• Sinistra wordt de topic eigenaarster vanaf het speeltopic geopend wordt, door haar ook. Het rollentopic werk ik nog bij, maar voor de rest is het aan Sinistra en jullie een deel.


    Battle of the bands; laatste weekend van januari.
    Zoals elk jaar geeft Lincoln High School haar bands een kans om groter te worden en te laten zien wat ze in huis hebben. Stel bands samen, maak nummers of cover ze, repeteer je optreden in en maak kans op een platencontract of misschien de enige kans om groot te worden en je droom waar te maken.
    Inschrijven kan tot 15 september.


    Lincoln High School, een doodnormale school met doodnormale leerlingen die allemaal doodnormale dromen hebben. Sommige dromen al wat groter dan anderen, maar dat is juist wat de directie van de school zoekt. Jonge, gedreven leerlingen die bereid zijn om een band samen te stellen zodat band tegen band kan strijden om een platencontract in Battle of the bands. Sommige mensen zitten al in aan band, andere mensen moeten hun weg naar elkaar nog vinden, maar 1 ding is zeker: de strijd wordt zoals elk jaar onvergetelijk.

    Deze RPG gaat niet enkel over de weg naar het evenement, maar ook gewoon het schooltijd. Ik laat niemand leerkrachten aanmaken omdat ik zelf weet hoe moeilijk het is om iemand te vinden die een leerkracht wil spelen en omdat ik ook weet dat er meestal nooit goed gebruik wordt gemaakt van een leerkracht. Meldingen doorheen de RPG zullen laten weten waar we zijn, welke dag we zijn en welk uur het in de RPG is. Deze meldingen worden alleen door mij gedaan of iemand die aangewezen wordt door mij, anders gaat iedereen meldingen beginnen plaatsen en zijn we binnen 2 weken in het jaar 2026.

    De rollen. [7/7 meisjes.] & [4/8 jongens.]
    We zoeken 3 bands in totaal met elk 5 leden. Doe de rekensom en je komt uit op 15 mensen in totaal, 8 jongens en 7 meisjes omdat het anders een overvloed aan meisjes gaat zijn. Elke band heeft een leider, dit kan de zanger of zangeres zijn, of gewoon iemand die een instrument bespeelt. Je kan er ook voor kiezen om iemand buiten de band te nemen, een eigen manager zogezegd, maar dan zal de band zelf maar 4 spelende leden kennen. Je kan er altijd nog leden bijverzinnen om extra instrumenten te hebben, maar dat hangt compleet van jullie band af. Ook de namen moeten jullie zelf beslissen en moeten bekendgemaakt zijn voor 15 september.

    Band 1; ...
    2 rollen vrij.
    • Bill Mitchell Adams. (Zanger.) - MissKaulitz6
    • Gereserveerd; Meisje. (Zangeres.) - Faisean
    • Maggie 'Mags' Yaa Valestro. (Gitariste.) - Appa

    Band 2; ...
    1 rollen vrij.
    • Charlotte 'Char' Precious Kent. (Keyboard/Piano.) - Sinistra
    • Hunter Michelle Church. (Drum.) - Sickle
    • Gereserveerd; Jongen. (Zanger.) - Faisean
    • Lizze Demeola (Zangeres). - Stantuffo

    Band 3; ...
    2 rollen vrij.
    • Gereserveerd; Meisje. - JOLO
    • Heath Nicholas Chambers. (Zanger.) - Sickle
    • Fay Selena McGibben (Gitariste). - LuckyStrikeX

    Band 4; ...
    4 rollen vrij.
    • Scott Emanuell Brody (Zanger). - Sinistra

    Invullijstje;
    Naam;
    Band -gewoon het nummer volstaat voor nu-;
    Leeftijd;
    Innerlijk -uitgebreide beschrijving !-;
    Uiterlijk -foto en uitleg-;
    Rol in de band -gitarist, zanger, bandleider etc.-;
    Extra;


    Regels.
    • Reserveren kan, maar deze blijft exact 24 uur staan. Als je zelf weet dat je het niet kan maken binnen 24 uur, vraag je voordat je reservering verloopt om verlenging. Na 24 uur zal je reservatie van de lijst worden geschrapt als er andere kandidaten zijn, als er geen kandidaten zijn wordt je reservatie vanzelf verlengt.
    • Er mogen 2 rollen per persoon zijn. Meisje en jongen of jongen en jongen maar geen 2 meisjes, logisch natuurlijk.
    • Een rol hebben in deze RPG betekent dat je ook meespeelt. Als je niet meedoet van in het begin of al stopt na de 2e pagina in de RPG dan moet je zelf al geen rol maken.
    • Ik wil minstens 250 woorden in elke post zien. Ik zeg expres geen lijnen omdat het makkelijk op te lossen is met enters, woorden daarin tegen moet je schrijven anders kom je er nooit. Dit zal worden gecontroleerd. Het moet niet precies 250 woorden zijn, maar ik wil geen 100 woordjes per post.
    • 16+ is toegestaan, een waarschuwing hiervoor in de post is niet nodig.
    • Perfecte mensen bestaan niet. Elk personage heeft zijn slechte kanten.
    • Ik wil niet dat deze RPG gespeeld wordt door 2 of 3 mensen. Als ik zie dat dit gebeurd en dat de topics worden volgespamt door mensen die bijna altijd op Quizlet zijn zal een nieuwe regel worden ingevoerd.
    • Aangezien ik zelf niet meespeel in deze RPG -privé-omstandigheden- mag iedereen topics openen. Je bespreekt gewoon onder elkaar wie het topic opent.
    • Ruzies proberen we te vermijden. Als er een ruzie is tussen 2 mensen dan probeer je het op te lossen op een vriendelijke manier, maak het dus niet erger.
    • Hoofdlettergebruik en een goede zinsbouw is vereist. ABN is ook altijd mooi meegenomen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 23:51 ]

    Laat maar mag ik een jongen uit 1? Zanger?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Doe maar 2 bedoel ik :] een zanger van band 2 :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zet je erbij.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:35 ]

    Faisean schreef:
    Doe maar 2 bedoel ik :] een zanger van band 2 :]

    meh, ik wilde zangeres van band 2. Maar geeft niks, dan doe ik wel keyboard/piano en mag ik dan zanger van band 4?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    mag ik een jongen in band 3 reserveren (zanger) en een meisje in band 2 (drumster)?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Ik heb alles aangepast.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:45 ]

    Lol. Ik ga toch voor zangeres 1 :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Lol. Ik ga toch voor zangeres 1 :]


    Ik ga je er nog niet bijzetten omdat ik zeker wil zijn dat MissKaulitz6 het goed vindt dat er ook een zangeres is.

    Naam: Heath Nicholas Chambers
    Band 3
    Leeftijd; 17
    Innerlijk Heath is het soort jongen dat zich vooral bezighoud met sport en alleen onder de douche of met de radio mee zingt. Dat was hij ten minste totdat zijn stiefvader ongeveer een jaar geleden opmerkte dat hij behoorlijk goed kon zingen. Heath sport nog steeds veel en zit in het zwemteam maar zijn muziek vind hij belangrijker. Heath is vriendelijk en behulpzaam. Hij is niet de intelligentste maar kan het schoolniveau nog gewoon bijhouden.
    Uiterlijk:


    Heath is van nature licht gebruind. Hij heeft warrig lichtbruin haar en grijze ogen. Met zijn 1,78 is hij voor een jongen niet heel erg lang maar hij is redelijk gespierd. Hij kleed zich meestal heel erg simpel.
    Rol in de band: Zanger
    Extra; Zijn stiefzus Hunter zit in een andere band.

    Naam: Hunter Michelle Church
    Band 2
    Leeftijd; 17
    Innerlijk Hunter is erg eigenwijs. Ze heeft moeite met autoriteit en daagt mensen voortdurend uit. Ze is erg competitief ingesteld en heeft het haar levensmissie gemaakt om haar stiefbroer overal in te verslaan. Het wordt gevaar komt niet in haar woordenboek voor en dat maakt haar zowel voor zichzelf als voor anderen erg gevaarlijk. Ze is heel erg intelligent maar niet erg slim.
    Uiterlijk:


    Michelle is slank en met haar 1,54 erg klein. Ze heeft een grote bos roodbruine krullen. Ze heeft een erg lichte huid die bezaaid is met sproeten. Ze heeft groene ogen.
    Rol in de band: Drumster
    Extra; Haar stiefbroer Heath zit in een andere band.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:35 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Adamo schreef:
    (...)

    Ik ga je er nog niet bijzetten omdat ik zeker wil zijn dat MissKaulitz6 het goed vindt dat er ook een zangeres is.
    Als ik dit lees denk ik niet dat het snel gaat gebeuren..

    Hou er rekening mee dat ik niet vaak online ben op Quizlet. Ik heb vaak geen zin af en toe heb ik ook geen tijd meer om online te komen. Dus reageer ik niet? Dan weet je het!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn topics, ik twijfel nog


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam; Charlotte 'Char' Precious Kent
    Band; 2
    Leeftijd; 19
    Innerlijk; Char heeft een aardige uitstraling. Ze probeert het goede in mensen te zien en probeert er voor te zorgen dat andere mensen dat ook doen. Ze heeft een lange tijd problemen gehad met mensen, die haar om de een of andere reden niet mochten. Hierdoor is ze wel sterk geworden in het voor zichzelf opnemen en verlegen is ze helemaal niet. Ze laat niet veel van verdriet zien, maar die heeft ze ook niet vaak. Ze houdt van muziek en dans, maar dan modern en ballet en niet disco of iets in die trant. Vroeger was ze wel verlegen, maar nu durft ze meer op mensen af te stappen. Misschien schrikt ze sommige mensen af door haar opvallende uiterlijk, maar dit probeert ze altijd te vermijden door vaak te glimlachen. Ze is een hele goede vriendin en offert ook vaak heel erg belangrijke dingen van haarzelf op om vrienden te helpen. Ze hoopt zo mensen om haar heen gelukkig te maken en ze wil dan ook vaak weten wat er met je aan de hand is, zodat ze kan helpen. Toch zit er een beetje kattige kant aan haar. Mensen die zichzelf geweldig vinden kunnen van haar oprotten. Wat niet echt bij de rest van haar innerlijk past is de irritatie bij groentjes. De beginnelingen worden snel afgebekt en dit dwingt respect af, maar ook een irritatie. Soms heeft ze spijt van haar gedrag, maar ze kan het niet over haar hart verkrijgen om dit te zeggen tegen de nieuwkomers. Hierdoor heeft ze een hele hoge lat voor haarzelf; ze wil absoluut geen groentje in dingen zijn. Daarom heeft ze niet heel veel hobby's, afgezien van dans en piano.

    Uiterlijk -foto en uitleg-;



    Charlotte heeft lang, donker haar met rode plukken er in. Soms zit in deze plukken ook nog een streepjespatroon en ze doet haar haar vaak anders. Soms heeft ze een hele hoge kuif, de andere keer alles stijl of in een hoge staart. Ze is niet tuttig, juist niet en ziet haar make up als iets wat gewoon bij haar hoort. Sommige mensen zien er belachelijk uit met zwarte of rode lippen, maar Charlotte kan dit allemaal hebben. Ze draagt soms ook mutsjes maar houdt niet zo van armbanden en andere accessoires. Haar kleding bestaat meestal uit normale schoenen of laarzen, hakken draagt ze nooit, een strakke donkere broek en een blouse of een shirt. Ze is een beetje lang voor haar leeftijd. Haar huid is heel erg blank en ze laat het eigenlijk nooit bruin worden. Haar ogen zijn donker. Verder heeft ze, wat van pas komt bij het pianospelen, erg lange, vluchtige vingers.
    Rol in de band; Pianiste, maar als er een keyboard is kan ze daar ook vloeiend mee omgaan.
    Extra; Ze is een wees en praat niet veel over haar verleden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Faisean schreef:
    (...)


    Ik wacht gewoon even en als ze morgen rond dit uur nog niets heeft gezegd dan zet ik je erbij.

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:28 ]

    Ik wil er even op wijzen dat ik zelf niet meer meedoe aan deze RPG, dus denk er aan dat er altijd iemand nodig is om een nieuw topic te openen. Denk er ook aan dat er iemand nodig is die meldingen tussendoor geeft zoals welk uur het is, waar de jongeren zijn etc.