• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; WishingLarry
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; WishingLarry
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Appa


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Skull
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Appa schreef:
    Ik heb geen voorkeur.


    Hier sluit ik me volledig bij aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    Rol:
    Little Badass Snowflake
    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    Achttien jaar
    Nationaliteit:
    Iers
    Innerlijk:
    Hij mag misschien schattig eruit zien, maar niets is minder waar. Schijn bedriegt zijn dan ook de juiste woorden. Niall zou een hele lieve jongen kunnen zijn en diep vanbinnen is hij dit ook, maar door zijn duister verleden, de populariteit en de aandacht van de meeste mensen is deze lieve kant helemaal naar het verste hoekje van zijn lichaam verstoten. De enige die zijn lieve kant wel eens zien zijn de beste vrienden van de Little Blond Leprechaun, maar dat komt omdat hij hun toch als enige nog wel vertrouwd. Nu is Niall eigenlijk iemand die niet snel bang wordt en durft uitdagingen aan te gaan. Deze uitdagingen zijn meestal niet zonder gevaar, maar hij heeft geen problemen met deze uitdagingen verder te gaan.
    In zijn jeugd heeft Niall weinig liefde gekend waardoor hij hier niet zo goed mee kan omgaan. Hij ziet het niet als iemand hem liefde toont, want hij kan het simpelweg gewoon niet herkennen. Hij heeft er wel van gehoord, maar hij is er heilig van overtuigd dat niemand een goed hart heeft en dat iedereen elkaar uiteindelijk zal pijn doen.
    Toen Niall nog een kind was, werd hij verwaarloosd door zijn ouders. Zijn ouders hadden hem nooit gewild en sloten hem daarom dag in, dag uit op in een kleine kamer, waardoor hij nu claustrofobisch is. Enkel zijn vader kwam regelmatig de kamer binnen om zijn zoon een pak slaag te geven. Het ging zover dat zijn vader hem bijna dagelijks martelde. Hierdoor is hij nu heel goed een badass zijn. Maar zijn koude karakter is niet het enige gevolg van zijn donker verleden. Niall kan op elk moment van de dag een flashback krijgen naar zijn jeugd in de kamer en herbeleefd hij een van zijn vaders mishandeling. Hierdoor keert hij helemaal in zichzelf en kan hij bijna niet meer functioneren. In deze periode kan je goed zien dat hij gewoon een doodsbange jongen is dat snakt naar wat vriendelijkheid, maar niet goed weet hoe hij dit moet toelaten.
    Uiterlijk:



    Extra: Niall rookt. Het was eigenlijk een keer om te proberen, maar is al snel uitgelopen op simpel gezegd een verslaving. Tattoos zijn ook zeker niet te missen op het lichaam van de blonde Ier, want op zowel zijn arm als op meerdere plekken wel iets opvallends te vinden. Elk hebben ze een eigen betekenis. De meeste hebben te maken met zijn verleden aangezien hij daar niet over kan en wilt praten. Zijn het zijn tattoos niet die hem eraan herinneren dan zijn het de littekens wel die te vinden zijn op de huid van Niall. Niemand weet het ware verhaal erachter, zelfs zijn beste vrienden niet. Er komt elke keer wel weer een soms voor, maar de jongen is bang dat er een keer een moment komt. Een moment dat de flashbacks en gedachten hem teveel worden en dat hij dan breekt. Dat alle woorden zonder enig idee zijn mond verlaten en dat de mensen hem in de steek zullen laten.




    Ik laat het voorlopig even hierbij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik bij de overige rollen,bijvoorbeeld het zusje van Harry of Louis mogen en kunnen maken? ;$


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Naomi,
    Helemaal goed ;3

    @xxxHappiness,
    Ik zet je erbij.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Uh sorry, ik laat mijn rol toch vallen.

    Limits schreef:
    Uh sorry, ik laat mijn rol toch vallen.


    Oké, maakt niet uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik dan Harry :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil Liam wel, als je me wil hebben


    Bowties were never Cooler

    Ik wil Leeyum wel ^^ Als dat mogenlijk is.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Neem jij dan maar


    Bowties were never Cooler

    Oh sorry, ik keek er over heen. Als je hem zelf wilt mag dat wel hoor ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mij maakt het niet uit. Als jij hem graag wil. Ga je gang


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin krijgt Liam :] zij was tenslotte het eerste. En Chilaw heeft al een rol ^-^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Liam
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits
    Innerlijk: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen. Als je hem beter leert kennen wordt hij juist nog best grappig, druk en een echte jongen, en dan leer je ook zijn dappere, liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Liam is een doorzetter. Je krijgt hem er niet zo snel onder. Hoe rationeel hij soms ook kan zijn, een kans is een kans en niet geschoten is altijd mis, toch!
    Dit is Liam voor vrienden, leraren en vreemden. Dit komt hem zeker goed uit, want zo komt hij eigenlijk nooit in de problemen: 'want hij is zo'n lief rustig engeltje.' Bullshit. Als hij eenmaal de pik op je heeft is hij een echte duivel. Hij manipuleert en speelt het spelletje zo gewiekst dat je al je vrienden verliest en in een diepe depressie zakt en je jezelf daarvan de schuld geeft. Het is zelfs gebeurt dat hij de hele klas tegen iemand op wist te zetten zonder een woord te spreken.
    Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is donker blond tot licht bruin en krullerig, al zet hij het meestal met wat wax omhoog zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet.
    Extra: Liam heeft een vreemde fobie voor lepels en houd erg van Disney. Hij heeft een puppy genaamd Loki van wie hij erg veel houd.
    Liam is er nog niet uit of hij alleen op meisjes valt of ook op jongens.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 23:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Rol:
    Little Devil
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    Negentien jaar
    Nationaliteit:
    Brits, Doncaster
    Innerlijk:
    Louis is een jongen van negentien jaar, maar in zijn hoofd eigenlijk nog vier is. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen. Ook om de kleinste dingen kan deze jongen al in de lach schieten. Tenminste deze Louis zal je alleen zien bij zijn vrienden, want deze jongen is niet bepaald makkelijk. Dat hebben zijn vrienden ook gezien. Het is niet hoe hij tegenover andere mensen kan staan als hij je niet vertrouwd, want dit zal je eerst moeten winnen, maar ook het gene waar hij last vast heeft. Louis is namelijk een jongen bij wie zijn gedachten niet gelijk aan elkaar lopen. De linkerhelft van zijn hersenen zegt iets dan de rechterhelft waardoor de jongen zo onvoorspelbaar is als het weer. Het ene moment kan hij vrolijk zijn terwijl een seconde later hij nog net geen vuur spuwt. Maar hij kan daardoor ook gevaarlijk zijn, want niemand weet hoe hij zal doen of reageren. Ook omdat hijzelf niet doorheeft wat er gebeurd of wat hij doet. Hij heeft verschillende waarschuwingen op zijn naam staan die hij zich eigenlijk niet kan herinneren. De helft van wat hij doet, dringt niet tot de jongen door. Iets was soms goed is, maar ook een heel groot nadeel kan zijn. Toch is hij bij bij lange na niet dom. Daarbij wil hij het liefst ook zoveel mogelijk zelf oplossen. Hij wil niet afhankelijk zijn van iemand, maar heel stiekem is hij dit toch wel bij de mensen die hij lief heeft, iets wat hij diep van binnen zelf ook weet. Hij durft het alleen niet toe te geven, net als dat hij snel jaloers is. Louis is sluw, kan erg schijnheilig zijn als het nodig is, net als dat hij mensen goed te kan vriend houden als dat nodig is, dus dat zijn ook wel de dingen waardoor de meeste van zijn zwakke punten verborgen kunnen blijven. Verder is hij biseksueel, iets wat wel over het algemeen bekend is.
    Uiterlijk:




    Extra: x

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer