• Sorry als dit in het verkeerde subforum staat D:

    Sinds dit jaar is de maatschappelijke stage op mijn school veranderd in: organiseer iets voor ouderen, kinderen of gehandicapten.
    Begin zomervakantie moesten we iets kiezen en wij kozen om geld in te zamelen (ik heb nu spijt van die beslissing) voor muziekinstrumenten voor gehandicapten en sinds we nog steeds geen goed plan hebben wordt het tijd dat we ergens mee komen.
    Het punt is dat ik voel dat het ene plan niet erg veel op zal brengen en het andere me weer too much lijkt voor muziekinstrumenten en dat mensen zullen zijn van: 'Ik geef m'n geld liever aan een beter doel uit.'
    We zijn nu druk bezig meet googlen en brainstormen, maar alle inspiratie is welkom!


    yeehh

    Begin zomervakantie.. Wauw :'D GG.
    Maar ik heb geen idee, sorry.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een Rommelmarkt.


    Queer zijn is gewoon alles

    een sponsor loop, een rommelmarkt, koekjes bakken :]
    vraag een vergunning aan en ga ik de stad muziek maken met wat muzikale kinderen.

    I dunno... op het middelbaar hadden wij een project waarbij we geld is moesten zamel voor een fiets voor kinderen in Uganda :}


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Organiseer een muziekbingo ofzo, waarvoor je per lotje bv 2 euro vraagt.
    Op die manier blijf je wel in het thema van die instrumenten.
    En je kan in zaken gaan vragen of ze kleine prijzen willen doneren.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 15:41 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wafelverkoop? Of een soor talentenjacht - om het in het thema van de muziekinstrumenten te houden - waarbij verschillende mensen een liedje spelen en het publiek iets moet betalen als inkom? Misschien is een wafelverkoop dan wel iets makkelijker te organiseren. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een sponsorloop, met extra donatie pot en een loterij. Verkoop lootjes tijdens de loop, vraag winkels of ze iets kunnen doneren (tegoedbonnen ofzo) en maak de uitslag bekend na de loop.


    Your make-up is terrible

    Flessen inzamelen 8D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doe iets in een grote winkelstraat ofzo? Als je zelf een instrument kunt spelen en je legt je koffer van het instrument daar lukt het misschien (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kun je niet gewoon langs de deuren gaan met zo'n potje?

    Crave schreef:
    Flessen inzamelen 8D


    26 - 02 - '16