• Dark Paradise || Praattopic.
    Speeltopic - 1
    Rollentopic.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    i'm bored


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, me too. Thuiskapper is hier en ik mag haar absoluut niet. Zit awkward op mijn kamer nu.. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Me beste vriend is er maar hij en me broer hebben om 8 uur een nexus shizzle, iets in zon online game waar ik niks van snap. Maar me beste vriend en ik willen de nieuwste naruto zien, terwijl me broer een achter loopt. Moet wachten tot hal 9 ofzo, tot me broer verder kan kijken, ik dan eindelijk de nieuwste kan zien en dan naar bed kan gaan omdat ik morgen moet werken... En zit te wachten op reactie

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 20:01 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, dat is irritant. :')
    Mweh, ik wacht tot de huiskapster weg is en dan gaan we naar City of Bones. ^-^
    Mag morgen ook weer vroeg op. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh leuk! Die film lijkt me echt awesome. Ga even bij men vriend aankloppen of hij die wil downloade zodra dat kan haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Er was niet echt trammelant, aangezien Ivy gewoon op een gedempte toon tegen Isaac praatte zodat niemand het kon horen + ik dacht dat het goed was dat Ivy af en toe jongens, dus ook Isaac, daar naar toe bracht, dus ik vind het een beetje raar dat het dan nu ineens met "een oogje toegeknepen is"...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er hangen cameras in het gebouw, als er al mensen op af komen kan dat beschouwd worden als trammelant.

    Daarnaast heb ik daar geen afspraken over gezien. Komt trouwens wel vaker voor dat clubs daar helemaal geen trek in hebben maar door een paar extra biljetten het toch toelaten.

    Plus anders had ik me weer tijden mogen vervelen en daar heb ik weinig zin in, moest toch iets verzinnen. Het is een waarschuwing, ze is niet meteen geweigerd.

    Ik ga slapen trusten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het lijkt me toch sterk dat er camera's in de kleedkamers hangen (cat)
    En Nikki had tegen mij gezegd dat het goed was...

    Zo erg is het trouwens toch niet als je even moeten wachten? Het is niet eens één dag geweest dat je moest wachten, ik moet soms wel een week wachten + er zat ook nog gewoon een personage aan de bar.
    En het kan wel een waarschuwing zijn, maar als Ivy geen geld meer mag halen dan heeft het voor haar niet veel nut om er nog heen te gaan en daarnaast gaat ze niet graag ergens heen waar ze niet welkom is :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb dat niet te horen gekregen. Maar prima ik verwijder t wel weer joh. Zoek t uit >.>


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wilde je niet boos maken ;c
    Ik vond het gewoon niet echt leuk dat ik eigenlijk praktisch met Ivy niet meer naar die club kom en dan zou dus een deel van de mogelijkheden in de RPG'en wegvallen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben morgen avond tot 2 september niet online. Zit dan in Spanje en als het goed is heeft mijn hotel geenwifi. Als ik in t internetcafe zit kan ik wel reageren, maar het is niet zeker dat ik daar kan zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Er waren nog geen twee reacties geplaatst, maar ik heb wel twee dagen gewacht met posten, dat is het gewoon goed lijkt me?

    + zouden het rollentopic en praattopic in de beginpost van het speeltopic gezet kunnen worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, sure. Staat ook in de regels.

    Zal ik zo doen. Ben er nog niet echt aan toegekomen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zoek het speeltopic nu :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Laat ik maar eens een post gaan maken. De eerste paar weken lag mijn internet eruit en ik was bij een vriendin in Lelystad. My apoligize.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'