• Sinistra wordt de topic eigenaarster vanaf het speeltopic geopend wordt, door haar ook. Het rollentopic werk ik nog bij, maar voor de rest is het aan Sinistra en jullie een deel.


    Battle of the bands; laatste weekend van januari.
    Zoals elk jaar geeft Lincoln High School haar bands een kans om groter te worden en te laten zien wat ze in huis hebben. Stel bands samen, maak nummers of cover ze, repeteer je optreden in en maak kans op een platencontract of misschien de enige kans om groot te worden en je droom waar te maken.
    Inschrijven kan tot 15 september.


    Lincoln High School, een doodnormale school met doodnormale leerlingen die allemaal doodnormale dromen hebben. Sommige dromen al wat groter dan anderen, maar dat is juist wat de directie van de school zoekt. Jonge, gedreven leerlingen die bereid zijn om een band samen te stellen zodat band tegen band kan strijden om een platencontract in Battle of the bands. Sommige mensen zitten al in aan band, andere mensen moeten hun weg naar elkaar nog vinden, maar 1 ding is zeker: de strijd wordt zoals elk jaar onvergetelijk.

    Deze RPG gaat niet enkel over de weg naar het evenement, maar ook gewoon het schooltijd. Ik laat niemand leerkrachten aanmaken omdat ik zelf weet hoe moeilijk het is om iemand te vinden die een leerkracht wil spelen en omdat ik ook weet dat er meestal nooit goed gebruik wordt gemaakt van een leerkracht. Meldingen doorheen de RPG zullen laten weten waar we zijn, welke dag we zijn en welk uur het in de RPG is. Deze meldingen worden alleen door mij gedaan of iemand die aangewezen wordt door mij, anders gaat iedereen meldingen beginnen plaatsen en zijn we binnen 2 weken in het jaar 2026.

    De rollen. [7/7 meisjes.] & [4/8 jongens.]
    We zoeken 3 bands in totaal met elk 5 leden. Doe de rekensom en je komt uit op 15 mensen in totaal, 8 jongens en 7 meisjes omdat het anders een overvloed aan meisjes gaat zijn. Elke band heeft een leider, dit kan de zanger of zangeres zijn, of gewoon iemand die een instrument bespeelt. Je kan er ook voor kiezen om iemand buiten de band te nemen, een eigen manager zogezegd, maar dan zal de band zelf maar 4 spelende leden kennen. Je kan er altijd nog leden bijverzinnen om extra instrumenten te hebben, maar dat hangt compleet van jullie band af. Ook de namen moeten jullie zelf beslissen en moeten bekendgemaakt zijn voor 15 september.

    Band 1; ...
    2 rollen vrij.
    • Bill Mitchell Adams. (Zanger.) - MissKaulitz6
    • Gereserveerd; Meisje. (Zangeres.) - Faisean
    • Maggie 'Mags' Yaa Valestro. (Gitariste.) - Appa

    Band 2; ...
    1 rollen vrij.
    • Charlotte 'Char' Precious Kent. (Keyboard/Piano.) - Sinistra
    • Hunter Michelle Church. (Drum.) - Sickle
    • Gereserveerd; Jongen. (Zanger.) - Faisean
    • Lizze Demeola (Zangeres). - Stantuffo

    Band 3; ...
    2 rollen vrij.
    • Gereserveerd; Meisje. - JOLO
    • Heath Nicholas Chambers. (Zanger.) - Sickle
    • Fay Selena McGibben (Gitariste). - LuckyStrikeX

    Band 4; ...
    4 rollen vrij.
    • Scott Emanuell Brody (Zanger). - Sinistra

    Invullijstje;
    Naam;
    Band -gewoon het nummer volstaat voor nu-;
    Leeftijd;
    Innerlijk -uitgebreide beschrijving !-;
    Uiterlijk -foto en uitleg-;
    Rol in de band -gitarist, zanger, bandleider etc.-;
    Extra;


    Regels.
    • Reserveren kan, maar deze blijft exact 24 uur staan. Als je zelf weet dat je het niet kan maken binnen 24 uur, vraag je voordat je reservering verloopt om verlenging. Na 24 uur zal je reservatie van de lijst worden geschrapt als er andere kandidaten zijn, als er geen kandidaten zijn wordt je reservatie vanzelf verlengt.
    • Er mogen 2 rollen per persoon zijn. Meisje en jongen of jongen en jongen maar geen 2 meisjes, logisch natuurlijk.
    • Een rol hebben in deze RPG betekent dat je ook meespeelt. Als je niet meedoet van in het begin of al stopt na de 2e pagina in de RPG dan moet je zelf al geen rol maken.
    • Ik wil minstens 250 woorden in elke post zien. Ik zeg expres geen lijnen omdat het makkelijk op te lossen is met enters, woorden daarin tegen moet je schrijven anders kom je er nooit. Dit zal worden gecontroleerd. Het moet niet precies 250 woorden zijn, maar ik wil geen 100 woordjes per post.
    • 16+ is toegestaan, een waarschuwing hiervoor in de post is niet nodig.
    • Perfecte mensen bestaan niet. Elk personage heeft zijn slechte kanten.
    • Ik wil niet dat deze RPG gespeeld wordt door 2 of 3 mensen. Als ik zie dat dit gebeurd en dat de topics worden volgespamt door mensen die bijna altijd op Quizlet zijn zal een nieuwe regel worden ingevoerd.
    • Aangezien ik zelf niet meespeel in deze RPG -privé-omstandigheden- mag iedereen topics openen. Je bespreekt gewoon onder elkaar wie het topic opent.
    • Ruzies proberen we te vermijden. Als er een ruzie is tussen 2 mensen dan probeer je het op te lossen op een vriendelijke manier, maak het dus niet erger.
    • Hoofdlettergebruik en een goede zinsbouw is vereist. ABN is ook altijd mooi meegenomen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 23:51 ]

    Oké, Band 4 wordt geschrapt, dus Sinistra moet een andere band kiezen en overleggen of ze haar rol in de band moet veranderen of niet. Verder zijn er 5 rollen weggevallen -1 gehele band dus- waarbij we aan 15 mensen in totaal komen. Ik neem 8 jongens en 7 meisjes, waarmee de meisjes nu vol zitten. We hebben nog 4 jongens nodig in de overblijvende 3 bands, waarbij band 1 nog 3 rollen nodig heeft, band 2 nog 1 rol en band 3 nog 2.

    Ik wil eigenlijk wel graag dat Scott een zanger blijft. Zou hij bij band 3 de tweede zanger kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 12:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Appa --> Roar


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam; Graydon Thomas Hardin. Hardin is niet zijn 'echte' achternaam.
    Band:Band 3
    Leeftijd: 17 (25 mei)
    Innerlijk: Graydon is vaak hyper. Dit is alleen, maar om te verbergen wat hij heeft mee gemaakt. Hij is naar een andere school gegaan, omdat hij op zijn oude school vaak gepest werd. Hierdoor was hij vaak depressief. Hij werd voorral gepest, omdat hij zijn ouders niet kenden en bij een pleeggezin woonden.
    Toen hij naar een nieuwe school ging had hij zich voorgenomen een nieuwe start te maken. Hij heeft daarom ook nooit vertelt over zijn ouders.
    Soms kan Graydon iets te vergaan met het hyperactief zijn en stoort daarmee ook zijn mede mensen mee. Hij stopt alleen als het hem meerdere keren gevraagd wordt.
    Op het eerste gezicht lijkt hij echter geen goede luisterraar, maar als iemand hem iets nodig moet vertellen luister hij er aandachtig naar en probeert het probleem op te lossen, als dat er is.
    Uiterlijk:


    Graydon is 2.04 lang dit komt, omdat hij Reuzengroei (Reusgroei, gigantisme, macrosomie, hypersomie, acromelagie) heeft. Hierdoor heeft hij ook vaak last van hoofdpijnVoor de rest heeft hij warig bruin haar wat aan de linkervoorkant wat meer omhoog staat. ZIjn bruine haar staat goed bij zijn groen-hazelachtige ogen die vaak vriendelijk staan.
    Graydon draagt meestal shirts of jasjes die zijn armen bedekken.
    Rol in de band: Drummer
    Extra: Wat niet veel mensen weten is dat Graydon zichzelf sneed, maar is daar mee gestopt. Hij heeft nu nog wat littekens op zijn arm.







    Is hij goed?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 16:13 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Stantuffo - Taormina.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Duss wanneer beginnen we ?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik schrijf me uit, dit vind ik te lang duren.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    ik ga niet eerder beginnen totdat er meer aanmeldingen zijn en dat Adamo iets van zich heeft laten horen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het duurt wel heel lang jaa


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik schrijf me ook uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."