• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; WishingLarry
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; WishingLarry
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Appa


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Skull
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: Negentien
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Karakter: Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Harry is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Hij heeft graag zelf de touwtjes in handen. Als Harry je eenmaal leuk vind, is hij heel snel jaloers.
    Extra: Harry is biseksueel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb Liam nog wat aangepast

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:49 ]


    Bowties were never Cooler

    WishingLarry schreef:
    Rol:
    Little Devil
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    Negentien jaar
    Nationaliteit:
    Brits, Doncaster
    Innerlijk:
    Louis is een jongen van negentien jaar, maar in zijn hoofd eigenlijk nog vier is. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen. Ook om de kleinste dingen kan deze jongen al in de lach schieten. Tenminste deze Louis zal je alleen zien bij zijn vrienden, want deze jongen is niet bepaald makkelijk. Dat hebben zijn vrienden ook gezien. Het is niet hoe hij tegenover andere mensen kan staan als hij je niet vertrouwd, want dit zal je eerst moeten winnen, maar ook het gene waar hij last vast heeft. Louis is namelijk een jongen bij wie zijn gedachten niet gelijk aan elkaar lopen. De linkerhelft van zijn hersenen zegt iets dan de rechterhelft waardoor de jongen zo onvoorspelbaar is als het weer. Het ene moment kan hij vrolijk zijn terwijl een seconde later hij nog net geen vuur spuwt. Maar hij kan daardoor ook gevaarlijk zijn, want niemand weet hoe hij zal doen of reageren. Ook omdat hijzelf niet doorheeft wat er gebeurd of wat hij doet. Hij heeft verschillende waarschuwingen op zijn naam staan die hij zich eigenlijk niet kan herinneren. De helft van wat hij doet, dringt niet tot de jongen door. Iets was soms goed is, maar ook een heel groot nadeel kan zijn. Toch is hij bij bij lange na niet dom. Daarbij wil hij het liefst ook zoveel mogelijk zelf oplossen. Hij wil niet afhankelijk zijn van iemand, maar heel stiekem is hij dit toch wel bij de mensen die hij lief heeft, iets wat hij diep van binnen zelf ook weet. Hij durft het alleen niet toe te geven, net als dat hij snel jaloers is. Louis is sluw, kan erg schijnheilig zijn als het nodig is, net als dat hij mensen goed te kan vriend houden als dat nodig is, dus dat zijn ook wel de dingen waardoor de meeste van zijn zwakke punten verborgen kunnen blijven. Verder is hij biseksueel, iets wat wel over het algemeen bekend is.
    Uiterlijk:




    Extra: x


    Ik denk dat ik Lou en Niall zo laat.
    Mijn badass and devil zijn klaar :Y) Waarom moest ik ook alweer de karakters omgooien, Nichelle?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Iemand nog intresse in een meisje? MaitePayne laat namelijk haar rol vallen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    @xxxHappiness,
    Ik zet je erbij.


    .Zou ik (Als het mag van degene die Harry speelt) het zusje van Harry kunnen/mogen zijn?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    hmm ,ik twijfel :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik het laatste meisje? ;3


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    Mag ik het laatste meisje? ;3


    Tuurlijkkk :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vul hem morgen in ^^


    "Family don’t end in blood”

    Liam's duistere kamt is aangevuld voor wie intresse heeft.
    Is het daarbij voor extra drama niet grappig om een van de jongens een vriendinnetje te geven die niets van de weddenschap af weet en stik jaloers wordt?


    Bowties were never Cooler

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    .Zou ik (Als het mag van degene die Harry speelt) het zusje van Harry kunnen/mogen zijn?

    Voor mij is het prima :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Mouek,
    Is goed :]

    @KiliOfDurin
    Dat is wel een idee ja.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Maar dan wie en voor wie?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Maar dan wie en voor wie?
    Mijn perosnage wil wel met Liam? Maar dan is het geheim ofzo maar dan moet Liam wel iemand anders helpen snap je?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 0:18 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik denk dat het leuker is om gewoon een van de jongens zo'n jaloers bitchy vriendinnetje te geven... Anders maak ik haar wel, maar ik heb geen idee wie wil


    Bowties were never Cooler