• De stelling van deze week luidt:
    Respect moet van twee kanten komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja natuurlijk, maar ik vind ook dat ook als iemand niet respectvol is tegen jou, jij nog altijd de ander met respect moet behandelen en je niet moet verlegen tot zijn/haar niveau. Als je de ander met respect behandeld, ziet hij/zij misschien hoe stom hij/zij was en veranderd iets aan zijn/haar gedrag.
    Als jij ook respectloos bent, zal hij/zij gewoon respectloos tegen jou blijven doen.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Helemaal mee eens.


    The universal language of art.

    Ja. Omdat de ene geen respect kan opbrengen zonder het respect van de ander.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als twee mensen goed met elkaar om willen gaan lijkt het me wel noodzakelijk dat respect van twee kanten komt.
    Jammer genoeg blijven er mensen die geen respect hebben voor anderen, daar kun je niets aan doen.


    You are beautiful, you are love.

    Helemaal mee eens. Lijkt me vrij logisch.


    Enjoy life

    Mee eens!
    Wij hadden een Nederlands docent, die ons niet respecteerde.
    Ze beledigde zelfs studenten (iets wat je naar mijn mening totaal niet kunt doen als docent zijnde) hierdoor verloor ze al helemaal het respect dat wij voor haar hadden.


    If we stand together, we will be UNBROKEN!!

    Helemaal mee eens.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Mee eens.


    Have you ever read Hogwarts, a History?

    Ja tuurlijjk helemaal mee eens maar ja ht is een ook een streven :)


    If you believe in your dreams, than someday they will come true - Demetria Devonne Lovato <3

    Eens. Gewoon helemaal eens.
    Als ik niet met respect behandelt wordt kan diegene ook geen respect terugverwachten.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Helemaal mee-eens natuurlijk.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Walternate schreef:
    Dit is geen stelling, dit is een streven. :W


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Walternate schreef:
    Dit is geen stelling, dit is een streven. :W


    I'm a girl in the world

    Tayniss schreef:
    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    “Things never happen the same way twice.”

    Tayniss schreef:
    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    I will always strive to live within the light.