• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Oké, wat heb ik gemist? x'D


    Little do you know

    ik ga over op mijn telefoon zo meteen :)
    huisregels in de vakantie; half 11 laptop uit -_-

    dus is mijn telefoon de enige internet bron :P


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    katherine en finnian hebben lily opgesloten en aan bed geboden in finnians hut


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    En Stefan en Damon hebben nog steeds geen reactie gedaan :c


    Little do you know

    me is waitende on mister hottie


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Okay wacht roww kan je even je laatste quoten? D:
    Ik werd dus meegseleept maar de veluwe waar ik nog een week zit

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 23:24 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    en ik reageer morgen ochtend ga nu slapen

    zo weet je okk eens hoe dat voelt rowwert :c

    trusten


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Benzema schreef:
    Mohammed Omar Idrissi

    ''Waarom zij je cool toen ik het toegaf'' mompelt ze en ik haal mijn schouders op. Ik wist het zelf eigenlijk ook niet precies. Was het omdat ik echt zo'n idioot was? Misschien deels.. Of ik kwam gewoon niet uit mijn woorden.. Ik kijk op als ze opeens op mijn schoot zit en ik laat mijn grijze ogen snel over haar gezicht glijden. ''Maar wel mijn idioot'' fluistert ze waarna ze haar lippen op de mijne drukt. Mijn lichaam ontspant zich meteen en ik zoen haar zacht. Ik streel zacht over haar wang en bijt zachtjes op haar lip..

    Katherine Bella Romano

    "Ik weet niet wat je leuke ideetjes zijn, maar dit is zwak. Daarbij kun jij dreigen wat je wil. Ik weet niet hoe je dat deed net maar bang voor je ben ik niet. En ik word ook niet bang voor je als je dat je doel was. Voor allebei niet trouwens" zegt ze en ik lach alleen maar spottend. "Dat hebben we goed gedaan." grinnikt Finn en ik knik even. 'Inderdaad.' zeg ik. "Geen zorgen ,dat is dan al een last minder voor ons." zegt Finn met een lachje en ik knik instemmend. 'Inderdaad, dan hoeven we tenminste geen gesmeek. gejank en gekrijs aan te horen.' grijns ik. 'Nu kunnen we in alle rust bedenken hoe we jouw het beste pijn kunnen doen.' grijns ik breed.


    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik voel zijn duim lang mijn huid strelen. Eerljk gezegd voelt dit best wel goed maar ik kan niet uit mijn hoofd halen wat de docent gezegd heeft. 'Avah past niet bij jou' Ookal had hij het in een andere vorm gezegd bij mij kwam het wel zo aan en dat vond ik heel jammer van de docent aangezien hij normaal nooit zo doet. Met een glimlach beindig ik de zoen en blijf of zijn schoot zitten. Ik laat mijn handen even glijden lang zijn buik. ''Dat was geweldig'' mompel ik waarna ik hem nog een klein kusje geef op zijn lippen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aw shit night!


    And right from that moment, you took my breath away.

    Roww schreef:
    David Marc Michaelson || Leraar
    Als ik de volgende ochtend wakker word rek ik me kort uit, al is dat wat moeilijk in een tent als deze. Snel hijs ik mezelf in een spijkerbroek en een zwart T-shirt waarna ik mijn tent uit loop. Eenmaal uit de tent rek ik me nog eens uit, dit keer helemaal. Een gaap onstnapt mijn mond en ik sla mijn hand ervoor.
    Op mijn gemakje loop ik naar de auto waar al het eten nog in staat en leg twee broden, bruin en wit, op een tafel en til de tafel richting het hoekje waar het kampvuur nog is, maar dan als een hoop verkoolde stukken hout, en zet de Tafel er neer. Ik haal een stapel borden uit de auto en zet die ook neer op de tafel met een stapel plastic bekertjes en een hoop verschillende soorten drinken.
    "Iedereen die wakker is en honger heeft kom maar naar het kampvuur-hoekje! Ik heb voor iedereen genoeg eten" roep ik over het kamp terwijl ik ook wat beschuit en crackers neer zet. Als laatste leg ik van alle soorten beleg op de tafel en ga dan zitten op één van de boomstammen die ik uit het bos gehaald had gister.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "God, doe het licht uit" mompel ik geïrriteerd als ik een lichtstraal in mijn gezicht voel. Met mijn handen voor mijn ogen kijk ik naar waar het licht van afkomstig is..
    "Oh, fijn. Het is al ochtend" mompel ik geërgerd. Ik laat me uit bed zakken en doe mijn gordijnen weer goed dicht om vervolgens weer achterover te vallen in bed. Ik ga echt nu nog me bed niet uit. Ik ben niet menselijk, ik heb meer slaap nodig dan dit!
    Als ik mijn ogen weer gesloten heb en mijn deken over me heen heb geslagen probeer ik weer wat te slapen, niet dat het heel erg goed lukt..

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Ik hoor Michaelson roepen dat er eten klaar staat en direct trek ik een Jogging broek aan, een spijkerbroek heb ik geen zin in nu, en dan doe ik een simpele hoody er boven aan.
    Rustig loop ik op mijn afgetrapte sneakers naar de tafel, als ik zie dat er verder al een paar anderen zijn pak ik een beker met wat sinnasappelsap. Zuchtend ga ik op een stronk zitten en kijk even wie hier allemaal is. Niet veel mensen, maar ach.. Laat ik er maar het beste van maken? Ik sta op en ga naast Jennifer zitten.
    "En, heb jij het al naar je zin hier?" vraag ik haar met een glimlachje.. Hopende dat ze me wel zou mogen aangezien ik niet zoveel vrienden heb, ik zie dit kamp maar gewoon als een manier om vrienden te maken en mijn Nerdy reputatie in de prullenbak te doen.


    Denise Meredith Jones || Student
    Langzaam open ik mijn ogen om te zien dat ik dicht tegen een jongen aan lig met mijn hoofd op zijn borst en een arm over zijn buik heen..
    "Huh..?" met een vragende blik ga ik wat overeind zitten om het slapende gezicht van Damon te zien, meteen schiet alles van gisteravond me weer te binnen. ik grinnik zacht en ga weer gewoon liggen, het lag overigens wel lekker namelijk..
    "Goodmorning sunshine! Had mam jou niet geleerd niet niet te spelen met je voer?" hoor ik plots van achter me. Geschrokken draai ik me om-om eem jongen in de deurpost te zien staan.
    "Huh..? Wat?" vraag ik, slaapdronken, met een frons op mijn voorhoofd kijk ik de jongen aan "Wie ben jij dan wel?" vraag ik dan droog. Een beetje nijdig kijk ik hem aan, aangezien hij zojuist mijn momentje verpest heeft..


    Stefan came in x'D


    Little do you know

    Thank youuuu ;3
    Damon Salvatore
    Als ik wakker word merk ik dat Denise in haar slaap dicht tegen me aan is komen liggen mey haar hoofd op mijn borst en een arm over mijn buik. Ik glimlach even en laat mijn hoofd dan weer zachtjes zakken op mijn kussen en sluit mijn ogen om nog even door te slapen. Het is nog niet heel laat, Stefan zal inmiddels wel thuis gekomen zijn. Als ik terug denk aan gisteravond verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en zo val ik weer in slaap, tot ik de stem van mijn broer hoor: "Goodmorning sunshine! Had mam jou niiet geleerd niet te spelen met je voer?" Ik open mijn ogen en zie dat Denise zich geschrokken omdraait. "Huh..? Wat?" Vraagt ze slaperig, "Wie ben jij dan wel?" Vraagt ze dan, en ik zucht. Stefan moet ook altijd alles verpesten. "Denise.. dit is mijn broertje, Stefan. Stefan, Denise is geen voer maar een vriendin. En als er iemand met zn eten speelt ben jij dat, 'Rìpper'." Ik glimlach dan even naar Denise. "Good morning beautiful, sorry dat mijn broertje je zo irritant begroet."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Sad to know dat we eigenlijk moeten wachten op Nathalie :c
    Maar ik wacht wel braaf op haar.. hopende dat we dan niet weer pas 's avonds verder kunnen x')


    Little do you know

    Ik zal proberen zo veel mpgelijk te checken haha


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mohammed Omar Idrissi

    Wanneer ze de zoen stopt kijkt ze me glimlachend aan, en ze blijft op mijn schoot zitten. Ik sla mijn arm om haar heen en leun weer wat naar achter. Ik voel haar handen even langs mijn buik glijden. ''Dat was geweldig'' mompelt ze waarna ze weer een klein kusje op mijn lippen drukt. 'Inderdaad.' glimlach ik en streel zacht over haar arm. Ik laat mijn grijze ogen weer over haar gezicht glijden en zie dat er wat is. Noem het een gave zou ik zeggen, maar ik zie het altijd als er wat is. 'Wat is er?' glimlach ik..

    [Sorry voor het late reageren, ben ondertussen voetbal aan het kijken. Afscheidswedstrijd voor Raúl :] ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Maar dit betekent wel dat ik kan slapen xD
    So I'll go now, sorry dat ik zp lang off was :(


    And right from that moment, you took my breath away.