• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Lily Stone
    "Al een aantal dagen." antwoord hij "Oh wacht even." en hij loopt naar een meisje dat verderop staat en begint te praten, maar wat ze precies zeggen kan ik niet verstaan. "Ik heb een mensje gevangen ,maar ik weet niet of ze dat spul binnen heeft en mijn dwingende blik lukt niet.Doe ik iets fout?" en even later staan het meisje voor mijn neus. Hoe deed ze dat? Maakt ook niet uit, ze kijkt net zo eng als Finn eerder deed. Nouja, eng, ik ben niet echt bang aangelegd maargoed ´Hmh, you look like a partygirl... Why don´t you come with us?´
    "1. Ken ik jou? 2. hoe the fuck kwam jij zo snel voor mijn neus, 3. waarom kijk jij me net zo eng aan als hij me aankeek net?" en ik knik naar Finn.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik liet mijn blik even glijden naar Mo die hard op zijn lip beet. Met medelijden keek ik hem aan. Het laatste wat ik zie is dat hij zijn tent dichtritst. Ik bijt even op mijn lip als ik mijn telefoon voel trillen. Ik dacht dat we hier geen berijk hadden? Verbaasd pak ik mijn telefoon maar mijn gezicht vertrekt meteen als ik een smsje heb die van Mo komt. Ik bijt even op mijn lip en kijk denkend vooruit. Ik zat toch echt wel te twijfelen wat ik moest doen. Ik drukte op het open knopje en het berichtje komt tevoorschijn. Bij het eerste stuk kijk ik geiriteerd naar het beeldscherm. Ik was niet gekwets ik was vernederd. Vertederd kijk ik naar het scherm als ik de laatste zin las. Hij had het toch ook gewoon kunnen vertellen? Voorzichtig maak ik de rits van zijn tent open en ga op het bed zitten naast hem. ''Het spijt me'' mompel ik. ''Het berichtje was heel lief'' glimlach ik met mijn blik naar de grond gericht.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Appelboompje schreef:
    Lily Stone
    "Al een aantal dagen." antwoord hij "Oh wacht even." en hij loopt naar een meisje dat verderop staat en begint te praten, maar wat ze precies zeggen kan ik niet verstaan. "Ik heb een mensje gevangen ,maar ik weet niet of ze dat spul binnen heeft en mijn dwingende blik lukt niet.Doe ik iets fout?" en even later staan het meisje voor mijn neus. Hoe deed ze dat? Maakt ook niet uit, ze kijkt net zo eng als Finn eerder deed. Nouja, eng, ik ben niet echt bang aangelegd maargoed ´Hmh, you look like a partygirl... Why don´t you come with us?´
    "1. Ken ik jou? 2. hoe the fuck kwam jij zo snel voor mijn neus, 3. waarom kijk jij me net zo eng aan als hij me aankeek net?" en ik knik naar Finn.


    (nou eigenlijk fluistert Finn het ,dus zou ze het niet kunnen horen ^^' ....)

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Finno! Wie is je vriendinnetje.' vroeg Katherine grijnzend en liep dan met sierlijke passen naar me toe. Nadat ik haar gevraagd of ik iets verkeerd doe beantwoorde ik haar vraag. "En ze noemt Lily."zei ik dan mompelend. Ik liep mee met Katherine terug naar het meisje.´Hmh, you look like a partygirl... Why don´t you come with us?´grijnsde ze dwingend."1. Ken ik jou? 2. hoe the fuck kwam jij zo snel voor mijn neus, 3. waarom kijk jij me net zo eng aan als hij me aankeek net?" zei Lily en knikte kort naar mij. "Euh..."mompel ik. Dit is echt zo vreemd ,straks was ze immuun voor vampiers ofzo? Waarom moet nou mijn eerste mensje zo moeilijk zijn?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    "1. Ken ik jou? 2. hoe the fuck kwam jij zo snel voor mijn neus, 3. waarom kijk jij me net zo eng aan als hij me aankeek net?" zegt ze en ik vernauw mijn ogen wanneer ze naar Finn knikt. "Euh..." hoor ik Finn mompelen en een woede vult mijn lichaam als tot me doordringt wat er is gebeurd. 'Godver... Die fucking bitch.' sis ik.. Ik wist dat ik op ze moest letten, verdomme zeg.. Gelukkig werkt Vervain maar een dag, als het niet word bijgevuld tenminste. En ik ging ervoor zorgen dat dat zou gebeuren. Ik buig me naar Finn's oor. 'Oké, dit is het plan. Jij neemt dit kind mee naar je hut, zorgt ervoor dat ze daar blijft en geen Vervain binnen krijgt. En zodra het donker is, is ze helemaal voor jouw.' fluister ik. Ze kon het onmogelijk horen.

    Mohammed Omar Idrissi

    Ik hoor de rits van mijn tent open gaan maar ik kijk niet op. Het was toch iemand anders, dus.. ''Het spijt me'' mompelt een bekende stem en ik draai me om, om vervolgens Avah te zien naast mijn bed. ''Het berichtje was heel lief'' glimlacht ze terwijl ze naar de grond kijkt. Ik glimlach even, 'dat was de bedoeling.' zeg ik en ik duw mezelf wat omhoog. Ik leun tegen de achterkant van het bed en laat mijn blik over haar glijden. 'I'm an idiot.' mompel ik en kijk naar haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 21:31 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    haha x'D

    Lily Stone
    Finnian en het meisje leken mijn antwoord beide niet erg leuk te vinden. Finnian gaf een " Euh..." en het onbekende meisje begon direct; 'Godver... Die fucking bitch.' en ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Wie noem jij een fucking bitch? Moet ik me aangesproken voelen?" en ik sla mijn armen over elkaar terwijl het meisje zich naar Finnian toe buigt en weer begint te fluisteren zodat ik niet mee krijg wat er gezegd word.
    Mocht ze ja zeggen dan kreeg ze flink de wind van voren.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (om even zijn blinde ogen te beschrijven de ogen van Larv zijn parelmoer en zijn pupil is grijsachtig)

    Larvior Phoenix
    Ik genoot van de warme ochtendzon en besloot maar eens om wat te gaan doen. Ik voelde dat ik in slaap was gevallen. Ik ging staat, liet de schuifdeur weer dichtvallen en zorgde door het vasthouden van de meubelen dat ik bij de andere deur terecht kwam.
    'Aish ben zo terug, even vissen,' riep ik en gleed via de trap naar beneden. Ik liep met de stok voor me uit, naar het meer en sprong er met een zweefduik erin.
    Ik liet het verkoelende water langs mijn lichaam stromen en genoot van de geluiden om me heen.
    Van de kwetterende zoetwaterdolfijnen en het geblub van de vissen. Een sterke trilling schoot langs me en greep op goed geluk de rugvin van de dolfijn vast achter de vissen aan.
    Ik gaf me over aan de dolfijn en liet een van mijn geweldige glimlachen glippen tussen mijn mond.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 20:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Godver... Die fucking bitch.' siste Katherine en Lily haalde haar wenkbrauwen op.Ik keek Kath ook even vragend aan ,ik wist dat ik gisteren iets belangeerijks had gemist..."Wie noem jij een fucking bitch? Moet ik me aangesproken voelen?" zei Lily en sloeg haar armen over elkaar. Voordat ik nog maar iets kon doen buigde Katherine zich naar me toe en begon te ze in mijn oor te fluisteren. 'Oké, dit is het plan. Jij neemt dit kind mee naar je hut, zorgt ervoor dat ze daar blijft en geen Vervain binnen krijgt. En zodra het donker is, is ze helemaal voor jouw.' fluisterde ze en ik beet zachtjes op mijn lip. "Maar ..."mompelde ik en zuchtte dan. Hoe in hemelsnaam kreeg ik haar mee... Ik liep naar Lily toe. "Ze heeft het niet tegen jou hoor ,Katherine heeft soms van die onbedoelde vloek buien. "mompelde ik en wenkte Lily mee. "kom ,straks zien je kampmaatjes je nog."zei ik dan en glimlach vriendelijk. Als dit niet werkte moest ik voor de harde aanpak gaan.

    (heheh hopelijk voor Lily dat ze gaat meewerken ,anders slaat Finn haar bewusteloos :') Als dat van jou mag natuurlijk haha )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [van mij wel :) moet ik wachten op katherine met schrijven?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Katherine Bella Romano

    Ik zie dat die Lily haar wenkbrauwen optrekt en ik kijk haar aan. "Wie noem jij een fucking bitch? Moet ik me aangesproken voelen?" zegt ze en ook ik sla mijn armen over elkaar. Dumb girl.... Iedereen hier weet bij de eerste blik al: Don't mess with me. 'Dat gaat jouw niks aan, maar als jij die attitude blijft hebben dan schrijf ik je er met plezier bij.' zeg ik zoetjes. "Ze heeft het niet tegen jou hoor ,Katherine heeft soms van die onbedoelde vloek buien." mompelt Finn die nu bij haar staat. "kom ,straks zien je kampmaatjes je nog." zei hij en ik leun tegen een boom. Als dit niet zou werken werd het de harde aanpak.. En daar deed ik graag aan mee aangezien dit ook een deel van mijn eten zou worden..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [ tenzij onze lieve finn niet delen gaat ^^ oh, harde aanpak fine trouwens maar ik wil haar nog niet dood O.O]

    Lily Stone
    'Dat gaat jouw niks aan, maar als jij die attitude blijft hebben dan schrijf ik je er met plezier bij.' "Nou d.." voor ik verder kan geven springt Finnian er al bij,
    "Ze heeft het niet tegen jou hoor ,Katherine heeft soms van die onbedoelde vloek buien. kom ,straks zien je kampmaatjes je nog." ik grinnik.
    "Ja vast, maar als dát mee gaat, dan ga ik wel terug naar mijn kamp." en ik loop naar de blonde jongen toe.
    Achterlijk kreng.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 20:31 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Katherine Bella Romano

    Ze grinnikt en ik haal mijn wenkbrauw omhoog. "Ja vast, maar als dát mee gaat, dan ga ik wel terug naar mijn kamp." zegt ze en ze loopt naar hem toe. Ik laat een spottend lachje vallen en kijk haar dodelijk aan.
    Binnen een seconde heb ik haar tegen een boom gedrukt terwijl mijn hand haar nek vast houd. Ze vraagt zich vast af hoe ik dat kan doen met een arm, haar hele lichaam boven de grond houden. Maar dat boeit me niet, ze komt hier toch nooit weg. 'Ik zou op je worden letten als ik jouw was, because I will rip your fucking heart out when I have the chance.' sis ik en laat haar los. Grijnzend kijk ik naar de bloedende wondjes in haar nek omdat mijn nagels diep in haar nek werden geboord.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Katherine had haar armen over elkaar geslagen 'Dat gaat jouw niks aan, maar als jij die attitude blijft hebben dan schrijf ik je er met plezier bij.' zei ze zoet. "Nou d.." begon Lily ,maar gelukkig was ik net optijd ,voordat er een bitchfight zou ontstaan. "Ja vast, maar als dát mee gaat, dan ga ik wel terug naar mijn kamp." zei ze en Kath begon spottend te lachen. Binnen een seconde had ze lily al tegen een boom aangedrukt en verwonderd keek ik Katherine aan.Ik hoopte net zo snel en sterk als haar te worden. 'Ik zou op je worden letten als ik jouw was, because I will rip your fucking heart out when I have the chance.' siste ze en liet Lily dan los. Ik nam een dikke en redelijk zware tak van de grond en voordat lily nog maar iets kon doen ,sloeg ik hard met de tak tegen haar achterhoofd ,zodat ze bewusteloos op de grond valt.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 20:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    je moet hem even aanpassen :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( zo :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    zo dood x'D

    Lily Stone
    Het ene moment liep ik naar Finn toe en het volgende moment had het meisje mij met 1 hand tegen een boom aan gedrukt waarbij er nauwelijks lucht door mijn hals kwam.
    . 'Ik zou op je worden letten als ik jouw was, because I will rip your fucking heart out when I have the chance.' en ik voelde haar nagels zich in mijn hals boren. Katherine liet me los en keek me even triomfantelijk aan waarna er een klap tegen mijn hoofd volgde en al het licht uitging waarna ik de grond onder mijn lichaam voelde en niks meer mee maakte.



    [neegrapje hoor :'D liet ik jullie schrikken vast wel he :'D ze is gewoon bewusteloos hoor]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign