• Sinistra wordt de topic eigenaarster vanaf het speeltopic geopend wordt, door haar ook. Het rollentopic werk ik nog bij, maar voor de rest is het aan Sinistra en jullie een deel.


    Battle of the bands; laatste weekend van januari.
    Zoals elk jaar geeft Lincoln High School haar bands een kans om groter te worden en te laten zien wat ze in huis hebben. Stel bands samen, maak nummers of cover ze, repeteer je optreden in en maak kans op een platencontract of misschien de enige kans om groot te worden en je droom waar te maken.
    Inschrijven kan tot 15 september.


    Lincoln High School, een doodnormale school met doodnormale leerlingen die allemaal doodnormale dromen hebben. Sommige dromen al wat groter dan anderen, maar dat is juist wat de directie van de school zoekt. Jonge, gedreven leerlingen die bereid zijn om een band samen te stellen zodat band tegen band kan strijden om een platencontract in Battle of the bands. Sommige mensen zitten al in aan band, andere mensen moeten hun weg naar elkaar nog vinden, maar 1 ding is zeker: de strijd wordt zoals elk jaar onvergetelijk.

    Deze RPG gaat niet enkel over de weg naar het evenement, maar ook gewoon het schooltijd. Ik laat niemand leerkrachten aanmaken omdat ik zelf weet hoe moeilijk het is om iemand te vinden die een leerkracht wil spelen en omdat ik ook weet dat er meestal nooit goed gebruik wordt gemaakt van een leerkracht. Meldingen doorheen de RPG zullen laten weten waar we zijn, welke dag we zijn en welk uur het in de RPG is. Deze meldingen worden alleen door mij gedaan of iemand die aangewezen wordt door mij, anders gaat iedereen meldingen beginnen plaatsen en zijn we binnen 2 weken in het jaar 2026.

    De rollen. [7/7 meisjes.] & [4/8 jongens.]
    We zoeken 3 bands in totaal met elk 5 leden. Doe de rekensom en je komt uit op 15 mensen in totaal, 8 jongens en 7 meisjes omdat het anders een overvloed aan meisjes gaat zijn. Elke band heeft een leider, dit kan de zanger of zangeres zijn, of gewoon iemand die een instrument bespeelt. Je kan er ook voor kiezen om iemand buiten de band te nemen, een eigen manager zogezegd, maar dan zal de band zelf maar 4 spelende leden kennen. Je kan er altijd nog leden bijverzinnen om extra instrumenten te hebben, maar dat hangt compleet van jullie band af. Ook de namen moeten jullie zelf beslissen en moeten bekendgemaakt zijn voor 15 september.

    Band 1; ...
    2 rollen vrij.
    • Bill Mitchell Adams. (Zanger.) - MissKaulitz6
    • Gereserveerd; Meisje. (Zangeres.) - Faisean
    • Maggie 'Mags' Yaa Valestro. (Gitariste.) - Appa

    Band 2; ...
    1 rollen vrij.
    • Charlotte 'Char' Precious Kent. (Keyboard/Piano.) - Sinistra
    • Hunter Michelle Church. (Drum.) - Sickle
    • Gereserveerd; Jongen. (Zanger.) - Faisean
    • Lizze Demeola (Zangeres). - Stantuffo

    Band 3; ...
    2 rollen vrij.
    • Gereserveerd; Meisje. - JOLO
    • Heath Nicholas Chambers. (Zanger.) - Sickle
    • Fay Selena McGibben (Gitariste). - LuckyStrikeX

    Band 4; ...
    4 rollen vrij.
    • Scott Emanuell Brody (Zanger). - Sinistra

    Invullijstje;
    Naam;
    Band -gewoon het nummer volstaat voor nu-;
    Leeftijd;
    Innerlijk -uitgebreide beschrijving !-;
    Uiterlijk -foto en uitleg-;
    Rol in de band -gitarist, zanger, bandleider etc.-;
    Extra;


    Regels.
    • Reserveren kan, maar deze blijft exact 24 uur staan. Als je zelf weet dat je het niet kan maken binnen 24 uur, vraag je voordat je reservering verloopt om verlenging. Na 24 uur zal je reservatie van de lijst worden geschrapt als er andere kandidaten zijn, als er geen kandidaten zijn wordt je reservatie vanzelf verlengt.
    • Er mogen 2 rollen per persoon zijn. Meisje en jongen of jongen en jongen maar geen 2 meisjes, logisch natuurlijk.
    • Een rol hebben in deze RPG betekent dat je ook meespeelt. Als je niet meedoet van in het begin of al stopt na de 2e pagina in de RPG dan moet je zelf al geen rol maken.
    • Ik wil minstens 250 woorden in elke post zien. Ik zeg expres geen lijnen omdat het makkelijk op te lossen is met enters, woorden daarin tegen moet je schrijven anders kom je er nooit. Dit zal worden gecontroleerd. Het moet niet precies 250 woorden zijn, maar ik wil geen 100 woordjes per post.
    • 16+ is toegestaan, een waarschuwing hiervoor in de post is niet nodig.
    • Perfecte mensen bestaan niet. Elk personage heeft zijn slechte kanten.
    • Ik wil niet dat deze RPG gespeeld wordt door 2 of 3 mensen. Als ik zie dat dit gebeurd en dat de topics worden volgespamt door mensen die bijna altijd op Quizlet zijn zal een nieuwe regel worden ingevoerd.
    • Aangezien ik zelf niet meespeel in deze RPG -privé-omstandigheden- mag iedereen topics openen. Je bespreekt gewoon onder elkaar wie het topic opent.
    • Ruzies proberen we te vermijden. Als er een ruzie is tussen 2 mensen dan probeer je het op te lossen op een vriendelijke manier, maak het dus niet erger.
    • Hoofdlettergebruik en een goede zinsbouw is vereist. ABN is ook altijd mooi meegenomen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 23:51 ]

    Ik vind het idee op zich echt leuk, maar ikzelf zou denk ik een beetje meer een houvast nodig hebben. Want dan heb je op een gegeven punt mensen die aan het repeteren zijn terwijl een ander bandlid in de les zit ofzo.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet ook niet zeker of ik hieraan mee ga doen, want mijn maximum van RPG's waar ik aan meedoe zijn er 3. Soms zijn er uitzonderingen, maar dat is zelden. Dus nee, ik denk 't niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Theodora schreef:
    Ik vind het idee op zich echt leuk, maar ikzelf zou denk ik een beetje meer een houvast nodig hebben. Want dan heb je op een gegeven punt mensen die aan het repeteren zijn terwijl een ander bandlid in de les zit ofzo.


    Het idee hiervoor was om meldingen tussendoor te zetten, hoe laat het is, welke dag het is, of het school is of niet etc.

    Waar ik aan dacht toen ik dit las was eigenlijk dat het een soort van school was maar dan met heel veel muziek en bands en alles, net zoals je zo'n acteer school en dans school hebt waar je normale lessen bij krijgt en in slaapt. Dat ze in een bepaald jaar zitten waar je zo'n 'strijd' in gaat houden, maar dat kan ik ook helemaal fout hebben hoor haha (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Waar ik aan dacht toen ik dit las was eigenlijk dat het een soort van school was maar dan met heel veel muziek en bands en alles, net zoals je zo'n acteer school en dans school hebt waar je normale lessen bij krijgt en in slaapt. Dat ze in een bepaald jaar zitten waar je zo'n 'strijd' in gaat houden, maar dat kan ik ook helemaal fout hebben hoor haha (:


    Goh, ik weet het niet, maar dat kan jij er wel van maken, het mag hoor (':

    Adamo schreef:
    (...)

    Goh, ik weet het niet, maar dat kan jij er wel van maken, het mag hoor (':


    Oh, nee het is toch echt jouw RPG, dat was alleen wat ik dacht toen ik zegmaar 'globaal' keek, niet wat ik vind dat het moet worden of zo. Alleen als mensen er om smeken haha c: ga nu de jongen afmaken (klinkt weer fout).


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam; Scott Emanuell Brody
    Band; 4
    Leeftijd; 18
    Innerlijk -uitgebreide beschrijving !-; Scott is een persoon op zich, waar veel mensen hun hoofd al over hebben gebroken. Hij laat niet snel zien wat hij precies wil. Hij is snel geïrriteerd als mensen onnodig vreemd doen, of drukte maken om niks. Als hij zegt wat er gedaan moet worden, wordt er meestal wel naar hem geluisterd. Dit komt omdat hij toch vriendelijk blijft, maar wel streng kan zijn. Hij kan zelf ook wel druk zijn, vooral als hij zingt. Ook is hij best fanatiek en wil graag wat doen. Als je ergens mee zit of piekert, kan je het beste er wat aan doen. Voor je uit staren heeft geen zin, iets doen wel. Hij zit ook wel met gevoelens, maar probeert die altijd van zich af te zetten en te denken aan betere dingen. Hij heeft geen zin in ruzie en probeert dit te vermijden door van alles en nog wat te slikken, maar hij kan ook heel fel worden en dan is de ander meestal wel even stil. Scott heeft een best drukke tijd gehad voor hij hierheen kwam en is ook heel erg blij met zijn plek hier. Hij wil echt verder komen met zijn band, in ieder geval met zingen.
    Uiterlijk






    Scott heeft donker haar dat altijd een beetje wild omhoog staat. Hij heeft zachte, hertbruine ogen en zijn huid is blank. Hij is niet heel erg gespierd, maar hij is toch wel sterk en kan snel rennen. Hij is niet snel buiten adem ook omdat hij veel zingt. Hij draagt graag rustige kleren en daarin valt hij niet veel op.
    Extra: Hij heeft een grote bril die hij soms opdoet omdat zijn ogen snel pijn gaan doen. Hier heeft hij veel last van.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 17:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Oh, nee het is toch echt jouw RPG, dat was alleen wat ik dacht toen ik zegmaar 'globaal' keek, niet wat ik vind dat het moet worden of zo. Alleen als mensen er om smeken haha c: ga nu de jongen afmaken (klinkt weer fout).


    Wel technisch gezien wordt jij de eigenaar, dus als jij dat beter vindt, het basisidee blijft (':

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? (:
    Band 2222 :]]]]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oké (':

    sorry maar ik ga het schrijven van mijn rol binnen 24 uur niet halen dus mag ik wat uitstel?


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    sorry maar ik ga het schrijven van mijn rol binnen 24 uur niet halen dus mag ik wat uitstel?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tuurlijk, de rest gaat het ook niet halen dus neem de tijd.

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead