• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    -Darius Dave Alastair|| Gawain
    -Ty Owen Anderson || Newton

    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic
    Speeltopic 1

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    De zon komt langzaam op en de volgende dag is aangebroken.
    Iedereen die vast zat aan een personage is weer vrij en kan met elkaar overleggen ,wat er zou kunnen gebeurt zijn enzovoort.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 23:20 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ty Owen Anderson || Vampier

    Eirina gaat weer op de oude bank liggen. Ik negeer het irritante gekraak van het voorwerp en ik kijk Eirina stilletjes aan zonder iets te zeggen. Als Eirina het verhaal van haar naam vertelt, zie ik haar afgunst. Ze is duidelijk niet tevreden met de naam die haar gegeven is. Ik kan me in haar verplaatsen. 'Ty' is ook niet bepaald een knaller. "Ik heb tot nu toe geleefd in het lab van de professor, en ik ben-" ze pauzeert en ik kijk haar vragend aan, "Vandaag jarig." Ik trek mijn wenkbrauwen op en probeer in te schatten hoe oud ze is. Ze kan niet ouder dan 18 jaar zijn. Ik wil glimlachen en haar vertellen dat ze vrolijk zou moeten zijn op zo'n bijzondere dag. Dat we misschien wat leuks zouden kunnen gaan doen, zoals dat nou eenmaal hoort. Dan gaat de deur open. Ik was naïef om te denken dat ons 'soort' een normaal leven zou kunnen lijden, zelfs maar voor een dag. Opnieuw begint mijn hart als een gek te bonzen en ik kom met een schok uit mijn stoel. Ik strijk onhandig mijn shirt naar beneden en doe mijn bril weer op. Het verbeterende effect van het hertenbloed is alweer aardig aan het wegzakken en ik begin een irritante pijn in mijn hoofd te ontwikkelen. Ik zie dat Eirina naar me toe komt en ik ga beschermend voor haar staan. Ik voel een sterk gevoel van respect als ik haar om de identiteit van de vreemdeling hoor vragen, ook al hoor ik dat haar stem lichtjes trilt. Mijn blik verlaat het figuur in de deuropening echter niet. Al mijn zintuigen staan weer op scherp en ik laat mijn hoektanden zien, hopend dat dat de indringer zal afschrikken. Ik denk niet na over de mogelijke consequenties.


    Caution first, always.

    Darius Dave Alastair

    In de kamer die ik binnenloop springen een meisje en een man geschrokken overeind. Gauw gaat de man voor het meisje staan, ookal neemt zij als eerste het woord. 'Wie ben jij?' vraagt ze me, al klinkt het eerder als een bevel. Maar haar stem trilt, terwijl ze spreekt. Ik merk dat ze beiden bang zijn, iets wat ik niet helemaal snap. Oké, er komt opeens een vreemde je kamer binnen, maar om dan zo bang te zijn als hen? Gespannen staart de man mij aan en laat opeens zijn hoektanden zien. Wat? Hoektanden? Ja, ik zit goed, die man moet wel een vampier zijn.
    Ik breng mijn handen naar boven, om ze te laten zien dat ik geen kwaad in zin heb. 'Ho,' zeg ik. 'Ik wil jullie helemaal geen kwaad doen. Ik bemerkte alleen maar de aanwezigheid van andere mythische wezens en was nieuwsgierig. Mijn naam is trouwens Darius, Darius Alastair. Als antwoord op je vraag.' Ik hoop dat hun angst en spanning snel zal verdwijnen nu ik hen heb laten weten dat ik hen niks wil doen. Ik vraag me af wat voor wezen het meisje zou zijn. Dat de man een vampier is, was mij al gauw duidelijk geworden.
    Maar wat moet ik nu? Ik heb andere mytische wezens gevonden, maar zullen zij mij wel accepteren? Ik ben zomaar hun kamer binnengekomen en heb ze flink laten schrikken en dat wordt toch meestal niet op prijs gesteld.


    Stenenlikker

    mt


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Alexander Cam Gabriëls

    Een fijn lichtstraaltje raakte mijn gezicht ,ik draaide me even om ,maar ik leek de slaap niet meer te kunnen vatten. Langzaam open ik mijn ogen. Ik fronste even ,toen ik merkte dat ik niet in mijn eigen bed lag ,dat verklaarde ook ,waarom ik zo oncomfortabel lag.Ik zette me recht en geeuwde even om vervolgens het slaap uit mijn ogen te wrijven. Ik zag Tara nergens .Dus ik liep maar naar het zijkamertje, waar ik gelukkig nog onze meermin vond . Die ging zeker niet weg kunnen. Ik haalde even een hand door mijn haar en bestudeerde de meermin dan. Op land hadden ze benen en waren ze minder snel en sterk. Ik moest er niet aan denken dat ze gisteren ,een stuk van mijn vel afgebeten had.Ik zette me even op een stoel en keek naar mijn enkel wonde ,voorzichtig haalde ik het verband eraf. Het zat vol met verhard bloed en etter. ik besloot er niet aan te komen en Tara te zoeken,maar eerst ,stak ik mijn oortjes beter in mijn oor,voordat ik het wezen zonder dat ik het door heb ,zal vrijlaten.Ik ging het zijkamertje weer uit en deed de deur weer dicht. Ik keek even uit het raam en zag Tara in het meer zwemmen. Ik liep naar buiten en ademde de frisse lucht in, ik hield van de natuur.

    Mattheus Levi Collins

    Vermoeid open ik mijn ogen en keek even rond ,we zaten in een donkere kamer. Ik wreef even in mijn ogen en rekte me dan uit en begin stilaan te denken wat er gisteren is gebeurd. We waren bij Jack thuis is zijn schuilkamer en gisteren hadden we jagers gezien,fijn. Ik kraakte mijn vingers even en stond dan op. De anderen sliepen nog ,dus liet ik ze maar liggen. Ik had nood aan frisse lucht ,opgesloten zitten was echt niets voor mij. Ik haalde een hand door mijn haar en keek even rond ,ik vond niet meteen een uitgang. Verborgen waren we zeker ,maar ik wilde niet in mijn eigen graf leven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kamalia Serigala Bulan
    langzaam wordt ik wakker, ik hou mijn ogen nog even gesloten zodat het net lijkt dat ik nog slaap ook al merk ik dat er niemand beweegd. ik open m'n ogen en zie dat Mattheus weg is en Jack nog steeds ligt te slapen. ik blijf gewoon liggen. Hoe groot is deze ruimte eigenlijk? nou ja, ik blijf liever nog even slapen, ik ben natuurlijk een slaapkop ben en ik heb geen zin om nu op te staan. alleen vraag ik me wel af waar Mattheus zou zijn, maar ja, hij verdwijnt wel vaker plotseling niet iets om je druk over te maken eigenlijk, behalve dat er nu jagers in het bos zijn, gelukkig weet Mattheus wel wat hij doet.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jack Herbert Populi

    Ik werd langzaam wakker uit een droom over vrijheid van wezens, dat elke jager op de wereld dood was of gestopt en dat wij onze wil te zeggen hadden, kortom we waren vrij. Het was nog vroeg, maar Matt was plots weg misschien gerold in de schaduw, maar ik ga even buiten kijken. Ik pak de periscoop, niemand te zien alleen het broertje van Harry die druk op zoek was naar zijn broer. Ik zag dat Kamalia nog aan het slapen was, maar toch had ik het gevoel van niet, want ik ken het kunstje van nepslapen als de beste, gebruikte het vroeger om me ouders te misleiden dat ik sliep zodat ik nog zonder zorgen stiekem op me telefoon nog kon.
    Ik trek aan een touw en de muur ging open ik pak mijn boog en richt op Pieter(het broertje van Harry), ik vind het zo triest dat ze geschiedde zijn van elkaar, dus ik breng ze weer bij elkaar in de beren hemel. Ik schiet en Pieter is neer. "Zo dat hebben we ook weer gehad." Zeg ik. En ik ga weer terug naar binnen toe.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Mattheus Levi Collins

    Ik zat in het uiterste donkere hoekje van de kamer en de anderen leken me niet op de merken Kamila lag nog te slapen en Jack... Ik wist niet echt wat hij deed. Hij was wakker geworden en keek door de periscoop. Daarna trok hij aan een touw ,waardoor de muur leek open te gaan ,zo konden we dus naar buiten ,voordat ik nog maar kon bewegen nam hij een boog en schoot een pijl af Ik stond op. "Zo dat hebben we ook weer gehad." zei hij en lachte even zacht. "Nou hebben we dat ook weer van jou gezien"zei ik dan en keek even naar buiten ,waar een dode beer(?) lag. "Nou ,ik ga even een luchtje scheppen."zeg ik dan ,waarna ik naar buiten ga.

    (Ik wist niet echt wat Pieter was :x ,is het nou een beer of iets anders? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja het is een beer]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Kyra Libinita

    Rustig keek ik de papieren nog een keer door,
    Er moest ergens een fout zijn!!
    Ik moest een ingrediënt missen! Dat was het waarschijnlijk!
    Maar wat was sterk genoeg...
    Ik kon er niet opkomen... Want in deze wereld waren de sterkste dingen die het bij elkaar konden houden al uitgemoord!...
    Zuchtend sta ik op waarna ik door de kamer heen loop,
    Een meermin of siren heeft niets wat het kan houden...
    Een vampier ook niet...
    Maar... Misschien...
    Ik loop naar mijn wapen kast waarna ik er wat zilveren kettingen uit haal en om mijn middel heen gooi,
    Daarna pak ik mijn wapens waarna ik ze in hun holster doe,
    Met een snelle pas loop ik naar het gangenstelsel waarna ik mijn weg omhoog vind,
    Eenmaal in mijn huisje begin ik aan mijn weg...
    Opzoek naar een weerwolf die sterk was, sterk en krachtig genoeg was om het te kunnen houden!

    Mattheus Levi Collins

    Ik haalde een hand door mijn blonde haren en liep het bos in. De frisse boslucht deed me deugt en het licht deed even pijn aan mijn ogen ,doordat ik gisteren heel de nacht doorgebracht had in een donkere ruimte ,maar algauw kan ik wel wennen aan het licht.
    Ik besloot naar het meer te gaan ,waar ik wat kon drinken. Ik liep naar het water doe en bukte me ,om vervolgens wat water in mijn gezicht te gooien en dan wat water te drinken. Ik hoopte dat er hier geen jagers kwamen .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyra Libitina

    Mijn weg ging snel en spoedig,
    Mijn eerste plek om te zoeken... Het meer...
    Ik deed voor de zekerheid oordoppen in waardoor er geen geluid door kon komen,
    Behalve de stemmen van mensen, hierdoor kon ik wel normaal met mensen praten,
    Eenmaal vlakbij het meer kijk ik naar de omranding van het water,
    Zou hier ergens een weerwolf zijn? Of zou die in menselijke gedaante zijn werkelijke indentiteit geheim houden?
    Ik zuchten even waarna ik glimlachten,
    Ik leg mijn mantel aan de kant waarna ik mijn Desert Eagles uit hun holster pak,
    Mijn ogen schieten gelijk naar de gedaante die opeens naar het meer toe loopt,
    Had hij niets door? Of... Was het gewoon een mens?
    Langzaam maar zeker stap ik uit de bosjes waarna ik bij de rand van het meer stop, precies tegen over de man die daar aan het drinken was.

    Mattheus Levi Collins

    Ik hoorde geritsel in de bosjes en keek op .Een vrouw, die ik nog nooit eerder had gezien kwam eruit. De geweren in haar handen ,voorspelden niets goeds. Ik keek haar even aan ,stond op en zette het op een lopen. Ondanks dat ik een weerwolf ben ,ben ik als mens veel trager ,maar als ik transformeerde ,dan wist ze we mijn ware identiteit. Ik rende de bosjes in en transformeerde dan ,nog steeds al rennend.

    (sorry dat deze kort is ,ben erg moe :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyra Libitina

    Als de man opkijkt en meteen omdraait grijns ik,
    Blijkbaar had ik toch beet, maar wat het was, was nog de vraag.
    Dat zou ik later wel merken als ik mijn prooi zou ophalen,
    Maar voor nu moest ik snel handelen,
    In een split seconden laat ik mijn wapens op de grond vallen waarna ik van mijn rug de Barret pak,
    De Barret houd ik voor mij waarna ik door de scope kijk,
    Net voordat de man de bosjes in vlucht laat ik een kogel los uit de kamer,
    Een niet schadelijke kogel, het zou alleen het hele lichaam verlamen voor een paar minuten,
    Voor de zekerheid schoot ik nog 2 kogels erachter aan voordat ik mijn Barret weer op mijn rug doe,
    Ik raap mijn Desert Eagles van de grond af waarna ik om het meer begin te rennen, richting de bosjes waar de man naartoe rende.

    Kamalia Serigala Bulan
    ik hoor dat Matth zegt dat hij weg gaat of zoiets. ik open geschrokken mijn ogen. "Zijn er geen jagers meer in het bos, Jack?" vraag ik. Natuurlijk weet hij door die reactie direct dat ik nog sliep, maar dat kan me nu niets schelen, ik vind dat Mattheus blijft leven toch echt even belangrijker nu. "Sorry, Maar ik sliep dus niet" mompel ik erachteraan. Eigenlijk hoeft Jack dat niet te weten, maar dat doet er nu niet aan toe. "Moeten we achter Matheus aan of zou hij het alleen ook wel redden?" ik heb best veel vragen want in dit bos ben ik nog nooit geweest, en ik heb geen idee wat er kan gaan gebeuren.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mattheus Levi Collins

    Het geluid van een geweer dat afgaat en een stekende pijn in mijn bil voorspelde niet veel goeds. Hoe graag ik ook verder wilde rennen ,leek het niet te lukken ,want mijn been leek wel verlamd. Terug veranderen ,wilde me ook niet lukken ,wat betekend dat ik in mijn dierlijke gedaante zat.
    Niet wetend wat te doen ,jank ik om hulp ,mijn pack ,zal me wel komen helpen ,toch?
    Voetstappen in deze richting deden me huiveren en ik keek even om ,om gevaarlijk naar de vrouw te grommen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH