• De stelling van deze week luidt:
    Respect moet van twee kanten komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens.

    Ribery schreef:
    Respect geven is respect krijgen in mijn ogen. Als je mij niet respecteert of met respect behandelt, zal ik jou ook niet respecteren. Zo simpel is dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mee eens. Als iemand mij niet respecteert, zal ik die persoon ook niet respecteren. Er zijn wel mensen die dat kunnen, maar dat is zeldzaam.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Was het maar zo.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Tayniss schreef:
    Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Imagined schreef:
    Eens en oneens....
    Ja, ik vind dat respect van twee kanten zou moeten komen. Iedereen zou elkaar moeten respecteren. MAAR dit gebeurt nu eenmaal niet. Is dat dan een reden om iemand anders respectloos te behandelen? Is dat dan een reden om jezelf precies zo te gedragen alleen omdat iemand het niet op kan brengen zich goed te gedragen tegenover jou? Ik vind van niet. Je moet de eer aan jezelf houden.

    Dit vind ik ook wel ergens. Ik zou het niet beter kunnen uitleggen :]


    effort never betrays you

    Mee eens, als iemand geen respect voor mij heeft heb ik ook geen respect voor de ander.


    ~

    Respect? Wat is dat? (cat)
    Ik heb nog nooit iemand dit onbekende fenomeen zien toepassen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hangt er van af.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eens, je kunt vreselijk gekwetst worden als je respect voor iemand hebt maar diegene niet voor jouw.


    Fuck the world, love yourself

    NJHoran schreef:
    Mee eens, als iemand geen respect voor mij heeft heb ik ook geen respect voor de ander.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eens, ik had ooit een vriendin waarbij ik wel respect voor haar toonde, maar niks van haar terug kreeg.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sowieso!!


    Be Your Own Anchor

    Eens, no doubt about that :Y)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 13:38 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Mee eens :)


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien

    Tuurlijk! Natuurlijk is dit logisch!
    Als jij een relatie hebt, en jij hebt respect voor diegene.. wat is de reden dat hij/zij geen respect voor JOU moet hebben?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.