als jij daar zegt dat al onze ruzies door jou komen
    en dat je niet meer met mij spelen wil omdat we enkel ruzie maken

    waarom zou je hier wel met mij in een rpg willlen spelen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 13:50 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik denk dat ik hier weg ben...


    als jij daar zegt dat al onze ruzies door jou komen
    en dat je niet meer met mij spelen wil omdat we enkel ruzie maken

    waarom zou je hier wel met mij in een rpg willlen spelen
    Noo geen ruzie oké\/ niet ook hier. Maak het goed en Roww niet alle ruzies komen door jou


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    laat maar zitten
    is al goed x'd
    je hebt me omgepraat :'D

    mwhaha xd

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:23 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Larvior Phoenix
    Ik lag de hele tijd, zonder ook maar geslapen te hebben, wakker in bed. Ik lietp met de stok in mijn handen, de woonkamer in. Ik zocht op goed geluk de schuifdeur naar het balkon. De ochtendwind waaide zachtjes door mijn haren en nam een geschikte plaats op de grond.
    Het gevoel om blind te zijn gaf ook zijn voordeel, je hoeft niet meer te weten hoe iemand eruitziet, maar aan de andere kant. De zon op en onder zien gaan, was wel iets wat ik zeker ging missen.
    Heel langzaam begon in mezelf te neurien om de tijd door te brengen.

    Als ik weet waar jullie ruzie over maken, wil ik wel helpen om het op te lossen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:19 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Pff, nee ben nergens goed in he? x')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:35 ]


    Little do you know

    jij niet O.O x'd
    Faisean heeft me omgepraat..

    maar ik blijf bij mijn punt


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Ik hoorde iemand aan mijn deur kloppen ,normaal had ik bijna nooit zo vroeg bezoek. Als ik iemand zacht mijn naam hoorde fluisteren ,herkende ik de stem als die van Aurélie. Ik liep naar de deur toe en deed die open. "Hey ,wat doe jij hier zo vroeg?"vroeg ik haarmet een glimlachje en deed de deur dan wat meer open. "Kom binnen."zei ik dan en liet haar binnen.


    (sorry kort ;x )


    ( :3 Ruzie is nergens goed voor ,heef elkaar een virtuele knuffel! ;3 )

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Ze glimlachte even."Loop je mee? Misschien kom je ze tegen? Ik ben Lily btw, Lily Stone." stelde zichzelf dan voor. Voordat ik nog maar antwoord kon geven draaide ze zich om en ik liep naar haar toe en loop naast haar. "Ja ik ga wel even mee ,gezelschap is altijd fijn."zeg ik met een glimlachje."En ik ben trouwens Finnian,je mag me Finn noemen als je wil."stel ik mezelf dan voor met een glimlachje. Ik kon haar dwingen te vertellen of ze vervain binnen heeft of niet ,misschien moest ik dat maar eens proberen. Ik nam haar arm vast en keek haar recht in haar blauwe ogen aan. "Heb jij vervain binnen ?"vraag ik haar met mijn dwingende/hypnotiserende blik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    "En ik ben trouwens Finnian,je mag me Finn noemen als je wil." Ik knik en Finnian komt naast me lopen. Ik loop en stukje in stilte waarna mijn arm word vast gegrepen en Finnian me aankijkt met zo'n vreemde blik... "Heb jij vervain binnen ?"
    Ik kijk hem niet begrijpend aan, "Vervain? Wat is vervain? Voel jij je wel goed?" en ik kijk naar zijn hand die nog steeds mijn arm vast heeft en daarna naar hem. "Laat los, je doet me pijn." Hij kneep misschien harder dan hij doorhad, maar het deed zeer,


    *knuffelt raccoon :'D rowena is er niet ^^*

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:48 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Lily keek me niets begrijpend aan ,waardoor ik mijn blik verzacht . "Vervain? Wat is vervain? Voel jij je wel goed?" zei ze en ik beet op mijn lip. Verdory ,waarom werkt het nou niet... Ik heb het Katherin zien doen en bij haar lukte het wel... "Laat los, je doet me pijn." zei ze dan ,waardoor ik haar arm loslaat en mijn blik afwend. "Euh,... sorry ,het is ... eu"stamelde ik en zuchte dan zachtjes. "Ik ben erg allergisch voor een paarse plant genaamd vervain ,dus daarom vroeg ik het je sorry."mompel ik zachtjes. Ik kon mezelf wel slaan.

    (haha hugies back :3 ,maar je moet Roww wel nog een knuffel geven als ze terug is :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ haha misschien.. :'D]

    Lily Stone
    Finnian laat mijn arm los en ik kijk hem aan, "Euh,... sorry ,het is ... eu. Ik ben erg allergisch voor een paarse plant genaamd vervain ,dus daarom vroeg ik het je sorry." ik schud mijn hoofd. Ja ja, dus als ik vervain binnen krijg heeft hij er last van? amahoela.. Dikke lul drie bier zeggen we dan..
    "Je komt maar aan met betere smoesjes, mocht ik het binnen hebben heb je er nog geen last van. Want dan zit het in mij remember?"
    Wat was toch die rare blik die hij gebruikte, en waarom the fuck moest hij mijn arm ongeveer fijn knijpen om dat te vragen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign