• Dark Paradise || Praattopic.
    Speeltopic - 1
    Rollentopic.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daar heb gelijk in @Infano, maar dan moet er wel net een personage vrij zijn met wie jouw char nog niet gesproken heeft, als iedereen perse een keer met elkaar moet spreken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je een beetje in hetzelfde beroep zit is het zeer makkelijk, de supermarkt zoals al gezegd is, feesten, iemand uit het verleden die je nu weer tegen het lijf loopt. Er is genoeg te verzinnen, hoor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er valt heus wel wat te regelen, Sydrian.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sydrian schreef:
    Daar heb gelijk in @Infano, maar dan moet er wel net een personage vrij zijn met wie jouw char nog niet gesproken heeft, als iedereen perse een keer met elkaar moet spreken.

    Dat is nou juist het lastige. ik vind het ook een beetje onzin om dan maar onbeschoft te gaan zitten doen en ineens zomaar even te mengen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je bent nooit onbeschoft, in het echte leven mengt iedereen zich ook in gesprekken - daarnaast, dat is beter dan dat het op een keer dood gaat bloeden. (:


    Nou, we zien allemaal wel of het gaat lukken en iedereen doet gewoon zijn best. :Y)


    Your make-up is terrible

    Nou in het echte leven doe ik dat ook niet en laat ik dat ook niet toe omdat ik dat onbeschoft vind. Noem me maar ouderwets maar dat vind ik.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 19:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oké, dat kan - iedereen zo z'n eigen ding.
    Maar probeer het hier in ieder geval, als de oprichtster dat graag wil, het is niet onmogelijk. (:


    Prima, Tonto. Als jij lekker anti sociaal gaat lopen wezen, moet je dat helemaal zelf weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'll try to let Ivy talk to everyone, maar als je over het echte leven begint kan je ook zeggen dat je in het echte leven ook lang niet met iedereen praat :x Er zitten gewoon types in de RPG waar Ivy nooit op af zou stappen, but I'll do my best, het past dan alleen niet meer bij haar karakter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik loop niks te wezen, het is hoe ik ben. Het spijt me als ik realistisch ben hoor, kijk maar naar andere RPG's. Heb nooit gezegd dat ik het niet zou proberen, vroeg me alleen af hoe je dat wil gaan afdwingen bij iedereen. (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Laten we gewoon allemaal inderdaad ons best doen, dan moet het vast en zeker lukken.
    Het is niet dat er een of anders iets wordt gevraagd wat totaal onmogelijk is, het is gewoon een manier om de RPG draaiende te houden. (:


    Thank god. Ik heb zo juist het internet gemaakt :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Helleuuu


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Olaaa.


    Feel the fire, but do not succumb to it.