• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    (hahha :') ,daarom dat mijn stukje kort is :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha, ja snap ik d:
    Ik heb et aangepast ^^


    Little do you know

    (Mijne is nu ook aangepast ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Ja.. best wel.. het is helemaal rood" zei Aishlinn geschrokken over mijn rug en ik zuchtte eens. "Ehm, misschien.. kun jij je oren niet gebruiken om te horen wat er daar binnen gebeurt?" vroeg ze dan "Ze is tot laat in het kamp geweest.. hij kan haar niet gedwongen hebben.." mompelde ze zuchtend "Tenzij ons plan niet gewerkt heeft.." vervolgde ze teleurgesteld "Maar we kunnen ook gewoon aanbellen of zo.. Misschien dat we hem dan zowieso weerhouden van haar bijten en leegzuigen.." zei ze zacht en ik knikte even.Ik focusde me op het huisje ,ik hoorde gepraat van hun beiden ,dus ze leefde nog. Ik keek even naar Aishlinn. "Kom ,we gaan onze buurman even storen."zeg ik met een lichte grijns en daarna ga ik de trap op om vervolgends op Damons deur te kloppen.


    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Ik zie dat Michael zich focust op het huis, en ik kijk aandachtig toe.
    Als hij dan zegt dat we onze buurman gaan storen grinnik ik zacht. Michael loopt naar de deur om er op te kloppen. Ik volg zijn voorbeeld en kom achter hem staan.
    "Zolang we nu maar geen gezellige sfeer verpesten" zeg ik grinnikend. Ik kijk met een brede glimlach naar de deur, als Damon open doet kijkt hij tenminste niet naar een zuur gezicht of zo.


    [Okay, ik ga zo even een berichtje zetten dat het ochtend is en zo c:]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 12:42 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Denise Meredith Jones || Student
    Hij zei dat ik weer mooie armen heb en ik knik glimlachend.
    Als ik dan vraag wat ik te drinken krijg zegt hij:
    "Cola. Ik weet het, saai, maar ik weet niet of ik je wel alcohol mag schenken... chances are dat je dan dronken raakt en ik daar geen misbruik van mag maken omdat ik zogenaamd 'beter ben dan dat'' en hij knipoogt naar me.
    Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd "Van een beetje word ik niet dronken hoor" zeg ik met een glimlach "Op familie feestjes word ik vaak volg gegoten met alcohol, alleen de kinderen krijgen dan kinderchampagne of zo. Goedkope drankjes zoals cola komen bij ons niet in huis" zeg ik schouderophalend "Alleen drankjes met klasse mag ik drinken" zeg ik met een overdreven accent "Dit is dus de eerste keer dat ik cola drink" vervolg ik lachend. Ik neem een slok van mijn cola en vrijwel meteen vertrekt mijn gezicht door de prikkels in mijn keel.. Heel fijn voelt het niet.
    Damon komt naast me op tafel zitten. Ik zie hem twijfelen en hij zucht diep waarna hij zijn mond open doet om te praten:
    "Denise.. kan ik je iets vertellen?" vraagt hij me dan.
    "Ehm, ja tuurlijk" zeg ik met een glimlach tegen hem. Ik kijk hem afwachtend aan terwijl ik op de hoek van mijn lip bijt.
    Als er dan plots op de deur geklopt word kijk ik hem vragend aan "Welke debiel klopt er rond dit tijdstip nog aan? Het is al na middernacht ofzo" zeg ik terwijl ik afkeurend met mijn hoofd schud en een klakkend geluidje met mijn tong maak. Ik sta op van de tafel en loop, brutaal als ik ben, naar de deur.
    Met een glimlach open ik de deur "Hallo, wat komen jullie doen? Het is al vreselijk laat" zeg ik rustig terwijl ik mijn lippen tuit als ik de twee grondig bekijk. De jongen draagt geen shirt, wat er aantrekkelijk uit ziet, en het meisje draagt enkel een naveltruitje met een kort broekje en schoenen was ze blijkbaar ook te lui voor om die aan te doen. Lekker hygienisch in zo'n bos.. Zou dat lekker lopen? Zo zonder schoenen? vraag ik mezelf dan af terwijl ik op een antwoord van de twee wacht en mijn haren rustig in een staart knoop.


    Zo, een beetje aangepast ook x'D
    Brutale Denise opent de deur van andermans huis :')

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 15:17 ]


    Little do you know

    LyraPhoenix schreef:
    (larvior anders wel, je kan hem laten schrikken, ziet toch niks meer)

    [Is dit voor mij bedoeld?]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    (...)
    [Is dit voor mij bedoeld?]


    Ja, was vergeten om op quote te drukken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Monticia ----> Benzema


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    oeps okay hoi


    And right from that moment, you took my breath away.

    Damon Salvatore || Vampire.
    "Van een beetje word ik niet dronken hoor" zegt ze met een glimlach, "op familiefeestjes word ik vaak volgegoten met alcohol, alleen de kinderen krijgen dan kinderchampagne ofzo. Goedkope drankjes als cola komen bij ons niet in huis" ze haalt haar schouders op, "alleen drankjes met klasse mag ik drinken" zegt ze met een overdreven accent, en ik grinnik even "Dit is dus de eerste keer dat ik cola drink" vervolgt ze lachend. Ze neemt een slok en haar gezicht vertrekt. "Niet goed?" vraag ik, en trek mijn wenkbrauwen op.
    Als ik vraag of ik haar wat kan vertellen glimlacht ze "Ehm, ja tuurlijk." zegt ze en kijkt me afwachtend aan. "Kijk, ik vind je heel aardig en als we, I don't know" ik lach even en rol met mijn ogen om hoe onhandig dit eruit komt. Ik ben er nooit echt goed in, ik vind het moeilijk om het haar te vertellen, want ik mag haar wel en het gaat haar waarschijnlijk afschrikken... "Okay, opnieuw.. Ik hoop echt dat we... vrienden" bij het woord 'vrienden' knipoog ik even glimlachend, "kunnen worden, maar dan wil ik wel helemaal eerlijk zijn tegen je. Ik hoop dat je niet bang wordt van me, of boos ofzo... Ik ben..." vlak voor ik het kan zeggen hoor ik geklop. "Welke debiel klopt er rond dit tijdstip nog aan? Het is al na middernacht ofzo" zegt Denise en klakt met haar tong terwijl ze afkeurend met haar hoofd schudt. Ze staat op en loopt naar de deur, en ik schud mijn hoofd, lekker dit. Als dit Michael is, of Aishlinn of Katherine of whoever... Ik kan ze wel hun nek omdraaien.
    Nee, michael niet, het is volle maan.
    Ik rol zuchtend met mijn ogen en loop achter Denise aan om te zien wie er voor de deur staan. "Hallo, wat komen jullie doen> Het is al vreselijk laat" zegt Denise rustig, en ik zucht. "Aishlinn, Michael." zeg ik kortaf. "Dit is Denise." ik kijk even opzij naar Denise en richt mijn ogen dan weer op Michael en Aishlinn. "Ik stond net op het punt om Denise een verhaaltje te vertellen, maar als jullie willen horen wat je al weet mag je hier best blijven om te luisteren, hoor."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Hallo, wat komen jullie doen? Het is al vreselijk laat" zei een meisje die de deur open had gedaan ,ze had blonde lokken en was kleiner dan mij. Ik kan zien ,dat ze gelukkig nog niet gebeten was door Damon ,maar aan haar arm had ze wel een paar krassen."Euh..."stamelde ik niet wetend wat te zeggen.Damon kwam nu ook in de deur opening staan. . "Aishlinn, Michael." zei hij kort en ik glimlach zwakjes. "Dit is Denise." stelde hij dan het meisje ,aka zijn avondmaal voor..
    "Hey ,ik ben dus Michael."stel ik mezelf voor aan haar. "Ik stond net op het punt om Denise een verhaaltje te vertellen, maar als jullie willen horen wat je al weet mag je hier best blijven om te luisteren, hoor." zei hij dan en ik grijnsde even. "Heel graag zelf." zeg ik en loop dan zonder pardon zijn huisje binnen en trek Aishlinn achter me aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Denise Meredith Jones || Student
    Hij vroeg of de cola niet goed was en ik grinnikte zacht.
    "Ja wel, maar zo.. prikkelig" zeg ik waarna ik nog een slok nam, maar het prikkelige was er nog steeds..
    Hij begon te vertellen, maar echt gemakkelijk kwam het er niet uit..
    "Kijk, ik vind je heel aardig en als we, I don't know" begon hij waarna hij even lachte en met zijn ogen rolde "Okay, opnieuw.. Ik hoop echt dat we... vrienden" vervolgt hij dan ongemakkelijk "kunnen worden, maar dan wil ik wel helemaal eerlijk zijn tegen je. Ik hoop dat je niet bang wordt van me, of boos ofzo... Ik ben..-" hij werd afgekapt door de bel, waarna ik zuchtend naar de deur liep. Als hij het me echt wil laten weten dan kan het straks ook wel.. Het zal vast niets ergs zijn of zo.
    Hij komt achter me staan en noemt twee namen "Aishlinn, Michael" begint hij kortaf "Dit is Denise" vervolgd hij. Als hij zijn blik op mij wend kijk ik hem glimlachend aan.
    "Hey ,ik ben dus Michael." stelt de jongen zich voor.
    "Ja, had ik al door aangezien ik niet denk dat meisjes Michael heten" zeg ik met een glimlachje.
    "Ik stond net op het punt om Denise een verhaaltje te vertellen, maar als jullie willen horen wat je al weet mag je hier best blijven om te luisteren, hoor." zegt Damon dan rustig. Zij wisten het al? Was hij dan ook bevriend met hen? Of waren deze twee er ongewenst achter gekomen..? Ugh, teveel vragen klinkt mijn eigen stem in mijn hoofd. Ik krijg er gewoon hoofdpijn van.. De jongen lijkt het te accepteren om mee te luisteren maar ik geef hem een blik waarmee ik hem probeer duidelijk te maken dat ík het niet zo graag wil..

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Plots doet er een meisje de deur open. Vragend kijk ik naar haar. Als ze haar haren in een staart doet zie ik dat ze geen tandafdrukken in haar nek heeft staan. Veelbelovend kijk ik Michael aan.
    Plots verschijnt ook Damon in de deur opening: "Aishlinn, Michael" Kortaf.. zo is hij altijd tegen ons "Dit is Denise" vertelt hij dan. Hij kijkt naar het meisje naast hem dat hem glimlachend aan kijkt. Michael stelt zichzelf voor waarop het meisje nogal een rare opmerking geeft, maar ik vind wel dat ze gelijk heeft.. Ik zou die opmerking waarschijnlijk ook gemaakt hebben..
    "Ik stond net op het punt om Denise een verhaaltje te vertellen, maar als jullie willen horen wat je al weet mag je hier best blijven om te luisteren, hoor." verteld hij dan.
    "Dus, Damon. Heb je haad gedwongen met je mee te komen? Of heb je haar gewoon ontvoerd en vervolgens gedwongen dat ze binnen blijft?" vraag ik hem snerend. Hij zal dit meisje vast en zeker de stuipen op het lijf jagen door te zeggen wát hij werkelijk is waarna hij haar dwingt er niks om te geven of zo. Ik vraag me af of die mensen een meisje als dit snel missen, want ze ziet er uit alsof ze wel opvalt..
    "Heel graag zelf." zegt Michael, en ik zie het meisje hem dodelijk aankijken. Ik grinnik zacht en kijk naar Michael "Volgens mij wil zij het liever niet" zeg ik met een speelse grijns.


    Zo Aangepast :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 13:19 ]


    Little do you know

    Zucht.. En weer aanpassen dan maar x'D


    Little do you know

    Damon Salvatore || Vampire
    Michael stelt zich voor, waarna Denise bijdehand opmerkt dat ze al door heeft dat Michael de jongen is aangezien meisjes geen Michael heten, Waarna Michael met Aishlinn naar binnen loopt als hij zegt dat hij heel graag wil luisteren naar mijn 'verhaaltje', al heeft Denise daar overduidelijk géén zin in. Ik kijk haar verontschuldigend aan, waarna ik Aishlinn hoor, "Dus, Damon. Heb je haar gedwongen met je mee te komen? Of heb je haar gewoon ontvoerd en vervolgens gedwongen dat je binnenblijft?" Als ze vervolgens Denise's blik ziet, grijnst ze, "Volgens mij wil zij het liever niet." Ik rol geirriteerd met mijn ogen. "Nou, Áishlinn," begin ik, en kijk haar recht aan "Ik was net aan het rondlopen in het bos, toen ik Denise tegen kwam bij het kamp waar ze met haar klas staat, en we hebben even gepraat. Later vond ik haar ergens in het bos in gevecht met een vleermuis" ik grinnik even en kijk naar Denise, "en omdat haar armen nogal onder het bloed zaten heb ik haar maar meegenomen zodat ze het even schoon kan maken. Ik heb helemaal niets gedaan, Denise heeft genoeg Vervain ingeademd, dus nee. Aishlinn, ik heb ook m'n goede kanten."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Ja, had ik al door aangezien ik niet denk dat meisjes Michael heten" zei het meisje dan weer. Zou toch kunnen... Daarna haf ze me een dodelijke blik ,vast omdat ze alleen bij haar 'charming' Damon wilde zijn. "Dus, Damon. Heb je haar gedwongen met je mee te komen? Of heb je haar gewoon ontvoerd en vervolgens gedwongen dat je binnenblijft?"Vroeg Aishlinn en grijnsde toen ze de blik van Denise zag. "Volgens mij wil zij het liever niet."zei Aishlinn dan tegen mij en ik haalde mijn schouders op. "Maar ik wel."zeg ik met een lichte grijns. Ik zag Damon geïrriteerd met zijn ogen rollen. "Nou, Áishlinn," begon hij en ik keek hem ook even aan. "Ik was net aan het rondlopen in het bos, toen ik Denise tegen kwam bij het kamp waar ze met haar klas staat, en we hebben even gepraat. Later vond ik haar ergens in het bos in gevecht met een vleermuis"zei hij en grinnikte even en ging dan verder. "en omdat haar armen nogal onder het bloed zaten heb ik haar maar meegenomen zodat ze het even schoon kan maken. Ik heb helemaal niets gedaan, Denise heeft genoeg Vervain ingeademd, dus nee. Aishlinn, ik heb ook m'n goede kanten." zei hij dan en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Nou ,mooi gebaar ,maar ze kon toch ook bij haar kamp gebleven zijn,welk kind gaat er nou zomaar met een vreemde mee?"zei ik lichtjes spottend. Zij dus ,maar ah... Ik vroeg me af of ze Aishlinn nog herkende van deze middag ,toen ze het flesje uit de handen van die jongen trok.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH