• De stelling van deze week luidt:
    Respect moet van twee kanten komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    -

    Dit is geen stelling, dit is een streven. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eens.


    26 - 02 - '16

    Tuurlijk, duh-hu


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eens, het is vaak makkelijker iemand te respecteren als die persoon jou ook respecteert.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tayniss schreef:
    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eens, zeker weten


    Queer zijn is gewoon alles

    Walternate schreef:
    Dit is geen stelling, dit is een streven. :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Hands down.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tayniss schreef:
    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mee eens. :')


    •*• Lululu •*•

    Hoe kun je hier nou niet mee eens zijn?

    Draculea schreef:
    Hoe kun je hier nou niet mee eens zijn?


    Je hebt ook mensen die vinden dat zij boven anderen staan.
    Ik ben het er overigens mee eens, al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die respect goor iemand hebben, al krijgen ze het niet terug.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eens en oneens....
    Ja, ik vind dat respect van twee kanten zou moeten komen. Iedereen zou elkaar moeten respecteren. MAAR dit gebeurt nu eenmaal niet. Is dat dan een reden om iemand anders respectloos te behandelen? Is dat dan een reden om jezelf precies zo te gedragen alleen omdat iemand het niet op kan brengen zich goed te gedragen tegenover jou? Ik vind van niet. Je moet de eer aan jezelf houden.


    Hamartia

    Tayniss schreef:
    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    I'll lick the poison from right off your kiss