• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Haha, DaisyTJE xD

    Awh Jacco, cute, hihi


    Ik groei nog SylvieTJE
    En over een tijdje kan je dat niet meer zeggen :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ik groei nog SylvieTJE
    En over een tijdje kan je dat niet meer zeggen :$


    Ik kan t zeker blijven zeggen aangezien jij altijd jonger zal zijn ;)


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik kan t zeker blijven zeggen aangezien jij altijd jonger zal zijn ;)


    Je kan volgende maand geen Daisy meer zeggen bedoel ik :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Je kan volgende maand geen Daisy meer zeggen bedoel ik :$


    Wrm ni?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Wrm ni?


    Moet ik het uitleggen? :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Moet ik het uitleggen? :$


    Euh ok, als jij dat wil


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Euh ok, als jij dat wil


    Je weet toch dat ik officieel Samantha Ferrari Daisy heet en dat ik vroeger Samantha verschrikkelijk vond?
    Nou ik wilde iets doen als ik die brief krijg met de uitslagen en dat is dat ik weer Samantha ga heten.
    Dus geen Daisy meer maar echt Samantha. Gewoonweg een naam verandering. En het kost eigenlijk niks :P
    Maar ik voel me gewoon denk ik veilig bij het idee. Als ik aan mijn eigen naam denk dan heb ik gewoon verdriet. Dus eigenlijk om het mooi te verwoorden word hoofdstuk Daisy omgeslagen naar het volgende hoofdstuk Samantha :')

    Ik weet niet waarom maar eigenlijk spookt dit idee al maanden door mijn hoofd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Je weet toch dat ik officieel Samantha Ferrari Daisy heet en dat ik vroeger Samantha verschrikkelijk vond?
    Nou ik wilde iets doen als ik die brief krijg met de uitslagen en dat is dat ik weer Samantha ga heten.
    Dus geen Daisy meer maar echt Samantha. Gewoonweg een naam verandering. En het kost eigenlijk niks :P
    Maar ik voel me gewoon denk ik veilig bij het idee. Als ik aan mijn eigen naam denk dan heb ik gewoon verdriet. Dus eigenlijk om het mooi te verwoorden word hoofdstuk Daisy omgeslagen naar het volgende hoofdstuk Samantha :')

    Ik weet niet waarom maar eigenlijk spookt dit idee al maanden door mijn hoofd.


    Ik snap, nou dan ga ik je Sam of Sammie noemen, hihi, wordt wel aanpassen dan mrja


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik snap, nou dan ga ik je Sam of Sammie noemen, hihi, wordt wel aanpassen dan mrja


    Sam is in daaaaa houseeeeeeee people!!!!
    xD Moet alleen ff het doorgeven aan de andere rpg's en wedstrijden xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *kleinduimpje join the club of really short people *


    -

    Scimmia schreef:
    (...)

    Sam is in daaaaa houseeeeeeee people!!!!
    xD Moet alleen ff het doorgeven aan de andere rpg's en wedstrijden xD


    Hhaa, ik vind Samantha eigenlijk mooier dan Daisy :$


    16 - 09 - '17

    Tayniss schreef:
    *kleinduimpje join the club of really short people *


    Haha jeeej Gail! :D


    16 - 09 - '17

    Tayniss schreef:
    *kleinduimpje join the club of really short people *


    Misses hobbit say's hello ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tayniss schreef:
    *kleinduimpje join the club of really short people *


    Haha :'D

    Dragen jullie eigenlijk allemaal geen hakken ofzo? Ik eigenlijk zowel altijd in mijn vrije tijd xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Hhaa, ik vind Samantha eigenlijk mooier dan Daisy :$


    Dat mag :'D Dankje dat je mijn nieuwe naam mooi vind en mijn oude afkraakt xD
    Vind hem nu ook mooier dan Daisy eigenlijk xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial